Kxf 250 ustawienia gaźnika a ssanie?
-
Autor tematuFazi
- Mistrz prostej
- Posty: 61
- Rejestracja: pt, 31 paź 2008, 16:29
- Motocykl: kxf 250 cbr 600
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pszczyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Kxf 250 ustawienia gaźnika a ssanie?
witam. mam maly problem z ustawieniem gaźnika w moim kxf. moto z 2004 roku swieżo po wymianie korby tłoka łozysk na wale ustawieniu luzow zaworowych wyczyszczeniu gaźnika. problem jest taki ze jesli gaźnik mam ustawiony seryjnie tzn seryjne dysze na iglicy 3 ząbek od gory i sruba mieszanki jest wykrecona o 2.5 obr to moto super odpala na ssaniu ma wysokie obr tak jak powinna miec. lecz gdy sie zagrzeje to nie da sie wyregulowac wolnych. sa albo tak wysokie ze moto wyje albo zbyt niskie i moto po paru sek gasnie. natomiast gdy sruba mieszanki jest wykrecona o 3 obroty moto gdy jest zimne i sie go odpali na ssaniu ma niskie obroty tak chodzby wolne i po parudziesieciu sekundach one spadaja i motor gasnie i sie zalewa. natomiast gdy sie zagrzeje jest igiełka. bez problemu idzie wyregulowac wolne obr trzyma je rowno i pracuje bdb probowalem ustawiac poziom paliwa na iglicy i jesli dalem wieksza dawke to moto strzelalo w wydech a jesli ubogą czyli na 1wszym ząbku od gory to jest bez zmian w porownaniu z 3cim ząbkiem. jeszcze jedna kwestia to gwaltowne dodawanie gazu. gdy z wolnych obr szybko odkrece manetke moto sie dławi. probowalem to ustawiac tą sruba z prawej strony gaznika ale czy jest na maxa wkrecona czy wykrecona jest to samo zero reakcji. macie jakies pomysły zeby zlikwidowac te "niedogodności" ? z gory dzieki za pomoc
--> Gravity Pszczyna <--
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: wt, 7 gru 2010, 17:12
- Motocykl: tm80 yzf 250 cr 250 crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: lubelskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kxf 250 ustawienia gaźnika a ssanie?
to że moto sie dławi z wolnych obrotów przy pełnym gazie to normalne bo nawet jak widziałem to wszystkie 4t sie tak dławiły,a co do tych obrotów to może załuz dysze 180 najwidoczniej ktoś regulował gażnik na końcówce tłoka, a teraz nowy to lepiej zasysa paliwo
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kxf 250 ustawienia gaźnika a ssanie?
bo nie widziales zdrowego czterosuwa ;D jesli w zdrowym czterosuwie dasz caly gaz od razu sprzet sie wkreca a dzwiek jest taki jakby wydech chcialo wyrwac z ramy Co do Twojego kxf to wyregulowac gaznik nie jest takie proste bo tam jest tez przyspieszac. Musisz dokladnie wyczyscic mechanizm przyspieszacza bo czesto bywa tak ze sie po prostu przycina bo powpada tam torche brudu i ustawic go tak aby wtryskiwal paliwo od samego poczatku kiedy tylko zaczynasz dawac gazu. Zbyt nie kombinuj z tymi zabkami i kreceniem srubeczka bo sie skonczy na wypaleniu zaworow lub w najlepszym przypadku wydmucha uszczelke i po zabawie. Nie metoda prob i bledow tylko glowa. Dalsze regulacje gaznika polegaja na wymianie dysz wolnych i wysokich obrotow o tym jaka dysze wstawic to mozna ksiazke napisac... Co do falowania obrotow to upewnij sie ze nigdzie powietrza nie lapie lewego, ze ta nie zbyt mila tytanowa blaszka jest cala, sprawdz czy wydech szczelny oraz przydalaby sie zapewne nowa wata. Przyczyn moze byc wiele trzeba szukac od najprostrzych.krzysiek16-18 pisze:to że moto sie dławi z wolnych obrotów przy pełnym gazie to normalne bo nawet jak widziałem to wszystkie 4t sie tak dławiły,
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kxf 250 ustawienia gaźnika a ssanie?
Witam!major000 pisze:Dysza powietrza do zmiany.
viewtopic.php?f=3&t=21168&hilit=obroty
Mam identyczny problem, mógłbyś rozwinąć trochę wypowiedź? Mniejsza/większa powinna być?
Dzięki!