Kawaski Kx 125 dysze w gaźniku
-
Autor tematukapi22
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: pt, 18 gru 2009, 23:42
- Motocykl: kx 125 i szukam drugiego
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Czarnków WLKP
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawaski Kx 125 dysze w gaźniku
Posiadam Kawasaki KX 125 '93. Proszę mi powiedzieć jaki jest fabryczny rozmiar(bądź przedział od ilu do ilu) dyszy głównej i dyszy biegu jałowego w gaźniku. Gaźnik to KEIHIN PWK V756FJ29. U mnie dysza główna ma 165, a dysza biegu jałowego 58.
Motor prawie niema "dołu", lecz piekielna "górę". Troszeczkę przeszkadza mi, że "dół" jest taki słaby. Regulacja gaźnika nic nie pomogła. Książki serwisowej do tego modelu nie mogę znaleźć. Z góry dziękuję za pomoc.
Motor prawie niema "dołu", lecz piekielna "górę". Troszeczkę przeszkadza mi, że "dół" jest taki słaby. Regulacja gaźnika nic nie pomogła. Książki serwisowej do tego modelu nie mogę znaleźć. Z góry dziękuję za pomoc.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 34
- Rejestracja: śr, 16 wrz 2009, 21:04
- Motocykl: Yamy DT 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Górny Śląsk - Palowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawaski Kx 125 dysze w gaźniku
Ehh... jest to 2T i raczej jest po prostu tak skonstruowany (zsynchronizowany) jak większość 2T czyli słaby dół i góra wyrywająca nadgarstki
Wątpię czy coś z tym zrobisz, a już raczej na pewno nie poprzez zmianę dysz
Wątpię czy coś z tym zrobisz, a już raczej na pewno nie poprzez zmianę dysz
-
Autor tematukapi22
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: pt, 18 gru 2009, 23:42
- Motocykl: kx 125 i szukam drugiego
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Czarnków WLKP
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawaski Kx 125 dysze w gaźniku
Kolega ma Honde Cr 125 i się ślicznie zbiera z dołu. Ja mam motor najprawdopodobnie po zawodniku, a słyszałem, że oni zmieniają dysze na większe co sprawia, że motor wogóle niema dołu. Chcę sie mimo to upewnić, że nie jest to wina dysz(lub jest).
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: sob, 16 paź 2010, 21:58
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawaski Kx 125 dysze w gaźniku
Witam
Ja mam kx 125 z 1995r i mam dysze główna o rozmiaże równe 160
pozdrawiam
Ja mam kx 125 z 1995r i mam dysze główna o rozmiaże równe 160
pozdrawiam
Kiedy Widze Cross-a Z Dala to Mi trochu odpierdal*
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawaski Kx 125 dysze w gaźniku
nie mam manuala do tego modelu zeby Ci pomoc ale chcialem dodac ze gaznik reguluje sie wylacze pod swoj silnik i nie ma znaczenia jaka ktos tam ma. Oczywiscie musisz znac rozmiar dyszy fabrycznej zeby regulowac w pewnym przedziale i nie przesadzic. Poza tym jesli chodzi o dol duze znaczenie tez ma zawor wydechowy bez ktorego regulacji raczej sie nie obedzie
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawaski Kx 125 dysze w gaźniku
Nie trzeba sprawdzac bo z tego co pisze wynika ze sie otwiera... Chodzi mi o regulacje zaworu i ogolnie synchronizacje silnika. To nie jest prosta sprawa. Nie wystarczy pokrecic srubeczka i juz. Zawor reguluje sie mechanizmem odsrodkowym (trzeba zwiekszyc mase ) potem regulacja gaznika ktora nie polega na krecniu srubeczka tylko zalozeniu odpowiednich dysz zarowno od wolnych obrotow jak i wysokich.
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: śr, 5 sie 2009, 20:09
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawaski Kx 125 dysze w gaźniku
renner250 pisze:Nie trzeba sprawdzac bo z tego co pisze wynika ze sie otwiera... Chodzi mi o regulacje zaworu i ogolnie synchronizacje silnika. To nie jest prosta sprawa. Nie wystarczy pokrecic srubeczka i juz. Zawor reguluje sie mechanizmem odsrodkowym (trzeba zwiekszyc mase ) potem regulacja gaznika ktora nie polega na krecniu srubeczka tylko zalozeniu odpowiednich dysz zarowno od wolnych obrotow jak i wysokich.
Sugerujesz zwiększanie masy poprzez wymianę na większe kulki?
Jeśli tak to trzeba uważać bo zbyt ciężkie mogą wyfrunąć w obudowę karteru.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawaski Kx 125 dysze w gaźniku
napisane juz jest co nalezy zrobic aby poprawic dol... Po to sie ma glowe zeby jej uzywac. Jesli posiadacz motoru sie decyduje i czuje na silach zeby to zrobic niech robi Zalozenie niewlasciwych dysz tez spowoduje usterki silnika dlatego trzeba chociaz troche ogarniac temat jak sie za to zabiera... Juz wspomnialem ze to nie jest taka bardzo prosta sprawa jak wymiana gripow 8)
I think I can fly! MX it's my life <3