regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300
-
Autor tematuFiszu19
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pt, 5 lis 2010, 18:55
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300
Witam. Pytanie moje to jak wyregulować gaźnik żeby moto chodziło jak powinno? Mieszkam na wiosce i do najbliższego mechanika, który się na tym konkretnie zna mam 60 km.. a więc może pomożecie? Gaźnik firmy keihin. Regulować go metodą prób i błędów czy jak? Wiadomo gaźnik nie jest nowy i standardowe ustawienia nic nie dadzą pewnie.. aktualnie mam śrubkę od powietrza wykręconą w lewo na 6 obrotów a od mieszanki na 1,5. Moto chodzi ale skąd mam wiedzieć czy jest ok i czy to jest ten "power" który moto powinien mieć.. ? dzięki za pomoc!
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300
Spokojnie lepiej zaczekać za kimś kto ma coś mądrego do powiedzenia niż z góry się poddawać. Lepsze konkretne odpowiedzi po jakimś czasie niż pięć stron spamu
Temat zostaje
Temat zostaje
ADV/Adventure
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300
Przed regulacją:
1. Czyścisz gaźnik.
2. Czyścisz filtr powietrza.
3. Czyścisz świecę i ustawiać odpowiednią odległość między elektrodami (serwisową).
4. Sprawdź czy na lince gazu jest odpowiedni luz.
Posiadasz dwie śruby regulacyjne:
1. Śrubę którą ustawiasz wysokość przepustnicy - czyli śrubę do ustawiania obrotów.
2. Śrubę regulującą skład mieszanki na wolnych obrotach.
Regulacja:
Ustawiasz zabezpieczenie iglicy w środkowym położeniu.
Wkręcasz do oporu śrubę od składu mieszanki i wykręcasz ją o 2 i pół obrotu.
Śrubę regulującą wysokość przepustnicy ustawiasz tak aby uzyskać w miarę niskie obroty (możliwie jak najniższe)
Nagrzewasz silnik do temperatury pracy.
W czasie pracy silnika ustawiasz śrubę od składu mieszanki tak aby uzyskać jak najwyższe obroty silnika.
Następnie obroty te redukujesz popuszczając śrubę od wysokości przepustnicy.
Powtarzasz jeszcze raz lub dwa ten krok.
Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty.
1. Czyścisz gaźnik.
2. Czyścisz filtr powietrza.
3. Czyścisz świecę i ustawiać odpowiednią odległość między elektrodami (serwisową).
4. Sprawdź czy na lince gazu jest odpowiedni luz.
Posiadasz dwie śruby regulacyjne:
1. Śrubę którą ustawiasz wysokość przepustnicy - czyli śrubę do ustawiania obrotów.
2. Śrubę regulującą skład mieszanki na wolnych obrotach.
Regulacja:
Ustawiasz zabezpieczenie iglicy w środkowym położeniu.
Wkręcasz do oporu śrubę od składu mieszanki i wykręcasz ją o 2 i pół obrotu.
Śrubę regulującą wysokość przepustnicy ustawiasz tak aby uzyskać w miarę niskie obroty (możliwie jak najniższe)
Nagrzewasz silnik do temperatury pracy.
W czasie pracy silnika ustawiasz śrubę od składu mieszanki tak aby uzyskać jak najwyższe obroty silnika.
Następnie obroty te redukujesz popuszczając śrubę od wysokości przepustnicy.
Powtarzasz jeszcze raz lub dwa ten krok.
Jeśli uznasz, że obroty utrzymują się w porządku przejdziesz to ustawień na średnich i wysokich obrotach oraz szybkości wykręcania się silnika na obroty.
-
Autor tematuFiszu19
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pt, 5 lis 2010, 18:55
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300
Motor w ogóle nie reaguje na śrubkę od obrotów.. ani nie przygasa ani nie zwiększa obrotów.. a teraz motor już w ogole przestał odpalać.. iskra jest ale słaba.. mam go dość już..
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 357
- Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
- Motocykl: Cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 2 razy
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika keihin. ktm exc 300
To zmien swiece.....
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice