Jak oddławić YAMAHA XTZ 660
-
Autor tematukamyl88
- Mistrz prostej
- Posty: 81
- Rejestracja: pt, 18 lip 2008, 11:34
- Motocykl: TS 80, RM 125, XTZ 660
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Jak oddławić YAMAHA XTZ 660
Witam jest to dokładnie model 3 YF-20KW 1992r. czyli 27KM z tego co wyczytałem w tym roczniku były też produkowane wersje 48 konne. Czy ktoś wie jak można ją odblokować? i czy w ogóle jest to możliwe w warunkach domowych:)
Yamaha XTZ 660 48 PS, 35 kw 3YF 1991
Yamaha XTZ 660 48 PS, 35 kw 3YF 1992
Yamaha XTZ 660 27 PS, 20 kw 3YF 1992
Yamaha XTZ 660 48 PS, 35 kw 3YF 1993
Yamaha XTZ 660 27 PS, 20 kw 3YF 1993
Yamaha XTZ 660 48 PS, 35 kw 3YF 1994,1995
Yamaha XTZ 660 46 PS, 34 kw 3YF 1996,1997,1998,1999
Yamaha XTZ 660 48 PS, 35 kw 3YF 1991
Yamaha XTZ 660 48 PS, 35 kw 3YF 1992
Yamaha XTZ 660 27 PS, 20 kw 3YF 1992
Yamaha XTZ 660 48 PS, 35 kw 3YF 1993
Yamaha XTZ 660 27 PS, 20 kw 3YF 1993
Yamaha XTZ 660 48 PS, 35 kw 3YF 1994,1995
Yamaha XTZ 660 46 PS, 34 kw 3YF 1996,1997,1998,1999
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jak oddławić YAMAHA XTZ 660
Nie znam sposobu dławienia Twojego konkretnego motocykla, ale metod jest kilka:
- ograniczony przelot na króćcach ssących, czyli między gaźnikami a głowicą; trzeba wyciąć w gumie króćca nadmiar towaru, żeby się "światło" króćca pokrywało ze "światłem" gardzieli gaźnika i wlotu do głowicy (stosowane najczęściej),
- zmienione dysze - trzeba porównać z serwisówką,
- inna iglica,
- w przypadku gaźników podciśnieniowych (a masz tam taki jeden) kryza na dekielku przykrywającym przepustnicę podciśnieniową, tą z membraną; kryza nie pozwala podnieść się przepustnicy do końca i odsłonić całkowicie przelot przez gaźnik, w suzuki np jest to plastikowy krążek, który bez problemu zdemontować,
- dodatkowe otwory w przepustnicy podciśnieniowej - w pewnym momencie przepustnica wyżej się nie podniesie, bo ucieknie "podciśnienie" - patent stosowany np w Kawasaki KLE 500; do obczajenia tematu trzeba nieco wiedzy bo to ciężko wytłumaczyć,
- inne wałki rozrządu,
- dławienie tłumikiem,
- czasem inny moduł zapłonowy.
Tyle na razie sobie przypominam. Jak coś więcej mi do głowy przyjdzie, to napiszę.
- ograniczony przelot na króćcach ssących, czyli między gaźnikami a głowicą; trzeba wyciąć w gumie króćca nadmiar towaru, żeby się "światło" króćca pokrywało ze "światłem" gardzieli gaźnika i wlotu do głowicy (stosowane najczęściej),
- zmienione dysze - trzeba porównać z serwisówką,
- inna iglica,
- w przypadku gaźników podciśnieniowych (a masz tam taki jeden) kryza na dekielku przykrywającym przepustnicę podciśnieniową, tą z membraną; kryza nie pozwala podnieść się przepustnicy do końca i odsłonić całkowicie przelot przez gaźnik, w suzuki np jest to plastikowy krążek, który bez problemu zdemontować,
- dodatkowe otwory w przepustnicy podciśnieniowej - w pewnym momencie przepustnica wyżej się nie podniesie, bo ucieknie "podciśnienie" - patent stosowany np w Kawasaki KLE 500; do obczajenia tematu trzeba nieco wiedzy bo to ciężko wytłumaczyć,
- inne wałki rozrządu,
- dławienie tłumikiem,
- czasem inny moduł zapłonowy.
Tyle na razie sobie przypominam. Jak coś więcej mi do głowy przyjdzie, to napiszę.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jak oddławić YAMAHA XTZ 660
mialem kiedys tenerke
te motocyklle sa dlawione na gazniku oraz na wydechu
dokladniej dysza iglica i kryza
a w wydechu katalizator ktory trzeba exmitowac
tenerke mozna odblokowac bez ingerencji w elektronike z tego co pamietam
te motocyklle sa dlawione na gazniku oraz na wydechu
dokladniej dysza iglica i kryza
a w wydechu katalizator ktory trzeba exmitowac
tenerke mozna odblokowac bez ingerencji w elektronike z tego co pamietam
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg