Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
kubantol
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: śr, 2 lut 2011, 10:39
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Post autor: kubantol » czw, 17 lut 2011, 17:24

Witam jak w tytule mam problem z honda moja przez jedna szpilke cieknie mi ewidentnie paliwko widac to gołym okiem jak jest odpalony.
Co mam zrobic czy jak glowice i szpilke posmaruje silikonem silnikowym da to cos ?? Prosze o Pomoc

WFM-SHL-WSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 02:36
Motocykl: CR 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław !!!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Birthday
Status : Offline

Re: Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Post autor: WFM-SHL-WSK » pt, 18 lut 2011, 00:20

Raczej nie da to już tobie nic....(Paliwo? a nie płyn chłodniczy?)

Lepiej to rozebrać i zrobić tak jak powinno być , i jednocześnie złożyć na nowych uszczelkach .

Ale przed składaniem sprawdź gładź głowicy.....(może trza będzie splanować delikatnie ).


Pozdrawiam..
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ... !

---------------->

ja23
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 204
Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 14:20
Motocykl: Honda XR 600
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: 3-miasto
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Post autor: ja23 » pt, 18 lut 2011, 09:53

Jeżeli chodzi o płyn chłodzący i cieknie ci tylko ze szpilki a nie do o koła głowicy czy tam punktowo to uszczelka dobra tylko pościł o ring,najlepiej nowa uszczelka + chyba tam są 2 o ringi o ile się nie mylę.Owszem możesz na to smarknąć silikonu tylko nie za dużo abyś nie pozatykał kanałów silikonem.

Autor tematu
kubantol
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: śr, 2 lut 2011, 10:39
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Post autor: kubantol » sob, 19 lut 2011, 15:58

Dzieki za odpowiedzi głowica zdjeta i 2szpilki byly poluzowane dokrecilem uszczelke lekko posmarowałem silikonem i zobaczymy co bd z tego narazie czekam az wyschnie silikon zaleje go płynem i zobaczymy co bd z tego.A uszczelki sa nowe była robiona kapitalka.

glazerek111
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 37
Rejestracja: pt, 2 lip 2010, 11:52
Motocykl: YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Post autor: glazerek111 » sob, 19 lut 2011, 22:44

Żadnego sylikonu nie dawaj. Gład cylindra i glowicy przetrzyj papierem sciernym wodnym 600 , potem złóż wszystko na nowych oringach.

WFM-SHL-WSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: sob, 26 gru 2009, 02:36
Motocykl: CR 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław !!!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Birthday
Status : Offline

Re: Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Post autor: WFM-SHL-WSK » sob, 19 lut 2011, 23:39

glazerek111 pisze:Żadnego sylikonu nie dawaj. Gład cylindra i glowicy przetrzyj papierem sciernym wodnym 600 , potem złóż wszystko na nowych oringach.
Zapomniałeś kolego dodać żeby tą operację zrobić najlepiej na szybie (w domowych warunkach).

Bo inaczej bardziej zepsuje niż naprawi...(ale lepiej to zostawić jakiemuś tokarzowi który posiada w warsztacie frezarkę ) .


Chyba żadna Honda cr nie ma ringów w głowicy....Wiem że Suzuki RM na pewno ma,ale nie wiem czy cr.Ale mogę się mylić.

Pozdrawiam..... :D
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika ... !

---------------->

glazerek111
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 37
Rejestracja: pt, 2 lip 2010, 11:52
Motocykl: YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Post autor: glazerek111 » sob, 19 lut 2011, 23:50

WFM-SHL-WSK pisze:
glazerek111 pisze:Żadnego sylikonu nie dawaj. Gład cylindra i glowicy przetrzyj papierem sciernym wodnym 600 , potem złóż wszystko na nowych oringach.
Zapomniałeś kolego dodać żeby tą operację zrobić najlepiej na szybie (w domowych warunkach).

Bo inaczej bardziej zepsuje niż naprawi...(ale lepiej to zostawić jakiemuś tokarzowi który posiada w warsztacie frezarkę ) .


Chyba żadna Honda cr nie ma ringów w głowicy....Wiem że Suzuki RM na pewno ma,ale nie wiem czy cr.Ale mogę się mylić.

Pozdrawiam..... :D
Nie istotne czy uszczelka czy oringi chodzilo mi głównie o to aby usunąć wszystkie nierówności z gładzi cylindra bądź głowicy.

cwirex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: ndz, 29 mar 2009, 20:53
Motocykl: Kawasaki KX250F 2015 r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białka :D
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Post autor: cwirex » ndz, 20 lut 2011, 11:09

Jedynie co mogę polecić, to oczywiście nowe uszczelki, fabryka nie składa silnika na sylikonie ;) wiec znaczy to ze uszczelki wystarcza ;D

Ale oczyścicie resztki starej uszczelki muszą zostać usunięte..

Pozdr ;)
Części do moto, akcesoria ciuchy, jak co potrzebne pisać na:

GG: 8626875
SMS: 535600582
E-MAIL: cwirex1@vp.pl


Kre_K
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 455
Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
Motocykl: cyryfy
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Post autor: Kre_K » ndz, 20 lut 2011, 19:13

fabryka nie składa silnika na sylikonie ;) wiec znaczy to ze uszczelki wystarcza ;D
jestes tego pewien w 100%?
---------------------------

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda Cr 250 problem z cieknacą szpilką w glowicy

Post autor: zielorz » pn, 21 lut 2011, 22:05

Tego silnika może nie, ale inne owszem ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”