zwymiarowalem cylinder w cr 250 jaką markę tłoka dobrać?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
kamil250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 411
Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

zwymiarowalem cylinder w cr 250 jaką markę tłoka dobrać?

Post autor: kamil250 » czw, 10 lut 2011, 19:38

po trudach z zciągnięciem cylindra zwymiarowałem go u gościa.
cylinder ma 66.40 a więc nic nie ubyło nicasilu :D
tłok (prawdopodobnie oryginał hondy) ma 66.20-66.24 coś takiego
i teraz kupuje tłoka nominała na nicasil 66.34(6setek luzu)
JAKI WYBRAĆ BO MOGĘ KUPIĆ W USA:
PROX,VERTEX,-300ZŁ
WOSSNER,WISECO -400ZŁ
ORYGINAŁ HONDY -500ZŁ
co wy byście wybrali(zależy mi żebym na nim troszkę pośmigał)?
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl

andy2208
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 386
Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 16:23
Motocykl: '05 YZ 250
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Zagwiździe
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: zwymiarowalem cylinder w cr 250 jaką markę tłoka dobrać?

Post autor: andy2208 » czw, 10 lut 2011, 19:52

Polecam tłoki firmy Wossner. Kute i z teflonową powłoką zmniejszającą tarcie.
Zawsze takie zakładałem i nigdy nie miałem z nimi problemów. Nawet ponoć kute tłoki nie pekają w cylindrze w skrajnych przypadkach.
Z resztą temat był wiele razy wałkowany na forum... Były podawane wady i zalety poszczególnych tłoków (i wady fabryczne).
Przypadków zapewne tyle co użytkowników na forum. :lol:

ForestRider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 189
Rejestracja: wt, 26 sty 2010, 20:38
Motocykl: Kxf 250
Styl jazdy: Cross Country
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: zwymiarowalem cylinder w cr 250 jaką markę tłoka dobrać?

Post autor: ForestRider » czw, 10 lut 2011, 21:38

Z tych co wymieniłeś którego byś nie założył bedzie ok. Jedynie co od siebie moge dodać to też mam wossnera i jest okej. Pozdrawiam
Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca" :D
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: zwymiarowalem cylinder w cr 250 jaką markę tłoka dobrać?

Post autor: amator » czw, 10 lut 2011, 22:41

kamil250 pisze:po trudach z zciągnięciem cylindra zwymiarowałem go u gościa.
cylinder ma 66.40 a więc nic nie ubyło nicasilu :D
tłok (prawdopodobnie oryginał hondy) ma 66.20-66.24 coś takiego
i teraz kupuje tłoka nominała na nicasil 66.34(6setek luzu)
JAKI WYBRAĆ BO MOGĘ KUPIĆ W USA:
PROX,VERTEX,-300ZŁ
WOSSNER,WISECO -400ZŁ
ORYGINAŁ HONDY -500ZŁ
co wy byście wybrali(zależy mi żebym na nim troszkę pośmigał)?
Czym był mierzony ten cylinder? Bo to jest nie mozliwe żeby zuzycie tłoka wynosiło 0,2 (dwie dziesiąte mm)
a zużycie gładzi cylindra zero(0). Taki wymiar wychodzi tylko przy mierzeniu suwmiarką.Każdy z tych tłoków spełni Twoje oczekiwania . Ceny tłoków po dodaniu cła i czasu oczekiwania wyjdą takie same jakbys to kupił w kraju. Akurat oryginalny tłok hondy cr 250 dla roczników 1988-2004 jest proxa dlatego nie wiem skąd taka różnica w cenie ? http://www.ronniesmailorder.com/fiche_s ... detail.asp w linku tłok pod pozycją 2 cena 95 dol USA

Autor tematu
kamil250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 411
Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: zwymiarowalem cylinder w cr 250 jaką markę tłoka dobrać?

Post autor: kamil250 » czw, 10 lut 2011, 23:40

Cylinder mi mierzył gość specjalną średnicówką a tłok to mierzył orientacyjnie suwmiarką bo mówił że ''tłoka się nie mierzy'' i mi mniej więcej zmierzył suwmiarką i wyszło cylinder 66.40 (na selekcję A) a tłok wyszło ok. 66.22 a tłok A ma oryginalnie 66.34 czyli się zużył 00.12 a powinno się podobno zmienić jak się zużyje ok. 00.09.
dam tłok A 66.34 do cylindra 66.40 i będzie idealnie 00.06 setek luzu,czyli tak jak ma być.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”