KTM LC4 Adventure Dokręcenie nakrętki na wale
: ndz, 1 sie 2010, 19:49
Witam wszystkich!!
Robię remont silnika i staram się go złożyć jak najlepiej wiec muszę trochę podpytać.
Chodzi mi dokładnie o zablokowanie wału do dokręcenia nakrętki od koła zębatego na wale. Wystarczy oryginalna blokada w bloku czy trzeba coś kombinować dodatkowo?? Moment 170Nm trochę dużo jak na taką śrubkę.
I jeszcze jedno pytanko o łożysko na wałku sprzęgła(to w bloku silnika pod sprzęgłem), w katalogu części i manualu jest łożysko kulkowe a w moim silniku siedziało walcowe NU czy to możliwe ze jest to jakaś opcja czy wymysł kogoś przede mną kto ten silnik już robił???
Pozdrawiam
Robię remont silnika i staram się go złożyć jak najlepiej wiec muszę trochę podpytać.
Chodzi mi dokładnie o zablokowanie wału do dokręcenia nakrętki od koła zębatego na wale. Wystarczy oryginalna blokada w bloku czy trzeba coś kombinować dodatkowo?? Moment 170Nm trochę dużo jak na taką śrubkę.
I jeszcze jedno pytanko o łożysko na wałku sprzęgła(to w bloku silnika pod sprzęgłem), w katalogu części i manualu jest łożysko kulkowe a w moim silniku siedziało walcowe NU czy to możliwe ze jest to jakaś opcja czy wymysł kogoś przede mną kto ten silnik już robił???
Pozdrawiam