Tuning , podrasowanie silnika.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » sob, 24 lut 2007, 16:54

No to juz nie wiem o jakie motocykle wam chodzi :? o Romety ?? hahaha

kanalu wydechowego to ostroznie zeby zaworu nie przestawic -rozwalic lub do czego ma sie inna zdolnosc--

idealnym zestawem bylby wydeszek plus głowica VHM plus membrana vFORCE3

ale sama membrana juz drastycznie zmienia charakterystykę

Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kafka » ndz, 25 lut 2007, 13:37

A ja mam takie pytanie co do 250 2T, czy membrana Vforce3 jest identyczna do wszystkich pojemności czy ma to znaczenie jaka jest pojemnośc motocykla?

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » ndz, 25 lut 2007, 14:13

1Ja poiwme tak. Rozważałem kupno głowicy HCR- hardcore racing i VFORCE 3. Po skonsultowaniu z kilkomo osobami doszłiśmy do wniosku, że lepiej co zawody zmienić tylnią opone i zmienić olej w zawieszeniu niż to zmienić. Po pierwsze to mocy niepodniesie praktycznie, zmieni sie tylko charakterystyka. Po drugie te dwie części najwięcej kosztują. Lepiej zmienić wydech i pare innych rzeczy niż ładować kase w to. Szczególnie jeśli chodzi o polskie warunki. Kiedy na prawie seryjnym motorze można wszystkich objechać aż miło.
Ja w swojej 85 mam zmieniony wydech tylko ( DOMA KTM ) i w Sochaczewie na prostych gdy sie ścigałem z B. Sawczukiem na prostej mu odjeżdżałem, który jeździ na pro stuningowanej yamasze. Może róznica polegała na tym że dłużej trzymałem gaz do zakrętu, ale jak widać można wygrywać nawet ze stuningowanym motocyklem.

2 rzeczą którą można założyć do motoru która da sprężu motorowi to podkładka pod glowice. Im cieńsza tym większa kompresja.

3. Dokładny dobór dysz.

4. Przełożenia. Inne przełożenia zakłada sie na piach, na twarde, na szybkie tory i na techniczne bardziej.

5 Wszystko zależy od umiejętności. Ale jeśli jesteś zbyt wysoki na motocykl ważną rzeczą do zakupu są specjalne półki podwyższające kierownice. Komfort jazdy znacznie się poprawi i będziemy mogli znacznie więcej wykrzesać z fury.

Jesli chcesz mieć np. VFORCE 3 to możesz kupić KTM 125 sx nowego i bedziesz miał w serii. A ta memebrana kosztuje dosyć sporo.

pozdro
KTM 125SX '10 :]

Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kafka » ndz, 25 lut 2007, 14:46

Sierot o jakiej podkładce mówisz? Pod cylinder? Pod głowicą nie ma przecież dodatkowej uszczelki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”