regulacja gaźnika 2t
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Mam ten sam problem, tyle, że w ktm. Wyczytałem m.in posty użytkownika grayfox(sory jak pomyliłem nick), nawet dawał film, napisał, że pomogła regulacja - zmienił dyszę wolnych obr z 45 na 40.
Jutro biorę się za ustawienie pływaka, jak to nic nie da to dysza wolnych, a jak to dalej nie pomoże to nie mam pojęcia co ;(
Jutro biorę się za ustawienie pływaka, jak to nic nie da to dysza wolnych, a jak to dalej nie pomoże to nie mam pojęcia co ;(
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Dokładnie, na yt poszukajcie lNormandyl i tam są filmy i opis problemu a także rozwiązanie.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz, 3 paź 2010, 18:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
czyli musze dac dysze od wolnych 45 a w serwisie wyczytalem ze orginalnie ma byc 55
aha ile taka dysza moze kosztowac i gdzie ja kupie?
aha ile taka dysza moze kosztowac i gdzie ja kupie?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz, 3 paź 2010, 18:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
wiec tak
mam dysze glowna 178 od wolnych obrotow 55
i obizylem iglice o zabek czyli na 2 od gory i to samo bubub podnioslem na 2 od dolu i tez bubub
co mozna zrobic?
mam dysze glowna 178 od wolnych obrotow 55
i obizylem iglice o zabek czyli na 2 od gory i to samo bubub podnioslem na 2 od dolu i tez bubub
co mozna zrobic?
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Daj jeszcze 2 do dołu i wyreguluj gaźnik pod dane dysze.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz, 3 paź 2010, 18:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
2 do dolu czyli?iglice na sam dol sposcic
wg ciwbiwb motor zalewa czy jemu brakuje paliwa przy czyms takim
bo dysze sa takie jak maja byc orginalnie a jednak cos nie tego
wg ciwbiwb motor zalewa czy jemu brakuje paliwa przy czyms takim
bo dysze sa takie jak maja byc orginalnie a jednak cos nie tego
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika 2t
Jak zabezpieczenie zapniesz niżej to dostarczysz więcej paliwa do mieszanki paliwo-powietrznej.
Chce wykluczyć że mu brakuje paliwa bo taki buouououuu to mój robi jak od razu po ruszeniu maneta do końca a silnik nie zdąży się zebrać
No leć ząbkami po kolei a może coś się stanie.
Nie wypluwa nieprzepalonej mieszanki?
Kranik jest drożny tak W ZBIORNIKU?
I reguluj gaźnik pod każdą zmianę...
U siebie mam dysze jak trzeba a zabezpieczenie na o 2 za wysoko i działa jak natura chciała ;P
Pisz powoli.
Używaj znaków interpunkcyjnych bo często zdanie traci sens.
Chce wykluczyć że mu brakuje paliwa bo taki buouououuu to mój robi jak od razu po ruszeniu maneta do końca a silnik nie zdąży się zebrać
No leć ząbkami po kolei a może coś się stanie.
Nie wypluwa nieprzepalonej mieszanki?
Kranik jest drożny tak W ZBIORNIKU?
I reguluj gaźnik pod każdą zmianę...
U siebie mam dysze jak trzeba a zabezpieczenie na o 2 za wysoko i działa jak natura chciała ;P
Pisz powoli.
Używaj znaków interpunkcyjnych bo często zdanie traci sens.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM