KTM 530 2010
-
Autor tematumaciek_MX
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 17
- Rejestracja: pn, 27 gru 2010, 20:52
- Motocykl: KTM EXC 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zabrze
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
KTM 530 2010
Witam, pytanie kieruje do właścicieli ktm 530
motocykl mam na dotarciu, w sumie juz koniec, mechanik stwierdzil że wszystkie blokady są zdjęte, mnie się wydaje że motor troche wolno się zbiera , w terenie w ok ale na ulicy czuć ten brak mocy.
zebatke tył mam 52
mechanik mówi żeby przednią zębatke 13 z. zmienić na 14 wtedy moto bedzie rwało.
co wy na to?
motocykl mam na dotarciu, w sumie juz koniec, mechanik stwierdzil że wszystkie blokady są zdjęte, mnie się wydaje że motor troche wolno się zbiera , w terenie w ok ale na ulicy czuć ten brak mocy.
zebatke tył mam 52
mechanik mówi żeby przednią zębatke 13 z. zmienić na 14 wtedy moto bedzie rwało.
co wy na to?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM 530 2010
Zmien mechanikamechanik mówi żeby przednią zębatke 13 z. zmienić na 14 wtedy moto bedzie rwało.
co wy na to?
Przy zmianie 13 -> 14z z przodu moto będzie się wolniej zbierać, ale będzie osiągać większą prędkość maksymalną.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM 530 2010
Nie koniecznie musi słabiej przyśpieszać. Zauważ, że silnikowi chwilę trzeba, aby rozkręcił się z niskich obrotów do maksymalnych. Przełożenie musi by tak dobrane, aby tworzyć odpowiednie obciążenie dla silnika. Wtedy mamy odczucie dobrego przyśpieszenia.