Wysokie obroty!!
-
Autor tematulysy26
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz, 4 lut 2007, 15:24
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Wysokie obroty!!
Witam. Mam Suzuki RM 250 z 93r. problem polega na tym ze nie ma wysokich obrotow jak odkrece np.na 3 biegu gaz do konca to silnik przerywa probowalej juz z zaplonem i gaznikiem ale nic to nie daje co moze byc powodem tego. Pozdrawiam.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 142
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Sorki szefie za pisownie
Jak przylozysz lampe,i nakierujesz ja wlasnie na magneto to powinienes widziec jakis charakterystyczny punkt.Najczesciej naciecie albo jakies trujkaciki.Nie wiem dokladnie jak jest w suzuki.
W kazdym razie,od takiego krecenia w jedne manke w drugie... to nic bys nie wylapal.
Zmien swiece i zalatw ta lampe sobie.
FGH98
Jak przylozysz lampe,i nakierujesz ja wlasnie na magneto to powinienes widziec jakis charakterystyczny punkt.Najczesciej naciecie albo jakies trujkaciki.Nie wiem dokladnie jak jest w suzuki.
W kazdym razie,od takiego krecenia w jedne manke w drugie... to nic bys nie wylapal.
Zmien swiece i zalatw ta lampe sobie.
FGH98
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
- Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: >>>KMC <<<
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie wiem czy to coś da ale może akurat rozwiąże część problemu
1. źle ustawione dysze w gaźniku to jest zależne od pory roku i pogody.
2. wyczyść gaźnik może się zdarzyć że skropliła się w nim woda bądź dostała w inny sposób.
3. filtr powietrza.
4. ustaw przerwę na świecy 0,6mm
5. świeca powinna mieć ciepłotę zależną od temperatury na dworze (ja jak w cr125 wkręcam zimną to się dusi przy zwiększeniu obrotów i przerywa)
6. jaki olej lejesz do mieszanki ?
7. jak odpalisz zostaw motor aż się rozgrzeje nie dawaj gazu po uruchomieniu.
8. jak już rozgrzejesz to przepal jak lejesz lipny olej do mieszanki (dodawaj gaz żeby się odmulił i wkręcił na obroty) jak jeździsz nie zamulaj sprzętu muszą być obroty.
9. dysza powietrza wymaga regulacji zależnie od temperatury nawet codziennie bez tego czuć że jest słabszy lekko.
10. może instalacja elektryczna zaśniedziała ? poczyść styki między przewodami ale pierw sprawdź czy iskra jest mocna.
11. sprawdź zawór wydechowy może się nie otwiera na wysokich.
12. sprawdź tłumik oraz dyfuzor wewnątrz czy nie jest zapchany zaolejony.
Świeca to jednak podstawa to od niej zależy jakość dopalania mieszanki a więc popróbuj z różnymi, jeżeli przerywa to weź cieplejszą świecę pamiętaj o ustawieniu odpowiedniej przerwy między elektrodą a masą to jest bardzo ważne. Świeca po wyłączeniu silnika powinna być wilgotna lekko jeżeli będzie za sucha znaczy że jednak jest za ciepła co może doprowadzić do spalenia elektrody.
1. źle ustawione dysze w gaźniku to jest zależne od pory roku i pogody.
2. wyczyść gaźnik może się zdarzyć że skropliła się w nim woda bądź dostała w inny sposób.
3. filtr powietrza.
4. ustaw przerwę na świecy 0,6mm
5. świeca powinna mieć ciepłotę zależną od temperatury na dworze (ja jak w cr125 wkręcam zimną to się dusi przy zwiększeniu obrotów i przerywa)
6. jaki olej lejesz do mieszanki ?
7. jak odpalisz zostaw motor aż się rozgrzeje nie dawaj gazu po uruchomieniu.
8. jak już rozgrzejesz to przepal jak lejesz lipny olej do mieszanki (dodawaj gaz żeby się odmulił i wkręcił na obroty) jak jeździsz nie zamulaj sprzętu muszą być obroty.
9. dysza powietrza wymaga regulacji zależnie od temperatury nawet codziennie bez tego czuć że jest słabszy lekko.
10. może instalacja elektryczna zaśniedziała ? poczyść styki między przewodami ale pierw sprawdź czy iskra jest mocna.
11. sprawdź zawór wydechowy może się nie otwiera na wysokich.
12. sprawdź tłumik oraz dyfuzor wewnątrz czy nie jest zapchany zaolejony.
Świeca to jednak podstawa to od niej zależy jakość dopalania mieszanki a więc popróbuj z różnymi, jeżeli przerywa to weź cieplejszą świecę pamiętaj o ustawieniu odpowiedniej przerwy między elektrodą a masą to jest bardzo ważne. Świeca po wyłączeniu silnika powinna być wilgotna lekko jeżeli będzie za sucha znaczy że jednak jest za ciepła co może doprowadzić do spalenia elektrody.
CR125R czy CRF250R
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Zadaj to pytanie we własciwym temacie-np. tu:
http://www.motox.com.pl/forum/viewtopic ... +ga%BCnika
http://www.motox.com.pl/forum/viewtopic ... +ga%BCnika
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.