Yz 250 2t problem przy redukcji
-
- Mistrz prostej
- Posty: 166
- Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yz 250 2t problem przy redukcji
Proszę o jakieś porady co zrobić z tym gaźnikiem. Wkręciłem tą śrubę od mieszanki (była na 6 obrotów wykręcona) na 1,5 tak jak ktos napisał i zauważyłem że motor tak jakby więcej pali i nie wkręca się na obroty prawidłowo, czasami się przymuli.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yz 250 2t problem przy redukcji
Śrubą która reguluje wysokość przepustnicy ustawiasz w miarę dobre wolne obroty (im niżej przepustnica tym lepiej).
Później ustawiasz śrubą od składu mieszanki najwyższe obroty jakie uda Ci się uzyskać. Zostawiasz w tej pozycji.
Śrubą od poł. przepustnicy redukujesz te obroty - do przyzwoitych.
Sprawdzasz czy za pomocą śrubą od składu mieszanki da się uzyskać większe obroty. Jeśli tak to znów zbijasz je obniżając przepustnice.
Jeśli nie to wolne obroty są wyregulowane (teoretycznie - czasem przydają się poprawki, ale to zależy od doświadczenia).
Jeśli chcesz znać więcej szczegółów ustawiania gaźnika to odsyłam do instrukcji fiata 126p lub 125p.
Dodam. Z każdym mm podnoszonej przepustnicy, za skład mieszanki i moc wyjściową odpowiedzialne są różne elementy.
Wniosek: Ustawienie obrotów biegu jałowego nie ma głównego znaczenia w zakresie średnich obrotów.
Później ustawiasz śrubą od składu mieszanki najwyższe obroty jakie uda Ci się uzyskać. Zostawiasz w tej pozycji.
Śrubą od poł. przepustnicy redukujesz te obroty - do przyzwoitych.
Sprawdzasz czy za pomocą śrubą od składu mieszanki da się uzyskać większe obroty. Jeśli tak to znów zbijasz je obniżając przepustnice.
Jeśli nie to wolne obroty są wyregulowane (teoretycznie - czasem przydają się poprawki, ale to zależy od doświadczenia).
Jeśli chcesz znać więcej szczegółów ustawiania gaźnika to odsyłam do instrukcji fiata 126p lub 125p.
Dodam. Z każdym mm podnoszonej przepustnicy, za skład mieszanki i moc wyjściową odpowiedzialne są różne elementy.
Wniosek: Ustawienie obrotów biegu jałowego nie ma głównego znaczenia w zakresie średnich obrotów.