Tuning , podrasowanie silnika.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
motox-gt
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: wt, 6 lut 2007, 18:36
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Polkowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Tuning , podrasowanie silnika.

Post autor: motox-gt » pn, 19 lut 2007, 15:40

Jakie masz doświedczenie o toningu silnika 2t ?
Ostatnio zmieniony pn, 19 lut 2007, 15:55 przez motox-gt, łącznie zmieniany 2 razy.
(<\\kawasaki kx 125//>)

Awatar użytkownika
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pn, 19 lut 2007, 16:41

Kpl układ wydechowy np Doma, FMF, HGS, membrana V-force3, cieńsza uszczelka pod głowice, ładnie wypolerować kanały dolotowe i odpowiednia do tego regulacja gaźnika.

Awatar użytkownika
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pn, 19 lut 2007, 18:54

Warto dodać tylko że przed tuningiem silnika warto byłoby zadbać o zawias. Jak masz dużo kasy to ciekawym rozwiązaniem byłoby sxs, race tech, ohlins, najwyższy model kyb'a mx-tech itp. Ewentualnie jeśli nie masz tyle $$$ to warto wspomnieć o regulacjach zawieszenia u Brendler'a lub Sanchez'a. Najważniejsze to regulacja zawieszenia pod wage i konkretne warunki na torze.
P.S może to nie jest tuning silnika ale przed jakimiś inwestycjami w silnik warto by zacząc od zawiasu. Pozdro

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pn, 19 lut 2007, 19:08

motox-gt o jaki dokładnie silnik 2t pytasz ?

Nobo ja w komarku mam gaźnik od piły motorowej, "układ wydechowy" z simsona (ten sportowy :P :lol: )polerowane denko głowicy (nudziło mi sie) , noi nowy tłok i cylinder. Kolega jak sie przejechał moją torpedą to był w szkoku jaką ten potwór ma moc :P :lol: :D
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » pn, 19 lut 2007, 19:46

pewnie chodzi tu o tego nieszczesnego ETXa125 -- no wiec kolezko zadzwon gdzies w cholere np. do mielocha i spytaj o kit tuningowy do etxa125 -- bo tego typu motocykle tuninguje sie jak skutery :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pn, 19 lut 2007, 20:11

Panowie co to za prześmiewki? Rozumiem że wszyscy mają sxs-f'y 450 2007 modele serwisowane w Bud Racing? Jeśli nie to nie widze powodu żeby sobie szydzić z kogoś.
A co do pisowni to fakt - popracuj nad tym bo aż razi.

Awatar użytkownika
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 19 lut 2007, 22:23

Kaze pisze:Panowie co to za prześmiewki? Rozumiem że wszyscy mają sxs-f'y 450 2007 modele serwisowane w Bud Racing?
Wg mnie nikt tutaj nie wyśmiewa się z motocykla jakim jest ETX. Co w tym złego że tuninguje się go jak skuter :roll: Zresztą zależy jak spojrzy się na te wypowiedzi...

Awatar użytkownika
kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » wt, 20 lut 2007, 20:21

to się tuninguje jak skuter;]] a nie jak krosówke no nie ?? wydech tuningowy to byc moze Gianelli a nie /FMF/ i pewnie pollini robi kity tunowe do tego :lol:

nie neguje tutaj ETXa ---tylko potępiam wybór kolegi ---:D miał do wyboru RX i ETX i wybrał ETX bo ladniejszy ---n/c

nie noe nic nie mooowie
:-# :-# ??:bear: ?? :bear: ??
Obrazek

Awatar użytkownika
witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » pt, 23 lut 2007, 18:36

Moim zdaniem przed jakimkolwiek tuningiem mechanicznym należy doprowadzić stan motocykla do ideału.( szmienić łożyska na wale, korbe, tłok itp) Ogólnie w silnikach 2T bardzo ważną funkcje spełnia układ wydechowy. Czyli pierwsza rzecz to wydech. Można również spolerować kartery i kanały dolotowe i wydechowy. Mozna również zmienić menbramy na sportowe.
Jest bardzo wiele mozliwości( sprzęgło itp.) jedyne ograniczenie to kasa...
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Awatar użytkownika
SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » pt, 23 lut 2007, 19:24

spolerować kartery
Nie rozumiem? :? Co to da?
pozdr.
RS SERWIS

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 23 lut 2007, 19:38

Chyba chodzi o kanały płuczące w cylindrze :wink:

Ja mam kombinowany cylinder --> kanały , jakieś podcięcia w oknach itp. niewiem czy to coś daje ale fakt faktem że mam bardziej "stjuningowany" motocykl od kolegów :lol: :lol:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » pt, 23 lut 2007, 20:49

No no, chodzi mi o te kanały płuczące .
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”