Yz 250 2t problem przy redukcji

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
szopson
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 166
Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yz 250 2t problem przy redukcji

Post autor: szopson » śr, 23 mar 2011, 21:49

Proszę o jakieś porady co zrobić z tym gaźnikiem. Wkręciłem tą śrubę od mieszanki (była na 6 obrotów wykręcona) na 1,5 tak jak ktos napisał i zauważyłem że motor tak jakby więcej pali i nie wkręca się na obroty prawidłowo, czasami się przymuli.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Yz 250 2t problem przy redukcji

Post autor: Majster128 » czw, 24 mar 2011, 00:12

Śrubą która reguluje wysokość przepustnicy ustawiasz w miarę dobre wolne obroty (im niżej przepustnica tym lepiej).
Później ustawiasz śrubą od składu mieszanki najwyższe obroty jakie uda Ci się uzyskać. Zostawiasz w tej pozycji.
Śrubą od poł. przepustnicy redukujesz te obroty - do przyzwoitych.
Sprawdzasz czy za pomocą śrubą od składu mieszanki da się uzyskać większe obroty. Jeśli tak to znów zbijasz je obniżając przepustnice.
Jeśli nie to wolne obroty są wyregulowane (teoretycznie - czasem przydają się poprawki, ale to zależy od doświadczenia).

Jeśli chcesz znać więcej szczegółów ustawiania gaźnika to odsyłam do instrukcji fiata 126p lub 125p.

Dodam. Z każdym mm podnoszonej przepustnicy, za skład mieszanki i moc wyjściową odpowiedzialne są różne elementy.
Wniosek: Ustawienie obrotów biegu jałowego nie ma głównego znaczenia w zakresie średnich obrotów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”