Przerywa w górnych obrotach
-
Autor tematuwolnickee
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: wt, 25 maja 2010, 11:00
- Motocykl: Huska WRE 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Przerywa w górnych obrotach
A wiec tak; wymieniłem w mojej husce wre lozyska na wale, uszczelniacze + nowy tłok. Zawór wydechowy ustawiony jest tak samo jak wczesniej. Moto na dolnych obrotach (zanim otworzy sie zawór) chodzi bdb, ale w momencie gdy ma dostac "kopa" zaczyna się dławić/przerywać - kichać z wydechu. Świeca odpada bo jest nowa a na starej dzieje sie to samo, filtr powietrza czysciutki, gaźnik tez. Regulowanie gaźnika nic nie daje Przed chwilą przeczytałem post na tym forum dot. ustawienia zapłonu w husce wr. Czy możliwe,ze jest to wlasnie wina zapłonu?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Przerywa w górnych obrotach
Jeśli jest taka możliwość to podejrzyj działanie zaworu odkręcają jakiś dekielek na przykład. Odpal moto, wykręć je na obroty i sprawdź czy mechanizm sterujący zaworem działa.
-
Autor tematuwolnickee
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: wt, 25 maja 2010, 11:00
- Motocykl: Huska WRE 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Przerywa w górnych obrotach
A wiec tak;
Zawór dziła w 100%.
Odkręciłem magneto i przesunąłem "aparat zapłonowy" na maxa zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Teraz moto ładnie zapiera*a na górnych obrotach ,ale leciuteńko przerywa na niskich. Myśle ,ze lekkie przekrecenie "aparatu zapłonowego" w lewo powinno rozwiazac problem. Ide jeszcze raz to rozebrac i zdam relacje.
Zawór dziła w 100%.
Odkręciłem magneto i przesunąłem "aparat zapłonowy" na maxa zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Teraz moto ładnie zapiera*a na górnych obrotach ,ale leciuteńko przerywa na niskich. Myśle ,ze lekkie przekrecenie "aparatu zapłonowego" w lewo powinno rozwiazac problem. Ide jeszcze raz to rozebrac i zdam relacje.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Przerywa w górnych obrotach
Taki jest efekt za bardzo przyśpieszonego zapłonu.
Zastanów się co było przyczyną takiej kolei rzeczy? Inna wysokość tłoka ?
Zastanów się co było przyczyną takiej kolei rzeczy? Inna wysokość tłoka ?
-
Autor tematuwolnickee
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: wt, 25 maja 2010, 11:00
- Motocykl: Huska WRE 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Przerywa w górnych obrotach
No, teraz konkretnie zapie***la. Co było przyczyną?
Przyczyną było to, ze nie miałem pojęcia, ze zapłon da sie ustawiac ;d .Wcześniej miałem dt 80 a tam nie było takiej mozliwosci. Jak składałem silnik po remoncie nie wiedziałem, czy to, ze aparat bedzie bardziej przekrecony w prawo/lewo bedzie miało jakis wpływ na pracę silnika.
Przyczyną było to, ze nie miałem pojęcia, ze zapłon da sie ustawiac ;d .Wcześniej miałem dt 80 a tam nie było takiej mozliwosci. Jak składałem silnik po remoncie nie wiedziałem, czy to, ze aparat bedzie bardziej przekrecony w prawo/lewo bedzie miało jakis wpływ na pracę silnika.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Przerywa w górnych obrotach
Aha, czyli przed demontażem nie zaznaczyłeś sobie jak jest ustawiony impulsator względem karteru.
Zwykle jak nie ma zaznaczonych znaków, to robi się je, aby później wiedzieć jak był ustawiony zapłon wcześniej.
Tak więc nauczyłeś się czegoś nowego i to nie kosztem opróżnienia portfela.
Oby tak zawsze
Pozdrawiam
Zwykle jak nie ma zaznaczonych znaków, to robi się je, aby później wiedzieć jak był ustawiony zapłon wcześniej.
Tak więc nauczyłeś się czegoś nowego i to nie kosztem opróżnienia portfela.
Oby tak zawsze
Pozdrawiam