KTM SX125 03. dlawienie na wysokich obrotach
-
Autor tematuszczurek2233
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz, 21 mar 2010, 12:42
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM SX125 03. dlawienie na wysokich obrotach
witam
mam problem z moja slicznatka....a manowicie, gdy wkrecam go na obroty motor zaczyna sie dusic i traci moc....puszcze gaz i jest dobrze ale tylko do tego momentu kiedy wchodzi na obroty i znow to samo!motor sie dusi i strzela z tlumika....
i jeszcze jedne problem,ktory dotyczy sprzegla...musze dolewac caly czas olej do hydrauliki i sprzeglo strasznie rzezi a kiedy
jest wcisniete pracuje cicho
prosze o pomoc,bo nie moge juz patzrec jak ona stoi
mam problem z moja slicznatka....a manowicie, gdy wkrecam go na obroty motor zaczyna sie dusic i traci moc....puszcze gaz i jest dobrze ale tylko do tego momentu kiedy wchodzi na obroty i znow to samo!motor sie dusi i strzela z tlumika....
i jeszcze jedne problem,ktory dotyczy sprzegla...musze dolewac caly czas olej do hydrauliki i sprzeglo strasznie rzezi a kiedy
jest wcisniete pracuje cicho
prosze o pomoc,bo nie moge juz patzrec jak ona stoi
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 2 paź 2006, 19:30
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX125 03. dlawienie na wysokich obrotach
Przerabiałem problem sprzęgła dwa sezony temu, u mnie nie było widać wycieków a płyn hydrauliczny uciekał do silnika poprzez zużyty siłownik (to ten przy zębatce przedniej) w starym siłowniku tłoczek wyrobił spory rowek w korpusie. Nie pocieszę cię bo siłownik kosztuje ok 250 - 300 zł. Jeśli chodzi o hałas pracującego sprzęgła to wszystkie KTM'y tak mają, że jeśli wciśniesz klamkę sprzęgła jest ciszej, ale jeśli tłucze ci strasznie to sprawdziłbym stan kosza i łożyska. Natomiast jeśli motor się dławi na wysokich obrotach przeczyść gaźnik i wyreguluj skład mieszanki, jest to mała śruba ledwo widoczna w miejscu łączenia gaźnika z filtrem powietrza (zazwyczaj guma trochę ją zasłania, wkręć ją do końca i wykręć 1.5-2 obr.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX125 03. dlawienie na wysokich obrotach
wsadz nowa swiece, wyczysc i wyreguluj gaznik jak nowa swieca i wyczyszczony gaznik nic nie da to krecenie mieszanka tez. W razie jakis watpliwosci dlaczego nic nie da krecenie mieszanka to od razu powiem ze napisalem zeby wyregulowac gaznik a nie krecic srubeczka.
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX125 03. dlawienie na wysokich obrotach
Może to też być wina zbyt dużej dyszy głównej(lub za bogatej mieszanki), bo skoro mówisz że strzela ci z tłumika(choć 2t nie powinien) to znaczy że jest tam trochę paliwa czyli dostaje go za dużo do cylindra.Problem więc tkwi w gaźniku lub mieszance.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: pn, 17 sie 2009, 20:42
- Motocykl: KTM GS 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Murowanej
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX125 03. dlawienie na wysokich obrotach
opuść iglice o 1 pozycje niżej... miałem podobnie u mnie jest na 1 pozycji (od góry) i jest lepiej, ale nie idealnie... może ktoś napisze jak prawidłowo wyregulować gaźnik krok po kroku? a propo świecy, za racingową świece NGK dałem 32 zł. poświeciła 1,5 tygodnia i ma przebicie :butthead: