CRM 125 problem
-
Autor tematuadis
- Mistrz prostej
- Posty: 50
- Rejestracja: pt, 26 lis 2010, 20:58
- Motocykl: Honda CRM 125 JD10
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
CRM 125 problem
Witam
Wczoraj stałem się posiadaczem HONDY CRM 125. Oczywiście zaskoczyła mnie swoją mocą, ale przechodzę do rzeczy. Otóż Honda wkręca się do 11tyś. obrotów a wydaje mi się że chociaż do 12 powinna się wkręcić i w trakcie jazdy jak jadę załóżmy od 3 tys i dam gaz do końca to przy 6,5 tys. ją przymuli i przerywa tak z 2 s. a potem od 7 tys idzie jak rakieta.Ale jak gaz daje powoli to przyspiesza ładnie tz.n też ją przymuli ale bardzo krótko. Czy wie ktoś co to może być za przyczyna? Aha dodam że cisnienie sprezania jest nieduze 8 atm.. I jak chodzi na wolnych obrotach to raz na 3 tys. a raz chodzi na 1tys. tzn. obroty nie faluja ale poprostu raz obroty zejdą to 1tys. a raz wolne to 3 tys. obrotów. i czasem zejdzie do 1 tysiąca to kilka sekund na tych 3 tysiącach obrotów chodzi a potem obroty spadaja. Odpala od strzała na zimnym i na ciepłym. Co to może być? z góry dzięki
Wczoraj stałem się posiadaczem HONDY CRM 125. Oczywiście zaskoczyła mnie swoją mocą, ale przechodzę do rzeczy. Otóż Honda wkręca się do 11tyś. obrotów a wydaje mi się że chociaż do 12 powinna się wkręcić i w trakcie jazdy jak jadę załóżmy od 3 tys i dam gaz do końca to przy 6,5 tys. ją przymuli i przerywa tak z 2 s. a potem od 7 tys idzie jak rakieta.Ale jak gaz daje powoli to przyspiesza ładnie tz.n też ją przymuli ale bardzo krótko. Czy wie ktoś co to może być za przyczyna? Aha dodam że cisnienie sprezania jest nieduze 8 atm.. I jak chodzi na wolnych obrotach to raz na 3 tys. a raz chodzi na 1tys. tzn. obroty nie faluja ale poprostu raz obroty zejdą to 1tys. a raz wolne to 3 tys. obrotów. i czasem zejdzie do 1 tysiąca to kilka sekund na tych 3 tysiącach obrotów chodzi a potem obroty spadaja. Odpala od strzała na zimnym i na ciepłym. Co to może być? z góry dzięki
-
- Mistrz prostej
- Posty: 134
- Rejestracja: śr, 20 paź 2010, 16:14
- Motocykl: Yz250f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRM 125 problem
Zacznij od regulacji gaźnika, wyczyszczenia filtru powietrza,zobacz jaki kolor ma świeca. A może tłok się kończy??
-
- Mistrz prostej
- Posty: 65
- Rejestracja: pt, 15 sty 2010, 17:22
- Motocykl: rm 125 95'
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRM 125 problem
Ta kompresja nie jest zbyt rewelacyjna, zdrowy silniczek powinien miec kolo 11-12 bar
Jeżeli miały by być w tej samej cenie, z takim samym / tej samej jakości osprzętem wybrałbym pewnie KTM
- to jeżeli chodzi o cross
Enduro - crf, ale SM to byłaby na bank Aprilia
LOL !!!! Z motodriver.eu :d
- to jeżeli chodzi o cross
Enduro - crf, ale SM to byłaby na bank Aprilia
LOL !!!! Z motodriver.eu :d
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRM 125 problem
Poszukaj serwisówki do crm 125,poszukaj sobie tam ustawień gaźnika.
Przeczyść gaźnik benzyną ekstrakcyjną.
Następnie ustaw gaźnik według serwisówki.
Powinno być ok
To normalne że wkręca się "tylko" do 11 tysięcy.
Przy 11 czy tam 11,5 jest odcięcie.
Przeczyść gaźnik benzyną ekstrakcyjną.
Następnie ustaw gaźnik według serwisówki.
Powinno być ok
To normalne że wkręca się "tylko" do 11 tysięcy.
Przy 11 czy tam 11,5 jest odcięcie.
-
Autor tematuadis
- Mistrz prostej
- Posty: 50
- Rejestracja: pt, 26 lis 2010, 20:58
- Motocykl: Honda CRM 125 JD10
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRM 125 problem
Ok na dniach wyczyszczę gaźnik i go wyreguluję, ale serwisówki niestety nie mam A co do tłoka to w zimę planuje go wymienic. Jesli już będę wymieniał to moglibyscie mi podac jakies tanie zrodlo tlokow? z góry dzięki
PS: Świeca ma kolor kawy z mlekiem
PS: Świeca ma kolor kawy z mlekiem
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRM 125 problem
Czyli ma dobry kolor.
Serwisówki szukaj w internecie napewno jest do ściągnięcia.
Tanie tłoki często są wadliwe.do 350zł uda Ci się kupić wossnera,vertexa...
Serwisówki szukaj w internecie napewno jest do ściągnięcia.
Tanie tłoki często są wadliwe.do 350zł uda Ci się kupić wossnera,vertexa...
-
Autor tematuadis
- Mistrz prostej
- Posty: 50
- Rejestracja: pt, 26 lis 2010, 20:58
- Motocykl: Honda CRM 125 JD10
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRM 125 problem
Dzięki, wiem że tanie tłoki wadliwe i nawet przez myśl mi nie przeszło żeby taki kupić. Chodziło mi o tanie źródło tłoków markowych oczywiście ale zresztą 30zł w jedną czy drugą jakoś przeżyje