zamulił i padł
-
Autor tematuravwen
- Mistrz prostej
- Posty: 180
- Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ząbkowice śl.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
zamulił i padł
wczoraj po przejechaniu na torze nie całej 1 mth na wyjściu z bandy po dodaniu gazu motor zamulił po redukcji dalej zamulił i zgasł tak jak by mu nagle zaczeło paliwa brakować. odpalił dopiero po jakimś czasie ale zaraz gasł po dodaniu gazu zmulał i gasł. Nie było słychać żadnych dziwnych odgłosów z silnika. Ubyło troche płynu chłodniczego a wczoraj było chłodno więc chyba się nie zagotował choć chyba ma takie obiawy że tłok spuchł. Albo mi się wkręciło albo motor na kopce ma mniejszą kompresję.
Co to może być? co sprawdzać dalej aby zobaczyć co to może być
Co to może być? co sprawdzać dalej aby zobaczyć co to może być
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 357
- Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
- Motocykl: Cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 2 razy
- Status : Offline
Re: zamulił i padł
Sciag cylek, pewnie sie przytarl, jak mowisz ze ubylo plynu to mogl spuchnac tak jak sadzisz.
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: pn, 10 mar 2008, 19:29
- Motocykl: Kawasaki Kmx 125 (32km)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematuravwen
- Mistrz prostej
- Posty: 180
- Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ząbkowice śl.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: zamulił i padł
co może być przyczyną żę tak nagle się przytarł ? co najlepiej jeszce sprawdzić aby mieć pewność ?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: zamulił i padł
Kolega miał identycznie, tyle, że jechaliśmy ulicą. Moto rozgrzane dobrze itp itd. nagle zgasł, redukcja i nic dalej buuu, nowy tłok, szlif, potem za jakiś czas zrzucił cylek, a po tłoku już było widać, że ma skłonności do przycierki w tym samym miejscu - okazało się, że korba miała luzy.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 357
- Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
- Motocykl: Cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 2 razy
- Status : Offline
Re: zamulił i padł
Pewnie brak plynu sie przyczynil do tego, miales tak juz dluzszy czas? czy ubylo go podczas jazdy?
ja akurat staram sie sprawdzac poziom plynu przed kazdym wyjazdem poza tym powinienes "czuc" temperature miedzy nogami :rolleyes:
ja akurat staram sie sprawdzac poziom plynu przed kazdym wyjazdem poza tym powinienes "czuc" temperature miedzy nogami :rolleyes:
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice
-
Autor tematuravwen
- Mistrz prostej
- Posty: 180
- Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ząbkowice śl.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: zamulił i padł
przed jazdą dolałem troche płynu bo ubyło a teraz jak się przechyli moto na stojaku na bok to widać że jest płyn napewno więcej niż połowa a temperatury właśnie nie było czuć
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: zamulił i padł
Rozbieraj cylek , pół godziny roboty a nie bedziemy zgadywać.
Jak sprawdzisz daj znać co było.
Jak sprawdzisz daj znać co było.
-
Autor tematuravwen
- Mistrz prostej
- Posty: 180
- Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ząbkowice śl.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: zamulił i padł
Silnik już rozebrany. w oleju pływało troche opiłek. tłok był ok cylinder po zmierzeniu nie ma jaja ( są minimalne przetarcia lekki uskok na samej górze powłoki) i jest luz na wale czyli łożysko do wymiany.
Czy tylko ten luz mógł spowodować takie objawy ?
Korba jak nie ma luzów góra dół to zostawiać czy już lepiej wymienić ?
Czy tylko ten luz mógł spowodować takie objawy ?
Korba jak nie ma luzów góra dół to zostawiać czy już lepiej wymienić ?