Regulacja gaznika-strzela ogniem z rury
-
Autor tematuPacian
- Mistrz prostej
- Posty: 170
- Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Właśnie tylko na początku dodani gazu na wysokich jest git.
Yamaha YZ 250F 2008
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
-
- Mistrz prostej
- Posty: 142
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Hm...jesli mowisz ze na starym tłumiku tego nie ma.....to kwestia przestawienia zapłonu tez odpada.
W kazdym razie,ja na twoim miejscu rozebrał bym gaznik,przeczyscił go.No i własnie nie wiem jak jest w WR ale jesli sa pływaki to podegnij je bardziej w kiedunku dolnym.Tak zeby mniej bezyny sie dostawało do gaznika.
FGH98
W kazdym razie,ja na twoim miejscu rozebrał bym gaznik,przeczyscił go.No i własnie nie wiem jak jest w WR ale jesli sa pływaki to podegnij je bardziej w kiedunku dolnym.Tak zeby mniej bezyny sie dostawało do gaznika.
FGH98
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Hmm dziwne, myślałem, że moto na przelotowym wydechu przy schodzeniu z obrotów zawsze strzela. Jak się dobrze wkręca i strzały są tylko przy schodzeniu z obrotów (no, ale takie w granicach rozsądku nie cała kanonada) to chyba jest wszystko ok, co nie zmienia faktu, że (!!) ZALECA (!!) się regulacje gaźnika po wymianie układu wydechowego.
Pozdro
Pozdro
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Wsadz dysze od YZ a nie kombinuj z plywakiem itp bo przelotowy tlumik potrzebuje wiecej paliwa i wiecej powietrza!! Aha i mozna sobie podobno powypalac zawory jak sa nie odpowiednie dysze do tlumika ale to watpliwe w Yamaha
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 142
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Ja zrozumiałem ze sprzela na poczatku gazu.Właśnie tylko na początku dodani gazu na wysokich jest git.
Ale nie wiem czy dysza od YZ cos pomoze.Mi sie wydaje ze to kwestia regulacji gaznika tak ja pisze,zielorz.
Ja na jego miejcu to pobawil bym sie tymi pływakami jeszcze.Bo skoro na wysokich jest OK,a wtedy idzie wiecej paliwa,a na wolnych strzela to logicznie rzecz biorac kwestia lerzy w dawkowaniu beny.
Ewentualnie moze cos z powietrzem ktore dochodzi,do gaznika jest cos nie tak.......
FGH98
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 263
- Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Prawie każdy tuningowy wydech potrzebuje więcej paliwa. Isbi ma racje grozi to wypaleniem zaworów, spaleniem elektrod świecy a nawet wypaleniem dziury w tłoku a w szczególności w 2 suwie. Zacznij od wymiany dyszy to jest najłatwiejsze. Przestrzegam Cię przed regulowaniem pływaków tego się nie robi. Chyba tylko serwis ma dane, jaki powinien być poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika. Teraz jest zimno i każdy motocykl potrzebuje więcej paliwa.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 142
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Hm...
A powiedz dlaczego nie mozna nimi krecic??Tzn jesli dawka paliwa sie zmniejszy to rozumiem zmieni sie temperatura spalania.Ale czy to bedzie zeczywiscie miało taki wpływ na zawory?
Kiedys gdzies czytałem ze dobrze ustawiony gaznik i zapłon mozna zaopserwawac po niebieskim nalocie na kolanku wydechowym.....
FGH98
A powiedz dlaczego nie mozna nimi krecic??Tzn jesli dawka paliwa sie zmniejszy to rozumiem zmieni sie temperatura spalania.Ale czy to bedzie zeczywiscie miało taki wpływ na zawory?
Kiedys gdzies czytałem ze dobrze ustawiony gaznik i zapłon mozna zaopserwawac po niebieskim nalocie na kolanku wydechowym.....
FGH98
-
Autor tematuPacian
- Mistrz prostej
- Posty: 170
- Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Powinno być jak w tej WR450:
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... =akrapovic
A u mnie jak tak jak w tym 525 EXC:
http://www.youtube.com/watch?v=UUYFjbL20RQ
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... =akrapovic
A u mnie jak tak jak w tym 525 EXC:
http://www.youtube.com/watch?v=UUYFjbL20RQ
Yamaha YZ 250F 2008
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 263
- Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Pacian pomyśl od jakiego czasu zaczął Ci strzelać silnik, przypomnę Ci napisałeś, że po wymianie tłumika, a wiec czy przestawił Ci się zapłon – nie, może odkręciło Ci się tylnie koło, jeśli nie to powiedz co zrobiłeś do tej pory po naszych radach. Bo jak na razie nic nie piszesz jakie są efekty Twoich prób z gaźnikiem większość Ci tu tak radzi, ale Ty chyba nic nie robisz, albo Nas nie słuchasz. Jest jeszcze jedna opcja – świeca wymień ją. Napisz co do tej pory próbowałeś zrobić. Do fgh98 powiedz mi kto Ci powiedział, że można regulować swobodnie pływakami w gaźniku. Jeśli chodzi o sprawdzenie, czy motocykl ma odpowiednią ilość paliwa, to ja znam tylko jeden sposób (wizualnie), kolor elektrod i porcelany w środku świecy, oczywiście po jeździe. Paliwo w silniku oprócz tego, że się spala również go chłodzi. Jeśli będzie go za mało to temperatura będzie wyższa co może powodować spalanie (topienie) się części, o których wcześniej pisałem oczywiście nie od razu. Pacian napisz jak motor zachowuje się w czasie jazdy.