Regulacja gaźnika Honda
-
Autor tematuMooris
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pn, 24 sty 2011, 21:52
- Motocykl: Cr 250 mz 150
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Węgorzewo - Mała Kraina Wielkich Jezior
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Regulacja gaźnika Honda
Witam.. mam taki problem zresztą sam nie wiem.. crka spaliła mi kilka swiec. Kuipiłem Irydową i też spaliła po 1 godzinie jazdy. swiece były czarne i moto nie wkręcało sie płynnie na obroty. Więc wykręciłem srubę od powietrza 1 obr. i teraz wolne obroty jest to starsze moto i ma regulacje obrotów dzwignią do ssania poprostu wykręca się dzwignie w lewo. Teraz ma kolor świecy czarno brązowy podkręcająć dzwigienke moto traci obroty a jak ją utawie na równo to ma wolne obroty ale bardzo dziwne.... tak jakby miała mało paliwa.. co do simeringów są ok bo proxa.. nieszczelności nie ma.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 13:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Honda
nie jestem mechanikiem, wiec niestety nie pomogę. Chciałem tylko zwrócić uwagę że iryda nie jest lekarstwem, iryda jest lepsza ale pod warunkiem że motocykl jest w bdb stanie - jak tylko coś nie tak to padnie szybciej niż zwykła dla tego dopóki nie naprawisz wkładaj zwykle świece. A co do regulacji to na forum jest paru specjalistów na pewno ci pomogą. pozdr
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Honda
Regulacje gaźnika zacznij od rozebrania go i dokładnego wyczyszczenie. Nie zapomnij też o czystym filtrze powietrza i drożnym i nie pozaginanym (dramatycznie) wydechu.
Opisów regulacji gaźnika jest na internecie wystarczająco.
Jeśli nie czujesz się na siłach to proponuję zlecić regulację mechanikowi motocyklowemu, ponieważ złe wyregulowanie gaźnika może prowadzić do przegrzewania się silnika.
Opisów regulacji gaźnika jest na internecie wystarczająco.
Jeśli nie czujesz się na siłach to proponuję zlecić regulację mechanikowi motocyklowemu, ponieważ złe wyregulowanie gaźnika może prowadzić do przegrzewania się silnika.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 217
- Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
- Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pszczyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Honda
Majster128 pisze:Regulacje gaźnika zacznij od rozebrania go i dokładnego wyczyszczenie. Nie zapomnij też o czystym filtrze powietrza i drożnym i nie pozaginanym (dramatycznie) wydechu.
Opisów regulacji gaźnika jest na internecie wystarczająco.
Jeśli nie czujesz się na siłach to proponuję zlecić regulację mechanikowi motocyklowemu, ponieważ złe wyregulowanie gaźnika może prowadzić do przegrzewania się silnika.
ja raz gaźnik chciałem wyregulować motor nie jeździł, strzelał w końcu oddałem go na serwis wyregulowali, wymienili dysze, uszczelnili wydech i chodzi pięknie. Proponuje nie bawić sie niczym innym jak tylko dysza paliwo powietrze zawsze gdy przestanie chodzić to możesz ustawić jak był wcześniej.
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."
Emil.
Emil.
-
Autor tematuMooris
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pn, 24 sty 2011, 21:52
- Motocykl: Cr 250 mz 150
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Węgorzewo - Mała Kraina Wielkich Jezior
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Honda
Motocykl juz śmiga jak zły.. Wykompałem filr powietrza po wysuszeniu nasączyłem specyfikiem do filtrów. Gaźnik wymoczyłem w ropie poczym wydmuchałem kompresorem ciśnieniowym. Śrubka od powietrza wykręcona 1 obr. Gałka od obrotów na biegu jałowym wykręcona do góry ok. 2mm.(tak aby trzymał ładne obroty) Po ponownym rozgdzaniu motoru i wyjechaniu na kawałek zamarźniętej osiedlowej drogi moto wkręca i schodzi z obrotów perfekcyjnie. Zastosowałem świece samochodową z przeznaczeniem do aut z instalacją gazową.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Honda
Nie należy praktykować takiego zamieniania świec. Świeca ma być taka taka jak podaje katalog jeśli silnik nie był modyfikowany (tuningowany).
Filtr powietrza ma być zawsze czysty. Mimo, że po jeździe wydaje Ci się, że jest czysty, to tylko tak Ci się wydaje.
Gaźnik będzie musiał być wyregulowany w temperaturze powietrza co najmniej 15 stopni Celsjusza jeśli myślisz o jeździe w lecie.
Filtr powietrza ma być zawsze czysty. Mimo, że po jeździe wydaje Ci się, że jest czysty, to tylko tak Ci się wydaje.
Gaźnik będzie musiał być wyregulowany w temperaturze powietrza co najmniej 15 stopni Celsjusza jeśli myślisz o jeździe w lecie.
-
Autor tematuMooris
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pn, 24 sty 2011, 21:52
- Motocykl: Cr 250 mz 150
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Węgorzewo - Mała Kraina Wielkich Jezior
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Honda
Gaźnik był regulowany w temp. + 18 stopi. A co do świec to jedynie sie może spalić.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Honda
Spalić powiadasz... OK jak uważasz, ale polecam Ci przestudiować jeszcze informację na temat świec.
Gaźnik ok.
Gaźnik ok.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Honda
Majster jesteś mało wylewny :rolleyes:Forum jest po to,aby pomagac,a nie wytykac błedy. Wytłumacz koledze,że np. może pęknąc elektroda zewnętrzna,która może zrobic niezły łomot w cylindrze :vom:.Konsekwencje są znane chyba wszystkim co może zrobic tak mały element w silniku.
Ale najwazniejsze,ze doszłeś do sedna problemu.Teraz nowa świeca i orac pole \:D/
Ale najwazniejsze,ze doszłeś do sedna problemu.Teraz nowa świeca i orac pole \:D/
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Honda
Mooris powinieneś podziękować jacekz80 za podanie informacji na tacy i oszczędzenia Ci czasu na szukanie.
Dodam, że elektroda masowa w ekstremalnych warunkach (jak na swój model) zostaje stopiona, a pęknięcia zwykle występują w izolatorze ceramicznym.
Ps.
Jeśli widzę, że ktoś lubi stawiać na swoim to szkoda mi czasu na próby przekonywania.
Pozdrawiam.
Dodam, że elektroda masowa w ekstremalnych warunkach (jak na swój model) zostaje stopiona, a pęknięcia zwykle występują w izolatorze ceramicznym.
Ps.
A co do świec to jedynie sie może spalić.
Jeśli widzę, że ktoś lubi stawiać na swoim to szkoda mi czasu na próby przekonywania.
Pozdrawiam.