Prośba o ocenę stanu nicasil-u

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Neex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 169
Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Prośba o ocenę stanu nicasil-u

Post autor: Neex » pt, 29 lip 2011, 14:25

Co do nicasilu ze zdjęć to sądze ze tez jest jajkowaty w środku :) Pociesze cię tym ze jakis czas temu tez tak miałem ze wydawało mi sie ze nicasil złom i tez było jajo :) Założyłem najwyższa selekcje tłoka (pomyslałem ze albo sie uda albo i nie) no i "włala" motor działał i objezdził jeszcze sezon :P Na następny musialem zrobic nowy nicasil (tzn kupiłem cały cylinder). Trzeba kombinować bo w Polsce nikomu się nie przelewa :P Oczywiście nowe uszczelki na góre i będzie gadac. Możesz jeszcze założyć tłoka z 2 pierścieniami cos tam zawsze z kompresja pomoże :P -- Ale to jest mój patent i moje zdanie, forumowicze pewnie skrytykuja a wiekszosć powie "kup nowe, a nie kombinuj" :)

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Prośba o ocenę stanu nicasil-u

Post autor: sebek1516 » pt, 29 lip 2011, 16:13

W nrm.pl w Lublinie robią honowanie czyli wycieranie nicasilu do danego wymiaru.
Zapytaj u nich.
Jeśli pomyliłem metody to sory ale robią coś takiego co może Ci się przydać może chociaż ostatnia selekcja zostanie.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Autor tematu
pikwas
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: wt, 4 maja 2010, 23:29
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Prośba o ocenę stanu nicasil-u

Post autor: pikwas » sob, 30 lip 2011, 00:23

Nie pisalem o tym, ale moto przed zdjeciem cylka jezdzilo znakomicie, zdjalem gore po to zeby sprawdzic co tam siedzi, gdyz kupilem go dosc niedawno i nie wiedzialem kiedy byl robiony remont. W cenie ok. 1300zl moge miec nowy cylinder, wydaje mi sie ze na tym dlugo nie pojezdze, gdyz rysy sa miejscami na tyle glebokie ze widac stop z ktorego wykonany jest cylinder. Aaaa, nie zaloze tloka z 2 pierscieniami gdyz taki jest seryjnie w exc 200 :)

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Prośba o ocenę stanu nicasil-u

Post autor: amator » sob, 30 lip 2011, 12:16

pikwas pisze:Nie pisalem o tym, ale moto przed zdjeciem cylka jezdzilo znakomicie, zdjalem gore po to zeby sprawdzic co tam siedzi, gdyz kupilem go dosc niedawno i nie wiedzialem kiedy byl robiony remont. W cenie ok. 1300zl moge miec nowy cylinder, wydaje mi sie ze na tym dlugo nie pojezdze, gdyz rysy sa miejscami na tyle glebokie ze widac stop z ktorego wykonany jest cylinder. Aaaa, nie zaloze tloka z 2 pierscieniami gdyz taki jest seryjnie w exc 200 :)
I myśle ze to jest najlepsze i najtańsze wyjscie dla ciebie .

jacekz80
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
Motocykl: CRF 250R 2007r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Prośba o ocenę stanu nicasil-u

Post autor: jacekz80 » pt, 5 sie 2011, 11:34

Dajcie sobie spokuj z tym nikasylem nakładanym na cylinder niby w Angli,niby w Niemczech.Jesli cylinder wczesniej był przegrzany to i tak nowy nikasyl zesra się i odpadnie :axe:
Z doświadczenia wiem,że 50% nakładanych powłok nikasykowych odpada lub zaciera się już na pierwszym tłoku.
Jedyne rozsądne wyjście to nowy cylinder,lub tuleja(czego nie polecam jak jesteś fajterem),ale robiona w Katowicach,lub innym warsztacie o dobrej renomie.

major000
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 304
Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
Motocykl: HUSKY
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Prośba o ocenę stanu nicasil-u

Post autor: major000 » pt, 5 sie 2011, 19:38

jacekz80 pisze:Dajcie sobie spokuj z tym nikasylem nakładanym na cylinder niby w Angli,niby w Niemczech.Jesli cylinder wczesniej był przegrzany to i tak nowy nikasyl zesra się i odpadnie :axe:
Z doświadczenia wiem,że 50% nakładanych powłok nikasykowych odpada lub zaciera się już na pierwszym tłoku.
Jedyne rozsądne wyjście to nowy cylinder,lub tuleja(czego nie polecam jak jesteś fajterem),ale robiona w Katowicach,lub innym warsztacie o dobrej renomie.
Ciekawe teorie szerzysz...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”