CRM 125 problem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
adis
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 50
Rejestracja: pt, 26 lis 2010, 20:58
Motocykl: Honda CRM 125 JD10
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

CRM 125 problem

Post autor: adis » ndz, 9 paź 2011, 15:41

Witam
Wczoraj stałem się posiadaczem HONDY CRM 125. Oczywiście zaskoczyła mnie swoją mocą, ale przechodzę do rzeczy. Otóż Honda wkręca się do 11tyś. obrotów a wydaje mi się że chociaż do 12 powinna się wkręcić i w trakcie jazdy jak jadę załóżmy od 3 tys i dam gaz do końca to przy 6,5 tys. ją przymuli i przerywa tak z 2 s. a potem od 7 tys idzie jak rakieta.Ale jak gaz daje powoli to przyspiesza ładnie tz.n też ją przymuli ale bardzo krótko. Czy wie ktoś co to może być za przyczyna? Aha dodam że cisnienie sprezania jest nieduze 8 atm.. I jak chodzi na wolnych obrotach to raz na 3 tys. a raz chodzi na 1tys. tzn. obroty nie faluja ale poprostu raz obroty zejdą to 1tys. a raz wolne to 3 tys. obrotów. i czasem zejdzie do 1 tysiąca to kilka sekund na tych 3 tysiącach obrotów chodzi a potem obroty spadaja. Odpala od strzała na zimnym i na ciepłym. Co to może być? z góry dzięki

mikozniak
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 134
Rejestracja: śr, 20 paź 2010, 16:14
Motocykl: Yz250f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRM 125 problem

Post autor: mikozniak » ndz, 9 paź 2011, 18:08

Zacznij od regulacji gaźnika, wyczyszczenia filtru powietrza,zobacz jaki kolor ma świeca. A może tłok się kończy??

GALA
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 65
Rejestracja: pt, 15 sty 2010, 17:22
Motocykl: rm 125 95'
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRM 125 problem

Post autor: GALA » ndz, 9 paź 2011, 19:47

Ta kompresja nie jest zbyt rewelacyjna, zdrowy silniczek powinien miec kolo 11-12 bar
Jeżeli miały by być w tej samej cenie, z takim samym / tej samej jakości osprzętem wybrałbym pewnie KTM
- to jeżeli chodzi o cross
Enduro - crf, ale SM to byłaby na bank Aprilia ;)

LOL !!!! Z motodriver.eu :d

katecheta122
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 230
Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRM 125 problem

Post autor: katecheta122 » ndz, 9 paź 2011, 19:59

Poszukaj serwisówki do crm 125,poszukaj sobie tam ustawień gaźnika.
Przeczyść gaźnik benzyną ekstrakcyjną.
Następnie ustaw gaźnik według serwisówki.
Powinno być ok :)
To normalne że wkręca się "tylko" do 11 tysięcy.
Przy 11 czy tam 11,5 jest odcięcie. :wink:

Autor tematu
adis
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 50
Rejestracja: pt, 26 lis 2010, 20:58
Motocykl: Honda CRM 125 JD10
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRM 125 problem

Post autor: adis » ndz, 9 paź 2011, 21:01

Ok na dniach wyczyszczę gaźnik i go wyreguluję, ale serwisówki niestety nie mam :( A co do tłoka to w zimę planuje go wymienic. Jesli już będę wymieniał to moglibyscie mi podac jakies tanie zrodlo tlokow? z góry dzięki :)

PS: Świeca ma kolor kawy z mlekiem :)

katecheta122
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 230
Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRM 125 problem

Post autor: katecheta122 » pn, 10 paź 2011, 19:12

Czyli ma dobry kolor.
Serwisówki szukaj w internecie napewno jest do ściągnięcia.
Tanie tłoki często są wadliwe.do 350zł uda Ci się kupić wossnera,vertexa...

Autor tematu
adis
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 50
Rejestracja: pt, 26 lis 2010, 20:58
Motocykl: Honda CRM 125 JD10
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRM 125 problem

Post autor: adis » wt, 11 paź 2011, 21:00

Dzięki, wiem że tanie tłoki wadliwe i nawet przez myśl mi nie przeszło żeby taki kupić. Chodziło mi o tanie źródło tłoków markowych oczywiście ale zresztą 30zł w jedną czy drugą jakoś przeżyje :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”