Luzna dzwignia zmiany biegow Yz 125 Pomocy !!!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Biały__ Mx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: pt, 15 paź 2010, 14:30
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Luzna dzwignia zmiany biegow Yz 125 Pomocy !!!

Post autor: Biały__ Mx » sob, 28 maja 2011, 13:48

Witam po treningu zauwazyłem iz dziwgnia jest dosyc luzna juz mocniej nie idzie dokrecic jezdzi sie bardzo nie komfortowo czy musze wymienic dzwignie na nowa czy jaki wystapił problem ? biegi wchodza normalnie

Awatar użytkownika
seba8121
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 603
Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
Motocykl: RMZ 250 10'
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Luzna dzwignia zmiany biegow Yz 125 Pomocy !!!

Post autor: seba8121 » sob, 28 maja 2011, 14:05

Chodzi Ci o to że dźwigania przeskakuje na wieloklinie a mocniej nie da się przykręcić ? Ja taki problem rozwiązuje w taki sposób że szlifierką poszerzam zaznaczone miejsce i wtedy mam możliwość bardziej ścisnąć i nie ma problemu w jeździe. W Yamaszce już tak jest że ta nóżka się luzuje trzeba ją często dokręcać.


magi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 307
Rejestracja: sob, 7 mar 2009, 22:16
Motocykl: Sx 125 2008
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Luzna dzwignia zmiany biegow Yz 125 Pomocy !!!

Post autor: magi » sob, 28 maja 2011, 15:05

Ja zrobilem to tak,sposob w 1000% sie sprawdza i nie chami motocykla.W wałku od zmiany biegow wiercisz otwor potem go gwintujesz ja mam na srubke 6 i teraz dzwignia trzyma mi sie na 2 srubach.Jedna go sciska a druga trzyma.W Ktm jest takie rozwiazanie tylko tyle ze tammasz jedna srubke ktora dopycha dzwignie.

jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Luzna dzwignia zmiany biegow Yz 125 Pomocy !!!

Post autor: jac » sob, 28 maja 2011, 15:55

Zgadza sie ze poszerzenie tego naciecia pomaga,to jest zrozumiale bo bezmyslne dokrecanie nic nie daje a i problem z urwana sruba mozna sobie zafundowac
Warto zainwestowac w twardsza srube a jak gwint w stopce slaby to i w nakretke.A ta dodatkowa sruga od czola to chyba zeby dzwibni nie zgubic :roll:
w KTMie jes to na stozku
Powodzenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”