SX 250 2004r sprzęgło magura- problem  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Bednar
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

SX 250 2004r sprzęgło magura- problem  [ROZWIĄZANY]

Post autor: Bednar » ndz, 17 paź 2010, 13:16

Witam. Problem polega na tym że przy włączonym biegu i wciśniętym sprzęgle na wysokich obrotach motor zaczynał ciągnąć. Drugi problem to "stukanie kosza", które po wciśnięciu sprzęgła znika. Trzeci problem jaki miałem to uciekający płyn z układu hydraulicznego. Podczas jazdy np na 3 biegu i próby zatrzymania podczas wciśniętego sprzęgła nie wysprzęgla i ciężko zatrzymać sie żeby silnik sie nie zadusił. Porobiłem kilka zdjęć i filmów kosza i jego pracy.(wszystko załączone w linkach pod spodem). Proszę o pomoc w związku z tym problemem. Z góry dziękuje i Pozdrawiam Bednar.

http://www.youtube.com/watch?v=hEhFJKUQ-rU
http://www.youtube.com/watch?v=2un4xgEdv4Y
http://www.youtube.com/watch?v=RKu2r3r_QG0
http://img220.imageshack.us/gal.php?g=dsc03013o.jpg
http://img268.imageshack.us/gal.php?g=dsc02991s.jpg

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: SX 250 2004r sprzęgło magura- problem

Post autor: amator » pn, 18 paź 2010, 11:45

Bednar pisze:Witam. Problem polega na tym że przy włączonym biegu i wciśniętym sprzęgle na wysokich obrotach motor zaczynał ciągnąć. Drugi problem to "stukanie kosza", które po wciśnięciu sprzęgła znika. Trzeci problem jaki miałem to uciekający płyn z układu hydraulicznego. Podczas jazdy np na 3 biegu i próby zatrzymania podczas wciśniętego sprzęgła nie wysprzęgla i ciężko zatrzymać sie żeby silnik sie nie zadusił. Porobiłem kilka zdjęć i filmów kosza i jego pracy.(wszystko załączone w linkach pod spodem). Proszę o pomoc w związku z tym problemem. Z góry dziękuje i Pozdrawiam Bednar.
Twój problem lezy w zuzytym koszu zewnetrznym i wewnętrznym . Na filmiku bardzo dobrze widac rowki w koszu jakie wybiły tarcze sprzęgłowe (zewnętyrzny) i przekładki (wewnetrzny). Kosz trzeba zdemontowac i przy pomocy pilnika rowki delikatnie rowno na wszystkich zabierakach podpiłowac do równej/gładkiej powierzchni. o ile zewnetrzny mozna naprawić to wewnetrznego nie da rady , musi pozostać taki jaki jest Umówmy się ze taka naprawa jest na trochę. w przyszłości czeka cie wymiana kpl.sprzęgła . #-o
Stukaniem kosza nie przejmuj się bo jest ono właśnie następstwem rowkow podobnie jak trudności z rozłączenie sprzęgła zeby nie zgasić silnika . za wyjatkiem stukow wszystko bedzie ok po piłowaniu . Temat ten był już wielokrotnie poruszany i nie dotyczy tylko KTM'a i sprzęgła magury tylko wszystkich motocykli . poszukaj w szukajce

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”