Starter-cr 250

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
ForestRider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 189
Rejestracja: wt, 26 sty 2010, 20:38
Motocykl: Kxf 250
Styl jazdy: Cross Country
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Starter-cr 250

Post autor: ForestRider » ndz, 31 paź 2010, 17:04

Jeśli nikt mu nie odpisuje to pisze post pod postem. Lanrets jeśli moderator nie reaguje to chyba nie widzi w tym problemu.
Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca" :D
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Starter-cr 250

Post autor: amator » ndz, 31 paź 2010, 22:47

SUZUKI RM 250 pisze:złożyłem ten starter .....
Ale nadal nie chodzi tak jak powinien coś zgrzyta i jednocześnie przeskakuje....:(
Pozdrawiam....
jezeli chcesz sprawdzić działanie startera i nie wiesz co blokuje i zgrzyta to chociaz wykręc swiecę z głowicy to kompresja nie bedzie stawiała oporu i łatwiej będzie zlokalizować hałas i uszkodzenie .
SUZUKI RM 250 pisze:Witajcie....
Kupiłem sobie nowy starter....
I postanowiłem go wymienić...ale po odkręceniu dekla to mnie po-prosu zamurowało :( co zobaczyłem ? Jednym słowem Sajgon :(
zobaczcie co może zrobić jedna odkręcona śrubka
A wy co radzicie teraz żebym teraz zrobił ?
( Jedno jest pewnie muszę wymienić pompę wodna,i zrobić ten kosz....ale co z tym wałem (czyli simeringiem ) ? )
Pozdrawiam....z góry dziękuje
Dziwi mnie bardzo ze sam sobie sprawiłeś taki SAJGON . Przecież jak naprawiałes poprzedni starter to miałes zdjęty duzy dekiel od sprzęgła i musiałeś widzieć że śruba od koła zębatego na wale jest luźna , a przynajmniej mogłeś wszystko wtedy sprawdzić choćby z wlasnej ciekawości . pytasz co ci poradzić ? bardziej ruszaj głową przy robocie.
Uszkodzenia z filmiku nie są straszne . Te wyszczerbienia na zębach kola napędowego kosza sprzęgłowego w niczym dla twojej jazdy nie będa przeszkadzać . To koło współpracuje z wieńcem kosza sprzęgłowego zazębione na stałe i wszystko bedzie chodzić tu dobrze .
Jeśli chodzi o zewnętrzny kosz sprzęgłowy to zarysowanie aluminium w niczym nie przeszkadza .Kosz zewnętrzny moze sie tak kiwać na boki jak to robisz ręka gorzej gdyby tak sie kiwał wewnętrzny . ten kosz jest już trochę zużyty jest widoczny dośc duży luz między tarczami a zabierakami kosza. Będzie słyszalne stukanie na wolnych obrotach .
SUZUKI RM 250 pisze:Mam pytanie....
czy pompa wodna ze zębatka z roku 98 pasuje do rocznika 96 w cr250 ?
Bo Ja mam plastikowa...a tamta jest metalowa....
Będzie pasować ?
pozdrawiam...
Naucz się troche posługiwac serwisowką zanim zaczniesz zadawać pytania "pomuście- czy pasuje? " w serwisówce są podane numery katalogowe części i wystarczy porównać numer z jednego rocznika http://www.ronniesmailorder.com/fiche_s ... &fveh=3269 z innym rocznikiem http://www.ronniesmailorder.com/fiche_s ... &fveh=3267 i juz wiadomo czy dana częsc jest jest taka sama czy nie. O ile mnie pamięć nie myli to koło napędowe pompy jest takie same jeśli chodzi o ilośc zębów , różnica jest tylko w materiale .
To kółko jest wciśniete na wałek pompy i pod naciskiem nie dużej siły ładnie daje się zdejmować z wałka . nastepnie radzilbym skontaktować sie na PW z użytkownikami KYLO lub TONKU ,ktorzy są zawodowo slusarzami (tokarz ,frezer) i na pewno za niewielką oplatą( kilka browców) dorobia ci takie kółko z metalu. Zaznaczam że to koło nie jest hartowane , utwardzane czy coś podobnego . Normalna stal lub plastik.wyjdzie ci taniej i szybciej . i do roboty bo już dośc duzo pytasz a mniej robisz .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”