pomocy gaźnik cr 125 2003

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
michallyz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: ndz, 15 lut 2009, 22:50
Motocykl: YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Raków k/ Staszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

pomocy gaźnik cr 125 2003

Post autor: michallyz » sob, 7 maja 2011, 22:24

witam, postaram sie opisac bardzo jasno mój problem mianowicie ( gażnik mikuni) jeżeli jade na 1 czy tez 2 bez gazu ( silnik sam sie ciągnie powoli ) i odwine manetka nagle to motor az zgaśne wniosek: zalewa lecz co z tym fantem zrobić górny zakres obrotów istna wścieklizna lecz denerwuje mnie ta zamuła straszna, kolejny problem nie wiem czy moze być z tym zwiazany z tym motor trzyma bardzo wysokie wolne obroty jeszcze nie próbowałem zmniejszac ale przypuszczam ze jak zmniejsze to ten "muł" bedzie jeszcze większy. wiem tylko ze dysza główna 420.

Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: pomocy gaźnik cr 125 2003

Post autor: renner250 » sob, 7 maja 2011, 22:35

tak wiec moja jasna odpowiedz brzmi: jesli tlok sie nadaje do jazdy czyli nie ma wbite wiecej niz 25mth, nie lapie nigdzie lewego powietrza przy gazniku na kroccach to gaznik do czyszczenia i regulacji.
I think I can fly! MX it's my life <3

Reniek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 395
Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
Motocykl: SKR 125 , KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Janów Lubelski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: pomocy gaźnik cr 125 2003

Post autor: Reniek » ndz, 8 maja 2011, 02:25

1- Nagle sie pojawił ten problem czy z czasem nastawał ??

ForestRider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 189
Rejestracja: wt, 26 sty 2010, 20:38
Motocykl: Kxf 250
Styl jazdy: Cross Country
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: pomocy gaźnik cr 125 2003

Post autor: ForestRider » ndz, 8 maja 2011, 08:55

Kolega grayfox miał identyczny problem jak ty u niego pomogła zmiana dyszy głównej tylko nie pamiętam czy na mniejszą czy na większą. Masz orginalny układ wydechowy czy tuningowy? Jeśli tuningowy to sprawdź czy masz dostrojony gaźnik. Informacje te powinieneś znaleźć na stronie producenta. Pozdrawiam
Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca" :D
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath

michal4211
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: sob, 12 lut 2011, 18:45
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: pomocy gaźnik cr 125 2003

Post autor: michal4211 » ndz, 8 maja 2011, 09:42

Miałem podobny problem też w CR, wymieniłem dysze z 410 na 380 i pomogło. Zrób to samo, myślę że ten zabieg rozwiąże twój problem... :)

Autor tematu
michallyz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: ndz, 15 lut 2009, 22:50
Motocykl: YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Raków k/ Staszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: pomocy gaźnik cr 125 2003

Post autor: michallyz » ndz, 8 maja 2011, 09:55

tłok ma zrobione 20mth wiec nie wierze zeby sie skończył po 20mth amatorskiej jazdy, wydech seryjny niestety, a gdzie mozna dostać takie dysze?

Autor tematu
michallyz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: ndz, 15 lut 2009, 22:50
Motocykl: YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Raków k/ Staszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: pomocy gaźnik cr 125 2003

Post autor: michallyz » ndz, 8 maja 2011, 09:56

motor kupiłem z tym problemem pare dni temu, do tłoka zagladałem i stwierdziłem ze gosc mówił prawde ze ma ok 20mth

michal4211
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: sob, 12 lut 2011, 18:45
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: pomocy gaźnik cr 125 2003

Post autor: michal4211 » ndz, 8 maja 2011, 09:58


ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”