Pytanie do posiadaczy CR 250R
-
Autor tematuBostorn
- Mistrz prostej
- Posty: 118
- Rejestracja: czw, 26 mar 2009, 22:34
- Motocykl: exc 450 / CRX Del Sol
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Pytanie do posiadaczy CR 250R
Siema, motor na dotarciu, ledwo dzisiaj odpalony, po szlifie, selekcja C tłok wossner, rozmiar tłoka 67.44 szlif na 67.50
pod czas odpalenia motor dziwnie dzwoni, dodatkowo, tak jak by rąbał o zawór wydechowy, dotykając przekladni drga ona, czuc na niej bicie, lata na lewo i prawo
jednak, jak sprawdzałem na cylku to sporo było jeszcze przestrzeni między tuleją a zaworem
czy to normalne w CRkach? wcześniej jakoś nie zwróciłem na to uwagę
pod czas odpalenia motor dziwnie dzwoni, dodatkowo, tak jak by rąbał o zawór wydechowy, dotykając przekladni drga ona, czuc na niej bicie, lata na lewo i prawo
jednak, jak sprawdzałem na cylku to sporo było jeszcze przestrzeni między tuleją a zaworem
czy to normalne w CRkach? wcześniej jakoś nie zwróciłem na to uwagę
Polerowanie Alu,serwis motocykli, części,ubrania i akcesoria na zamówienie
No Risk, No Fun
No Risk, No Fun
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytanie do posiadaczy CR 250R
Sprawdz czy tłok nie wychodzi za bardzo z cylindra - nie obija o głowice oraz czy zamek na tłoku jest w odpowiednim miejscu.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 126
- Rejestracja: pt, 23 kwie 2010, 20:32
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pytanie do posiadaczy CR 250R
zgadzam sie jeżeli łożyska są wyrobione można to poznać w prosty sposób przyłóż dłonie do kierownicy wyprostowując je jeżeli czuje drgania kierownicy na 80% to łożyskaReniek pisze:może korba do wymiany i były luzy na niej góra dół ??
-
Autor tematuBostorn
- Mistrz prostej
- Posty: 118
- Rejestracja: czw, 26 mar 2009, 22:34
- Motocykl: exc 450 / CRX Del Sol
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytanie do posiadaczy CR 250R
Witam
korba nie miała ani luzów ani przebarwień, drgań na kierownicy raczej też nie
sprawdzałem luzy na wale korbowym, od strony magneta, leciutki luz był ale jak sprawdzał to osoba obeznana mówiła że nie ma o co się martwic, wszystko jest jak najbardziej ok
jedynie co mnie zmartwiło to syf w chłodnicy, opiłki, przemyłem wszystko zalałem od nowa i dalej się zbierają
wszystko rozebrane, silnik na stole, czeka na spuszczenie oleju i rozbiorke.
dodatkowo sprawdziłem wiatraczek pompy wodnej, nie ma 1 łopatki ale to raczej w niczym nie przeszkadza, natomiast mogę owym wiatraczkiem majtac lewo prawo góra, dół i robic nim koła ;d
więc zapewne wymienię łożysko na pompie, co jeszcze mógł bym sprawdzic rozbierając silnik?
na pewno tarcze sprzęgłowe, jak dokladnie je sprawdzic, na co zwrócic uwagę i na jakie jeszcze części, 1 raz będę operował od tej strony, jak również pierwszy raz robiłem wiele rzeczy przy tym motorze, ale robię to dokładnie i staram się niczego nie przegapic.
Elektryke już poprawiłem, przeczyściłem, zaizolowałem i doprowadziłem przewody do wyłącznika zapłonu. Jedynie co mi zostało to odpalenie sprzętu i sprawdzenie czy owy wyłącznik będzie odpowiednio działał, czy też bd musiał nowy kupic.
Niestety miernika nie posiadam ;/
ale to było tak na marginesie
Wesołych świąt chłopaki i wesołego dyngusa
korba nie miała ani luzów ani przebarwień, drgań na kierownicy raczej też nie
sprawdzałem luzy na wale korbowym, od strony magneta, leciutki luz był ale jak sprawdzał to osoba obeznana mówiła że nie ma o co się martwic, wszystko jest jak najbardziej ok
jedynie co mnie zmartwiło to syf w chłodnicy, opiłki, przemyłem wszystko zalałem od nowa i dalej się zbierają
wszystko rozebrane, silnik na stole, czeka na spuszczenie oleju i rozbiorke.
dodatkowo sprawdziłem wiatraczek pompy wodnej, nie ma 1 łopatki ale to raczej w niczym nie przeszkadza, natomiast mogę owym wiatraczkiem majtac lewo prawo góra, dół i robic nim koła ;d
więc zapewne wymienię łożysko na pompie, co jeszcze mógł bym sprawdzic rozbierając silnik?
na pewno tarcze sprzęgłowe, jak dokladnie je sprawdzic, na co zwrócic uwagę i na jakie jeszcze części, 1 raz będę operował od tej strony, jak również pierwszy raz robiłem wiele rzeczy przy tym motorze, ale robię to dokładnie i staram się niczego nie przegapic.
Elektryke już poprawiłem, przeczyściłem, zaizolowałem i doprowadziłem przewody do wyłącznika zapłonu. Jedynie co mi zostało to odpalenie sprzętu i sprawdzenie czy owy wyłącznik będzie odpowiednio działał, czy też bd musiał nowy kupic.
Niestety miernika nie posiadam ;/
ale to było tak na marginesie
Wesołych świąt chłopaki i wesołego dyngusa
Polerowanie Alu,serwis motocykli, części,ubrania i akcesoria na zamówienie
No Risk, No Fun
No Risk, No Fun
-
- Mistrz prostej
- Posty: 126
- Rejestracja: pt, 23 kwie 2010, 20:32
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pytanie do posiadaczy CR 250R
Jeżeli machasz tak wiatraczkiem to Maszo odpowiedz skąd płyn w chłodnicy owy wiatraczek tłoczy wodę z cylindra do chłodnicy… jeżeli lata góra dół to uszczelniacze pewnie tez nie istnieją i stad ten syf, z silnika łapie. Rozbierając silnik rozpołów go i dokładnie przeczyść i dowiedz się skąd te opiłki dokładnie są.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytanie do posiadaczy CR 250R
Bostorn na Twoim miejscu bym wyciągnął silnik na lade , rozpołowił rozebrał w mak i wszystko dokładnie "przeskanował" czyli każdą śrubkę bym sprawdził , każdy uszczelniacz , wszystko z czego sklada sie silnik ,wszystko od aAA.. do Zzz...
Ale nie jestem na Twoim miejscu więc sam zadecyduj czy chcesz co chwile zaglądać do silnika czy raz a dobrze , to jest 2T więc powinieneś szybko ogarnąć temat
Ale nie jestem na Twoim miejscu więc sam zadecyduj czy chcesz co chwile zaglądać do silnika czy raz a dobrze , to jest 2T więc powinieneś szybko ogarnąć temat
-
Autor tematuBostorn
- Mistrz prostej
- Posty: 118
- Rejestracja: czw, 26 mar 2009, 22:34
- Motocykl: exc 450 / CRX Del Sol
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytanie do posiadaczy CR 250R
Więc tak, dzisiaj spuściłem olej, rozebrałem 1 z 3ch karterów i tak, są to zdjęcia z mojej pracy, robione moim i brata telefonem, niestety te gawno ma niby 3.2 megapixla a robi zdjęcia porównywalne z vga...
jeżeli bd miał jakieś pytania to zadam je pod zdjęciem
dzięki uprzejmości użytkownika "Amator" podpowiedział mi i dał kilka wskazówek co i jak. Dzięki mistrzu za to :drinkers: :drinkers:
dzisiaj jestem w cienkim stanie, zdjecia musze zgrac z 2go tel więc jutro postaram się to zrobic ;d po %% lepiej nie pisac nic ciekawego ;d nawet nie ma natchnienia
ok już są zdjęcia
śrubki aby się nie pogubic
podkladki pod okładizny
okładziny
co tu dokladnie mozna sprawdzic jeszcze
uszkodzenia
uszkodzenie kosza sprzęgłowego, co z tym zrobic, ewentualnie czego to jest wina i czy nie bd to przeszkadzało w jeździe
pompa
uszkodzenie przez ktore prawdopodobnie miałem opiłki metalu w chłodnicy
czy to moze byc na pewno to??
wybaczcie za jakosc zdjęc ale nie mam lepszego sprzętu na dzien dzisiejszy
ps: wymieniam łożysko i uszczelniacze w pompie i na kopce
czy cos jeszcze wymienic dodatkowo?
jeżeli bd miał jakieś pytania to zadam je pod zdjęciem
dzięki uprzejmości użytkownika "Amator" podpowiedział mi i dał kilka wskazówek co i jak. Dzięki mistrzu za to :drinkers: :drinkers:
dzisiaj jestem w cienkim stanie, zdjecia musze zgrac z 2go tel więc jutro postaram się to zrobic ;d po %% lepiej nie pisac nic ciekawego ;d nawet nie ma natchnienia
ok już są zdjęcia
śrubki aby się nie pogubic
podkladki pod okładizny
okładziny
co tu dokladnie mozna sprawdzic jeszcze
uszkodzenia
uszkodzenie kosza sprzęgłowego, co z tym zrobic, ewentualnie czego to jest wina i czy nie bd to przeszkadzało w jeździe
pompa
uszkodzenie przez ktore prawdopodobnie miałem opiłki metalu w chłodnicy
czy to moze byc na pewno to??
wybaczcie za jakosc zdjęc ale nie mam lepszego sprzętu na dzien dzisiejszy
ps: wymieniam łożysko i uszczelniacze w pompie i na kopce
czy cos jeszcze wymienic dodatkowo?
Polerowanie Alu,serwis motocykli, części,ubrania i akcesoria na zamówienie
No Risk, No Fun
No Risk, No Fun
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytanie do posiadaczy CR 250R
1 Fota mi sie mega spodobała
Tarcze wyglądają na ok i przekładki nie widac po tych fotach by były przeypalone ale sprzegło to Ci chyba mocno ciągnie >>???<< i nie działa prawidłowo .
możesz spiłować pilnikiem ale ot pomoże na nie długi czas, zbieraj kase na nowy kosz lub niech koledzy doradzą coś innego z tego co pamiętam to różnie robili z forum z tymi koszami.
Niech każdy sa swój (przetestowany pomysł)
Tarcze wyglądają na ok i przekładki nie widac po tych fotach by były przeypalone ale sprzegło to Ci chyba mocno ciągnie >>???<< i nie działa prawidłowo .
możesz spiłować pilnikiem ale ot pomoże na nie długi czas, zbieraj kase na nowy kosz lub niech koledzy doradzą coś innego z tego co pamiętam to różnie robili z forum z tymi koszami.
Niech każdy sa swój (przetestowany pomysł)
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
- Motocykl: HUSKY
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pytanie do posiadaczy CR 250R
Zmierz grubość tarcz i porównaj z serwisówką, przekładki mają być proste i nie przypalone. Twój kosz sprzęgłowy wygląda jak w większości starych dwusuwów, prawdopodobnie przy ruszaniu szczególnie na zimno szarpie. W stylu rzeźby w gównie możesz zeszlifować te podcięcia. Przez jakość zdjęć ja nie widzę poważnej usterki o której piszesz w pierwszym poście.
-
Autor tematuBostorn
- Mistrz prostej
- Posty: 118
- Rejestracja: czw, 26 mar 2009, 22:34
- Motocykl: exc 450 / CRX Del Sol
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytanie do posiadaczy CR 250R
zaraz postaram się zrobic lepsze zdjęcie. a co do sprzęgła, wcześniej elegancko działało przed remontem, pod czas docierania dziwacznie bo jedynka ciągnie tzn wrzucam 1 i motor sobie sam jedzie, nie wiem czy podciągnięcie linki pomoże ale czy kosz sprzęgłowy z crf 450 będzie pasował?? o taki
http://allegro.pl/honda-cr-250-crf-450- ... 06246.html
ewentualnie czy od 125 podejdzie
http://allegro.pl/honda-cr-125-250-siln ... ml#gallery
zdjęcia
mam nadzieję że lepiej już widac
Reniek, a czy np pospawanie, zalanie tych szpar nie pomoże? albo jak mowisz spiłowanie?
dodatkowo co do 1 zdjęcia to Amator mi powiedział aby zrobic sibie jakies odbicie srub, abym wiedział gdzie jakie idą , a wykonanie moje ;d brakuje tylko serduszka, a w moim przypadku http://ggmania.eu/Emo/emoty_duze/siedzace_emo/9.png
ten motor jest straszny... na ktma tak nie bluzgałem jak na tą Honde;/ o ile jest prosta w obsłudze to wyjecie silnika czy innych pierdol sprawia tyle bólu i meki że omfg!!!
głupi byłem, bo zamówilem uszczelki tylko na góre ostatnio, dorzucil bym te 40zł i miał bym na cały silnik, a tak musze kupic za 35zł z przesyłką 1 uszczelke na pokrywe sprzęgła ;/ ehh... cały czas pod górkę
http://allegro.pl/honda-cr-250-crf-450- ... 06246.html
ewentualnie czy od 125 podejdzie
http://allegro.pl/honda-cr-125-250-siln ... ml#gallery
zdjęcia
mam nadzieję że lepiej już widac
Reniek, a czy np pospawanie, zalanie tych szpar nie pomoże? albo jak mowisz spiłowanie?
dodatkowo co do 1 zdjęcia to Amator mi powiedział aby zrobic sibie jakies odbicie srub, abym wiedział gdzie jakie idą , a wykonanie moje ;d brakuje tylko serduszka, a w moim przypadku http://ggmania.eu/Emo/emoty_duze/siedzace_emo/9.png
ten motor jest straszny... na ktma tak nie bluzgałem jak na tą Honde;/ o ile jest prosta w obsłudze to wyjecie silnika czy innych pierdol sprawia tyle bólu i meki że omfg!!!
głupi byłem, bo zamówilem uszczelki tylko na góre ostatnio, dorzucil bym te 40zł i miał bym na cały silnik, a tak musze kupic za 35zł z przesyłką 1 uszczelke na pokrywe sprzęgła ;/ ehh... cały czas pod górkę
Polerowanie Alu,serwis motocykli, części,ubrania i akcesoria na zamówienie
No Risk, No Fun
No Risk, No Fun