pekniety tlok
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: pekniety tlok
Tak trzeba było od razu.
Wg. mnie luz jaki przewidział producent tłoka, czyli 0.06 mm jest optymalnym dla tego rozmiaru tłoka zawierający nawet współczynnik bezpieczeństwa.
Wg. mnie luz jaki przewidział producent tłoka, czyli 0.06 mm jest optymalnym dla tego rozmiaru tłoka zawierający nawet współczynnik bezpieczeństwa.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: pekniety tlok
To nie producent tloka ustala luz,tylko producent motocykla ustala luz miedzy tlokiem a cylindrem i pod to producenci zamiennikow takich jak Vertex,PROX itp musza sie dostosowac.MOIM ZDANIEM skladanie silnika na luzie nazwijmy to fabrycznym przy zastosowaniu tulei,ktora jak kazdy wie jest z innego materiału (mniej izolujacym cieplo,bardziej rozszerzającym sie i stawiającym wieksze opory niz nicasil) jest dla mnie co najmniej odważne.Majster128 pisze:Tak trzeba było od razu.
Wg. mnie luz jaki przewidział producent tłoka, czyli 0.06 mm jest optymalnym dla tego rozmiaru tłoka zawierający nawet współczynnik bezpieczeństwa.
---------------------------
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: pekniety tlok
Kre_K wybacz, przeoczyłem fakt, że jest tuleja.
Lecz nie zgodzę się z tobą w kwestii luzu.
Producent motocykla (silnika) ustala luz pod swoje oryginalne tłoki.
Producent tłoka innej firmy ustala luz dla danego cylindra biorąc poprawkę z jakiego materiału zrobił swoje tłoki. Ponieważ raczej nie zrobiono ich z tego samego materiału co oryginalne tłoki.
Dlatego podczas doboru luzu należy się kierować luzem podanym przez producenta tłoka.
Lecz należy pamiętać, że to jest luz dla oryginalnego cylindra.
W tym wypadku przyznaje się do niedopatrzenia, w razie zamontowania tulei naprawczej luz dla bezpieczeństwa można poddać poprawce.
Lecz nie zgodzę się z tobą w kwestii luzu.
Producent motocykla (silnika) ustala luz pod swoje oryginalne tłoki.
Producent tłoka innej firmy ustala luz dla danego cylindra biorąc poprawkę z jakiego materiału zrobił swoje tłoki. Ponieważ raczej nie zrobiono ich z tego samego materiału co oryginalne tłoki.
Dlatego podczas doboru luzu należy się kierować luzem podanym przez producenta tłoka.
Lecz należy pamiętać, że to jest luz dla oryginalnego cylindra.
W tym wypadku przyznaje się do niedopatrzenia, w razie zamontowania tulei naprawczej luz dla bezpieczeństwa można poddać poprawce.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: śr, 2 lut 2011, 10:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: pekniety tlok
Witam,was robiem cylinder w Motor-Techu w Katowicach i z cala odpowiedzialnoscia nastepne cylindry ktore bd uszkodzone tam wysle.Mamm crke 250 na tulei z tlokiem WOSSNER i polecam taka kombinacije motor idzie jak przecinak pali od kopa .
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline