XTZ 660 92r. Przerywy,strzela w rure na wysokich obrotach

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
kamyl88
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: pt, 18 lip 2008, 11:34
Motocykl: TS 80, RM 125, XTZ 660
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

XTZ 660 92r. Przerywy,strzela w rure na wysokich obrotach

Post autor: kamyl88 » sob, 9 kwie 2011, 10:47

Witam teraz mam taki problem ze swoją YAMAHA, jak chwile postoi ostygnie zapalę ją idzie jak strzała, przejadę jakieś 500m to zaczyna przerywać nie chce się wkęcić i strzela w wydech zmieniałem juz swicę wlewałęm inne paliwo ale nic nie pomogło

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: XTZ 660 92r. Przerywy,strzela w rure na wysokich obrotach

Post autor: Mateusz_MX » sob, 9 kwie 2011, 11:38

Witaj,

Sprawdź luzy zaworowe. Dodatkowo wymień filtr powietrza i przeczyść gaźnik (nie zaszkodzi przed sezonem). Dobrze by było, gdyby po wykonaniu tych czynności dobry mechanik motocyklowy dostroił (lekko skorygował ustawienia) gaźnik.

Sugestia: jeżeli motocykl nie reaguje odpowiednio na ruch manetką (przerywa, strzela) to znakiem tego, że mieszanka paliwo-powietrze jest za uboga w paliwo - czy to za sprawą złej dyszy głównej (wysokie obroty), za nisko znajdującej się iglicy (średni zakres obrotów - przyśpieszanie), czy złymi luzami zaworowymi na zaworach ssących.

Pozdrawiam,
Mateusz_MX
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: XTZ 660 92r. Przerywy,strzela w rure na wysokich obrotach

Post autor: Majster128 » ndz, 10 kwie 2011, 21:40

Postępuj wg. instrukcji Mateusza_MX.

Przyczyna: prawdopodobnie zbyt mały luz zaworowy zaworów wydechowych.

Autor tematu
kamyl88
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: pt, 18 lip 2008, 11:34
Motocykl: TS 80, RM 125, XTZ 660
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: XTZ 660 92r. Przerywy,strzela w rure na wysokich obrotach

Post autor: kamyl88 » pn, 11 kwie 2011, 18:19

Odkęciłem dzisiaj swiecę bo juz w ogóle nie chciał palić okazało sie ze po wielokrotnym kręceniu rozrusznikiem jest suchutka. Motor w ogole nie dostaje paliwa pompka paliwa jest sprawna bo sprawdzałem, nalałęm troche paliwa do cylindra i zapali ale chodził nie równo i po dodaniu gazu zamulało go i strzelal w rure...

Autor tematu
kamyl88
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: pt, 18 lip 2008, 11:34
Motocykl: TS 80, RM 125, XTZ 660
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: XTZ 660 92r. Przerywy,strzela w rure na wysokich obrotac

Post autor: kamyl88 » ndz, 1 maja 2011, 12:22

Po częśći uporałem sie z tym problemem głowną przyczyną była wytarta ośka gażnika podcisnieniowego oraz jej gniazda.
Zostało to naprawione , gażnik wyczyściłem, nowy filtr powietrza,swieca, fajka ,przewód. Motocykl teraz ładnie pali dobrze się wkręca lecz przy 120 na piątym biegu zaczyna szarpać tak jak by nie dostawał wystarczająco paliwa ,a jak puszcze gaz to mocno strzela w tłumik(seryjny) i na wolnych obrotach czasami kichnie w gażnik. Na obydwu iglicach blaszka ustawiona jest na srodkowym położeniu, srubka powietrza wykręcona jest na jakies 4 obroty. Co ewentualnie można jeszcze sprawdzić w warunkach domowych, zaworów nie ruszałem bo nie mam pojęcia w tym temacie.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: XTZ 660 92r. Przerywy,strzela w rure na wysokich obrotac

Post autor: Majster128 » ndz, 1 maja 2011, 12:37

Zleć komuś regulacje zaworów, a później wyreguluj gaźnik zaczynając od poziomu paliwa w komorze pływakowej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”