regulacja gaźnika 2t
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Tak, na wale od strony zapłonu simmering separuje komorę korbową od rzeczonego zapłonu, i tam może lewe powietrzne ciągnąć.
Co do zdjęć, nie rób ich na bardzo jasnym (białym) lub bardzo ciemnym tle, no chyba że masz dobry aparat i skila do tego.
Zwykłe cyfrówki robią przekłamania w kolorze np. takiej świecy w takim przypadku. Po za tym najlepiej też bez flasha i przy świetle dziennym. Wtedy efekt powinien być ok.
Co do zdjęć, nie rób ich na bardzo jasnym (białym) lub bardzo ciemnym tle, no chyba że masz dobry aparat i skila do tego.
Zwykłe cyfrówki robią przekłamania w kolorze np. takiej świecy w takim przypadku. Po za tym najlepiej też bez flasha i przy świetle dziennym. Wtedy efekt powinien być ok.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz, 2 sty 2011, 15:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Ok, to głupich pytań ciąg dalszy:
1. Jak sprawdzić czy uszczelniacz nie przepuszcza powietrza ?
2. Dużo zabawy i rozbierania przy tym, ma ktoś jakąś fiszkę z w/w elementem ?
Dziękuję i pozdrawiam !
1. Jak sprawdzić czy uszczelniacz nie przepuszcza powietrza ?
2. Dużo zabawy i rozbierania przy tym, ma ktoś jakąś fiszkę z w/w elementem ?
Dziękuję i pozdrawiam !
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Jeżeli uszczelniacz byłby felerny, to ciekło by spod magneta-to możesz sprawdzić odkręcając dekiel i magneto. Wymiana nie jest trudna, tzn jeśli masz simer z metalowym płaszczem jak np robi ProX to może być problem z wyciągnięciem, ale jest to do zrobienia.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26 ... odel/RM125
Tutaj znajdziesz mikrofilmy.
Od strony zapłonu musisz zdjąć pokrywę, koło magnesowe i cewki.
Od strony sprzęgła zazwyczaj trzeba zdjąć sprzęgło i koło zębate wału.
Jeśli uszczelniacz jest dziwnie spuchnięty (zły typ - nie odporny na benzyne), pęknięty lub nie ma sprężynki to znaczy, że jest wadliwy.
Tak czy inaczej, żeby dobrze go zbadać należy go zdemontować. Uwaga łatwo go zniszczyć przy demontażu.
Tutaj znajdziesz mikrofilmy.
Od strony zapłonu musisz zdjąć pokrywę, koło magnesowe i cewki.
Od strony sprzęgła zazwyczaj trzeba zdjąć sprzęgło i koło zębate wału.
Jeśli uszczelniacz jest dziwnie spuchnięty (zły typ - nie odporny na benzyne), pęknięty lub nie ma sprężynki to znaczy, że jest wadliwy.
Tak czy inaczej, żeby dobrze go zbadać należy go zdemontować. Uwaga łatwo go zniszczyć przy demontażu.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
BARDZO ŁATWO 8) 8)Majster128 pisze:Uwaga łatwo go zniszczyć przy demontażu.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz, 2 sty 2011, 15:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Witam !
Problem niestety nadal istnieje. Gaźnik wyczyszczony, uszczelniacze sprawdzone, świeca w odpowiednim kolorze, pompa wody działa. Wszędzie przepływ płynu jest, chłodnice całe gorące.
Gorący jest właściwie cały silnik (pokrywy magneta, sprzęgła, kartery itp).
Jakieś pomysły ?
Pozdrawiam
Damian
Problem niestety nadal istnieje. Gaźnik wyczyszczony, uszczelniacze sprawdzone, świeca w odpowiednim kolorze, pompa wody działa. Wszędzie przepływ płynu jest, chłodnice całe gorące.
Gorący jest właściwie cały silnik (pokrywy magneta, sprzęgła, kartery itp).
Jakieś pomysły ?
Pozdrawiam
Damian
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: wt, 19 kwie 2011, 00:12
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Trochę to masło maślane, ale przecież rozgrzany do temp. pracy silnik ma być gorący
Ktoś już pisał, że może jesteś zbyt wyczulony i normalna temperatura silnika wydaje Ci się zbyt wysoka... Sprawdź kroplami wody czy i gdzie na silniku temp. przekracza 100st...
Mówisz, że kartery i dekle też niepokojąco się grzeją- olej w skrzyni jest?
Ile oleju do paliwa lejesz?
Ktoś już pisał, że może jesteś zbyt wyczulony i normalna temperatura silnika wydaje Ci się zbyt wysoka... Sprawdź kroplami wody czy i gdzie na silniku temp. przekracza 100st...
Mówisz, że kartery i dekle też niepokojąco się grzeją- olej w skrzyni jest?
Ile oleju do paliwa lejesz?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
[quote="dzielus"]Witam !
Jakieś pomysły ?
Noo. Idz do prawdziwego mechanika to ci zrobi.
Zabawa która uprawiasz ,nie majac bladego pojecia o tym co robisz na pewno na zdrowie silnikowi nie wyjdzie.
Jakieś pomysły ?
Noo. Idz do prawdziwego mechanika to ci zrobi.
Zabawa która uprawiasz ,nie majac bladego pojecia o tym co robisz na pewno na zdrowie silnikowi nie wyjdzie.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz, 2 sty 2011, 15:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Big pisze:dzielus pisze:Witam !
Jakieś pomysły ?
Noo. Idz do prawdziwego mechanika to ci zrobi.
Zabawa która uprawiasz ,nie majac bladego pojecia o tym co robisz na pewno na zdrowie silnikowi nie wyjdzie.
Dziękuję !! Nigdy bym na to nie wpadł !!
pzdr
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz, 3 paź 2010, 18:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
mam taki problem ze jak che ruszyc z malego gazu to motor robi buuuuu i dopiero jak sie wkreci to jedzie
tak samo pod gore ma male obroty to buuuu i dopiero jak sprzeglem pomoge wkreci sie i wtedy jedzie
jest to honda cr125
prosze o pomoc co trzeba zrobic gaznik ustawic tylko jak?
aha filtr powietrza czysty nasaczony gaznik tez czyszczony byl
tak samo pod gore ma male obroty to buuuu i dopiero jak sprzeglem pomoge wkreci sie i wtedy jedzie
jest to honda cr125
prosze o pomoc co trzeba zrobic gaznik ustawic tylko jak?
aha filtr powietrza czysty nasaczony gaznik tez czyszczony byl
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Pod górę możesz jechać z wysokim biegiem.
Możesz nie mieć 1 tylko od razu 2 bieg
Albo po prostu wyczyść gaźnik i dysze bo mogą być przypchane.
Najlepiej by było gdybyś to nagrał .
Możesz nie mieć 1 tylko od razu 2 bieg
Albo po prostu wyczyść gaźnik i dysze bo mogą być przypchane.
Najlepiej by było gdybyś to nagrał .
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz, 3 paź 2010, 18:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
z 2 to wogole nie ruszy bo zamuli odrazu i zgasnie
gaznik byl czyszczony niedawno
nagrac bd ciezko
kurde jakby to opisac po prostu zamula go robi buuu jak nieraz jak na zimnym silniku jak sie odkreci
a jak mu slizgne i wkrece to jedzie
najgorzej jak mam np zakret i gor odpuszcze na zakret chce dodac szybko gazu tak go przymula slizgne wkrece i jedzie
a jak ruszam nap po rownym prawie bez gazu i puszcze sprzegro wlasnie tak przymula chwile i dostaje sztrzala
gaznik byl czyszczony niedawno
nagrac bd ciezko
kurde jakby to opisac po prostu zamula go robi buuu jak nieraz jak na zimnym silniku jak sie odkreci
a jak mu slizgne i wkrece to jedzie
najgorzej jak mam np zakret i gor odpuszcze na zakret chce dodac szybko gazu tak go przymula slizgne wkrece i jedzie
a jak ruszam nap po rownym prawie bez gazu i puszcze sprzegro wlasnie tak przymula chwile i dostaje sztrzala