LC4 400 SC, luzy zaworowe

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
tomeczeq
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: pn, 25 lip 2011, 20:03
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

LC4 400 SC, luzy zaworowe

Post autor: tomeczeq » wt, 26 lip 2011, 22:41

Witam,
to mój pierwszy post tutaj, jak tylko ogarnę troszkę to forum to pochwalę się jakimiś fotkami czy coś. Chciałbym natomiast uzyskać odpowiedź na nurtujące mnie pytanie. Luzy zaworowe w LC4 400 SC... wg serwisówki to 0,20 na ssących jak i wydechowych, jakby nie patrzeć są one duże i ładnie hałasują. Czy ktoś, kto miał doświadczenie z tym sprzętem słyszał/uzywał innych sprawdzonych ustawień? czy ustawienie chociażby 0,15 będzie miało negatywny wpływ ?
Tak... wiem, że katy tak głośno chodzą, po prostu chcę się dowiedzieć, czy ktoś z tym praktykował :)
czy mimo wszystko ustawiać 0,20 wg serwisówki?

pozdrawiam

Tomasz

Awatar użytkownika
Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: LC4 400 SC, luzy zaworowe

Post autor: Big » czw, 28 lip 2011, 14:32

Sprawdź czy oba zawory maja idealnie ten sam luz. To b.ważne.
Ultra wazne ,to prawidłowe prowadzenie szczelinomierza przy pomiarach. Bardzo pomaga specjalny krótki i podgiety szczelinomierz.
Zła regulacja to przyczyna hałasu .
Przyjrzej sie tez uwaznie rolkom. Byc może któras wymieka już.
Co do luzu.
To juz nie bardzo pamietam jak to jest w LC4 .
Ale 0,20 to zadaje się na że na lato i na zawodnicze uzytkowanie.
Normalnie jest deko mniej , chyba 0,15.

Awatar użytkownika
Autor tematu
tomeczeq
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: pn, 25 lip 2011, 20:03
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: LC4 400 SC, luzy zaworowe

Post autor: tomeczeq » pt, 29 lip 2011, 13:41

byłbym wdzięczny, gdybyś lekko poszerzył zwrot "sprawdź rolki". Zdawało mi się, że już coś tam wiem o mechanice, ale okazuje się, że jestem strasznym laikiem.
Pobawię się w takim razie jeszcze trochę sam w dokładniejsze ustawienie zaworów i może spróbuje tych ciaśniejszych specyfikacji, co z tego wyjdzie - dam znać :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”