zapłon, gaźnik ? zabawy z ktm ciąg dalszy.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: zapłon, gaźnik ? zabawy z ktm ciąg dalszy.
Sprawdź max wielkość szczeliny w serwisówce. Kartki mamy różnej grubości więc proponowałbym bardziej sprecyzować, np. za pomocą szczelinomierza. Na 0,2 mm membrana powinna jeszcze bardzo dobrze działać.Sprawdziłem ponownie membranę, jeden listek odstaje na grubość kartki papieru czyli nie domyka się do końca.
Sprawdź sprężynę mechanizmu sterującego zaworem wydechowym. Może być pęknięta. Oraz ogólnie przeglądnij mechanizm sterujący pod deklem.
-
Autor tematuCzepek
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: zapłon, gaźnik ? zabawy z ktm ciąg dalszy.
Ok, zmierzę szczelinomierzem bo posiadam, niestety dopiero w piątek, wiadomo szkoła i średnio z czasem, ale na pewno podam tu "luz"
Kartka taka zwykła z zeszytu, tyle, że leżakowana w garażu więc pewnie trochę grubsza niż te nasze, które mamy w domu.
Ja osobiście jeśli już to + ponowna już chyba 100 z kolei regulacja gaźnika nie pomoże to obstawiam tuleję, niebawem zmieniam tłoka i będę jechał z cylkiem do Pana Woryny<motor-tech> tam gdzie była robiona tuleja, może niech jeszcze raz sprawdzi czy dobrze kanały sa odwzorowane, nie wiem. Ja już w sumie nie mam pojęcia co to może być oprócz spraw dopływu wachy.
moto na górnych dzik taki jak ma być.
ps. dekiel aktualnie mam ściągnięty + zmieniam łożysko od zaworu<to na mechanizmie ze sprężynami>
a co do wartości przerwy pomiędzy listkiem a membraną nie znalazlem tego w serwisówce (mam tą do rozbiórki silnika oczywiście, nie tą podstawową jak wrzucić bieg, co to hamulec itp)
Kartka taka zwykła z zeszytu, tyle, że leżakowana w garażu więc pewnie trochę grubsza niż te nasze, które mamy w domu.
Ja osobiście jeśli już to + ponowna już chyba 100 z kolei regulacja gaźnika nie pomoże to obstawiam tuleję, niebawem zmieniam tłoka i będę jechał z cylkiem do Pana Woryny<motor-tech> tam gdzie była robiona tuleja, może niech jeszcze raz sprawdzi czy dobrze kanały sa odwzorowane, nie wiem. Ja już w sumie nie mam pojęcia co to może być oprócz spraw dopływu wachy.
moto na górnych dzik taki jak ma być.
ps. dekiel aktualnie mam ściągnięty + zmieniam łożysko od zaworu<to na mechanizmie ze sprężynami>
a co do wartości przerwy pomiędzy listkiem a membraną nie znalazlem tego w serwisówce (mam tą do rozbiórki silnika oczywiście, nie tą podstawową jak wrzucić bieg, co to hamulec itp)
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: zapłon, gaźnik ? zabawy z ktm ciąg dalszy.
Powinna, ale membrana ma być szczelna całkowicie w stanie spoczynku.Majster128 pisze:Na 0,2 mm membrana powinna jeszcze bardzo dobrze działać.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: zapłon, gaźnik ? zabawy z ktm ciąg dalszy.
Nowa lub z niedużym przebiegiem.Enduros70 pisze:Powinna, ale membrana ma być szczelna całkowicie w stanie spoczynku.Majster128 pisze:Na 0,2 mm membrana powinna jeszcze bardzo dobrze działać.
-
Autor tematuCzepek
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: zapłon, gaźnik ? zabawy z ktm ciąg dalszy.
Ruszyło się coś dalej w tej sprawie? Ja w swoim kacie mam problem z wolnym wkręcaniem się.
-
Autor tematuCzepek
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: zapłon, gaźnik ? zabawy z ktm ciąg dalszy.
"Buu" nie usunąłem, ale dokręciłem do końca (tzn tyle, żeby wystawało trochę gwintu) regulację zaworu + spiłowałem dekielek, moto wkręca się dużo lepiej, chociaż dalej po dodaniu full manety na jałowych jest buu i gaśnie, ale na takich obrotach nie jeżdżę, a że ostatki pogody to cieszę się z tego jak jest, bo szkoda mi już kolejnych miesięcy żeby się z tym bawić, powrócę jak się pogoda zepsuje (czyli pewnie ten tydz ) ale oprócz gaźnika i membrany to nie wiem co mam sprawdzić.
teraz jak go podkręcę z tych jałowych o trochę (załóżmy, że jałowe ok 2 tys, to jak wkrece go na 3-4) to się elegancko wkręca, czuć, że lekko i bez oporów, ogólnie chodzi tak bardziej bzyczkowato ;D
aha, moto typowo zalewa, bo jak jechaliśmy na tor, to nie pałowałem bo to takie leśne dróżki, gdzie ludzie z psami chodzą to wiadomo pyr-pyr, potem kółko na torze i myśle, cholera co jest, wczoraj było ok, nic nie zmieniałem, musi chodzić, zrobiłem tak pare kółek, mimo że nie dało się jechać bo nawet strzał z klamy nie pomagał i go przegazowałem tak fest, pare sekund na max obrotach, przepalił co miał przepalić i normalnie inny motor.
teraz jak go podkręcę z tych jałowych o trochę (załóżmy, że jałowe ok 2 tys, to jak wkrece go na 3-4) to się elegancko wkręca, czuć, że lekko i bez oporów, ogólnie chodzi tak bardziej bzyczkowato ;D
aha, moto typowo zalewa, bo jak jechaliśmy na tor, to nie pałowałem bo to takie leśne dróżki, gdzie ludzie z psami chodzą to wiadomo pyr-pyr, potem kółko na torze i myśle, cholera co jest, wczoraj było ok, nic nie zmieniałem, musi chodzić, zrobiłem tak pare kółek, mimo że nie dało się jechać bo nawet strzał z klamy nie pomagał i go przegazowałem tak fest, pare sekund na max obrotach, przepalił co miał przepalić i normalnie inny motor.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514