KTM EXC 200 01. dużo pali
-
Autor tematudamian-010
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pt, 10 wrz 2010, 22:58
- Motocykl: KTM EXC 200, Yamaha AEROX
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM EXC 200 01. dużo pali
Witam. Mam problem z moim EXC 200. Podczas ostatniej jazdy okazało się żę strasznie dużo pali. Kolega również na EXC 200 miał jeszcze pół baku a ja pusto. Co może być przyczyną ? Paliwo nie ucieka. Pływak został podgięty.
Nie moc silnika,
Lecz technika,
robi z cb zawodnika!!!
Lecz technika,
robi z cb zawodnika!!!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 126
- Rejestracja: pt, 23 kwie 2010, 20:32
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 200 01. dużo pali
jazda na niskich biegach, pilowanie motoru, w sensie maneta w dol, na malych biegach kiedy jest to nie potrzebne, zle wyregulowany gaznik
-
Autor tematudamian-010
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pt, 10 wrz 2010, 22:58
- Motocykl: KTM EXC 200, Yamaha AEROX
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 200 01. dużo pali
A jak wyregulować dobrze gaźnik. W internecie o tym dużo ale ciężko to ogarnąć wszystko. Jakaś instrukcja? Z góry dzięki.
Nie moc silnika,
Lecz technika,
robi z cb zawodnika!!!
Lecz technika,
robi z cb zawodnika!!!
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 200 01. dużo pali
ustawienie gaznika jest zalezne od ustawienia zaplonu, zuzycia silnika, ustawienia zaworu wydechowego, temperatury na dworzu wiec to nie jest tak ze ktos Ci napisze wsadz sobie taka i taka dysze i bedzie igla... takie rzeczy tylko w erze. Zestrojenie tego to nie jest 10 min roboty i po co sie masz za to zabierac skoro i tak nie masz dysz itp? Mozesz sprawdzic kolor swiecy do tego po tym jak silnik sie wkreca czy pracuje na wysokich jak i niskich obrotach mozna stwierdzic czy jest potrzebna dysza wieksza czy mniejsza ale idealnego rozmiaru tez nikt Ci nie poda wiec moral z tego taki ze sam tego nie zrobisz :butthead:
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 25 sie 2011, 10:07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 200 01. dużo pali
Jak masz jakiekolwiek pojecie o majsterkowaniu to zalatw sobie serwisowke do twojego motocykla, w tej ksiazce jest cos takiego jak dzial techniczny. Zaczynasz od tego ze sprawdzasz z ksiazka dysze , iglice, ustawienie iglicy i wysokosc n.p.m co jest tutaj istotna kwestia.
Pozatym mozesz sprawdzic sobie przy okazji tez membramy w jakim masz stanie i ewentualnie to co koledzy wczesniej juz mowili...
Pozatym mozesz sprawdzic sobie przy okazji tez membramy w jakim masz stanie i ewentualnie to co koledzy wczesniej juz mowili...