Trzy pytanka /525EXC/RM250
-
Autor tematuPytlak
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz, 18 lis 2007, 17:26
- Motocykl: Suzuki RM 250/F2 DOG/ 525 EXC
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zamość
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Trzy pytanka /525EXC/RM250
Witam,
mam pytanie odnośnie KTM'a 525 EXC. pod pompą wody jest taki mały otwór jak na śrubę czy coś w tym stylu. Na jesieni zdejmowałem pokrywe zaworów (wałek ani wirnik pompy nie był ruszany) i od tamtej pory goni mi tędy podczas jazdy płyn chłodniczy. Nie są to duże ilości więc z tym jeżdze. I chciał bym wiedzieć czy nic przesto nie padnie .
Podrugie pod dźwignia od biegów jest śruba z ta siatką do czyszczenia. umnie ktoś ją tak dokręcił ,że jest maskra i raczej nierealnie żeby jej nie uszkodzić prz odkręceniu. I chce wiedzieć czy moge to tak zostawić. Olej zmieniam dosyć często więc syfu w silniku raczej specialnego niema a niechce zerwać śruby (o ile już nie jest przciągnięta) .
I z innej beczki .
Mam na stanie swoją pierszą RM 250 bodajże 94 ( na keihinie) króra jest delikatnie mówią dorżnieta (ale jak zapali to jeździ) tylko.... Jak jest ciepła to od kopa. A jak postoi dzień to na zimnym (jak sie podniesie ssanie) zalewa ją bezyna jak z Niagary. (gaźnik rozbierałem już z 3 razy, mebrayny ok, filtr czyty) i już mi ręce opadją. I musze zakażdym razem wykręcać świece i pohasać z nią aż wygoni załą bezyne z komory wału i dopiero zaczyna współprace.
Z góry dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi
mam pytanie odnośnie KTM'a 525 EXC. pod pompą wody jest taki mały otwór jak na śrubę czy coś w tym stylu. Na jesieni zdejmowałem pokrywe zaworów (wałek ani wirnik pompy nie był ruszany) i od tamtej pory goni mi tędy podczas jazdy płyn chłodniczy. Nie są to duże ilości więc z tym jeżdze. I chciał bym wiedzieć czy nic przesto nie padnie .
Podrugie pod dźwignia od biegów jest śruba z ta siatką do czyszczenia. umnie ktoś ją tak dokręcił ,że jest maskra i raczej nierealnie żeby jej nie uszkodzić prz odkręceniu. I chce wiedzieć czy moge to tak zostawić. Olej zmieniam dosyć często więc syfu w silniku raczej specialnego niema a niechce zerwać śruby (o ile już nie jest przciągnięta) .
I z innej beczki .
Mam na stanie swoją pierszą RM 250 bodajże 94 ( na keihinie) króra jest delikatnie mówią dorżnieta (ale jak zapali to jeździ) tylko.... Jak jest ciepła to od kopa. A jak postoi dzień to na zimnym (jak sie podniesie ssanie) zalewa ją bezyna jak z Niagary. (gaźnik rozbierałem już z 3 razy, mebrayny ok, filtr czyty) i już mi ręce opadją. I musze zakażdym razem wykręcać świece i pohasać z nią aż wygoni załą bezyne z komory wału i dopiero zaczyna współprace.
Z góry dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Trzy pytanka /525EXC/RM250
1 sprawa to jest otwor przez ktory cieknie plyn gdy sa uszkodzone uszczelniacze pompy wody
zapobiega to dostawaniu sie plynu do silnika i nieprzyjemnej mieszance olejowowodnej ;P
wymien uszczelniacze na pompie wody
druga sprawa koniecznie wykrec ta srube poniewaz jest tam mikrofiltr oleju ktory nalezy czyscic zaloze sie ze znajdziesz tam opilki
3 sprawa od rm wyglada na to ze masz ustawiony zly poziom paliwa tzn za wysoki i dostaje sie do cylindra ustaw poziom na plywaku ewentualnie wymien zaworek paliwa moze nie trzymac
mozesz tez miec zatkane wezyki od przelewu w gazniku
oczywiscie sprawdz tez kompresje skoro mowisz ze sprzet dojechany
zapobiega to dostawaniu sie plynu do silnika i nieprzyjemnej mieszance olejowowodnej ;P
wymien uszczelniacze na pompie wody
druga sprawa koniecznie wykrec ta srube poniewaz jest tam mikrofiltr oleju ktory nalezy czyscic zaloze sie ze znajdziesz tam opilki
3 sprawa od rm wyglada na to ze masz ustawiony zly poziom paliwa tzn za wysoki i dostaje sie do cylindra ustaw poziom na plywaku ewentualnie wymien zaworek paliwa moze nie trzymac
mozesz tez miec zatkane wezyki od przelewu w gazniku
oczywiscie sprawdz tez kompresje skoro mowisz ze sprzet dojechany
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
Autor tematuPytlak
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz, 18 lis 2007, 17:26
- Motocykl: Suzuki RM 250/F2 DOG/ 525 EXC
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zamość
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Trzy pytanka /525EXC/RM250
Dzięki bardzo za obajśnienie . Uszczelniaczami zajmę się na dniach. No i śrubą (ta troche męczy w bani) ale może pujdzie po mojej myśli.
Do Rm załozyłem dzisja gaźnik Mikuni (Kolegi życzliwego ) z sąsiedniego rocznika i chodzi malina. A w swoim keihinie najpierw przegiołem z poziomem i paliwo nie poszło. A puzniej jak było już dobrze z paliwem to i tak nie zapaliła . Jutro powalcze z nim bo dzisiaj składam broń :rolleyes: .
Pozdrawiam
Do Rm załozyłem dzisja gaźnik Mikuni (Kolegi życzliwego ) z sąsiedniego rocznika i chodzi malina. A w swoim keihinie najpierw przegiołem z poziomem i paliwo nie poszło. A puzniej jak było już dobrze z paliwem to i tak nie zapaliła . Jutro powalcze z nim bo dzisiaj składam broń :rolleyes: .
Pozdrawiam