zamulił i padł

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

zamulił i padł

Post autor: ravwen » pt, 24 cze 2011, 11:49

wczoraj po przejechaniu na torze nie całej 1 mth na wyjściu z bandy po dodaniu gazu motor zamulił po redukcji dalej zamulił i zgasł tak jak by mu nagle zaczeło paliwa brakować. odpalił dopiero po jakimś czasie ale zaraz gasł po dodaniu gazu zmulał i gasł. Nie było słychać żadnych dziwnych odgłosów z silnika. Ubyło troche płynu chłodniczego a wczoraj było chłodno więc chyba się nie zagotował choć chyba ma takie obiawy że tłok spuchł. Albo mi się wkręciło albo motor na kopce ma mniejszą kompresję.

Co to może być? co sprawdzać dalej aby zobaczyć co to może być

Jefrey_
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 357
Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
Motocykl: Cr250
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 2 razy
Status : Offline

Re: zamulił i padł

Post autor: Jefrey_ » pt, 24 cze 2011, 12:13

Sciag cylek, pewnie sie przytarl, jak mowisz ze ubylo plynu to mogl spuchnac tak jak sadzisz.
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice

DAMIANEK125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: pn, 10 mar 2008, 19:29
Motocykl: Kawasaki Kmx 125 (32km)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: zamulił i padł

Post autor: DAMIANEK125 » pt, 24 cze 2011, 12:26

Na 100 % się przytarł pozdrawiam .

Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: zamulił i padł

Post autor: ravwen » pt, 24 cze 2011, 20:14

co może być przyczyną żę tak nagle się przytarł ? co najlepiej jeszce sprawdzić aby mieć pewność ?

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: zamulił i padł

Post autor: Czepek » pt, 24 cze 2011, 21:31

Kolega miał identycznie, tyle, że jechaliśmy ulicą. Moto rozgrzane dobrze itp itd. nagle zgasł, redukcja i nic dalej buuu, nowy tłok, szlif, potem za jakiś czas zrzucił cylek, a po tłoku już było widać, że ma skłonności do przycierki w tym samym miejscu - okazało się, że korba miała luzy.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Jefrey_
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 357
Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
Motocykl: Cr250
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 2 razy
Status : Offline

Re: zamulił i padł

Post autor: Jefrey_ » pt, 24 cze 2011, 23:49

Pewnie brak plynu sie przyczynil do tego, miales tak juz dluzszy czas? czy ubylo go podczas jazdy?
ja akurat staram sie sprawdzac poziom plynu przed kazdym wyjazdem :wink: poza tym powinienes "czuc" temperature miedzy nogami :rolleyes:
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice

Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: zamulił i padł

Post autor: ravwen » sob, 25 cze 2011, 00:06

przed jazdą dolałem troche płynu bo ubyło a teraz jak się przechyli moto na stojaku na bok to widać że jest płyn napewno więcej niż połowa a temperatury właśnie nie było czuć

Reniek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 395
Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
Motocykl: SKR 125 , KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Janów Lubelski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: zamulił i padł

Post autor: Reniek » sob, 25 cze 2011, 12:40

Rozbieraj cylek , pół godziny roboty a nie bedziemy zgadywać.
Jak sprawdzisz daj znać co było.

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: zamulił i padł

Post autor: ghollum » sob, 25 cze 2011, 13:42

Ja na początek zajrzałbym do gaźnika, przyczyną może być zwyczajne zasyfienie gaźnika.

Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: zamulił i padł

Post autor: ravwen » czw, 7 lip 2011, 10:06

Silnik już rozebrany. w oleju pływało troche opiłek. tłok był ok cylinder po zmierzeniu nie ma jaja ( są minimalne przetarcia lekki uskok na samej górze powłoki) i jest luz na wale czyli łożysko do wymiany.
Czy tylko ten luz mógł spowodować takie objawy ?
Korba jak nie ma luzów góra dół to zostawiać czy już lepiej wymienić ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”