YZ 450F 2007/2008

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Hammer5
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: pn, 27 paź 2008, 14:09
Motocykl: Yamaha YZ 450 F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

YZ 450F 2007/2008

Post autor: Hammer5 » śr, 28 lip 2010, 19:05

Witam,
mam mały problem. Może wyda się wam koledzy to śmieszne, ale nie wiem, jak wymienić olej w mojej Yamaszce. Jestem totalnym laikiem, jeśli chodzi o mechanikę i wszystko w moim skarbie robił wszystkim znany Weteran (świetny koleś, nikomu więcej nie dam tknąć mojego motoru).
Niestety mieszka on ok 140 km ode mnie i nie bedę jeździł z każdą wymianą oleju (jestem amatorem z chronicznym brakiem czasu, mało jeżdżę). Czy ktoś ma schemat? W mojej Yamaszce są 3 miejsca spuszczania oleju- 2 śrubki i filtr oczywiście. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

bikerboy1
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 15
Rejestracja: wt, 28 lis 2006, 21:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: POLAND
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZ 450F 2007/2008

Post autor: bikerboy1 » czw, 29 lip 2010, 12:57

Jeżeli nikomu innemu nie dasz dotknąć to dlaczego ten Twój magik nie może Ci pokazać jak zmieniać olej?
SERWIS MOTOCYKLOWY MOTOCROSS ENDURO ATV SUPERMOTO SKUTERY NISKIE CENY SZYBKIE TERMINY NAPRAW, NAPRAWA WYSYŁKOWA
http://mwmx35.wix.com/moto-medica
WARSZAWA

wardzioch
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 266
Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 16:42
Motocykl: ...?
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 450F 2007/2008

Post autor: wardzioch » czw, 29 lip 2010, 14:20

Jeździj na okrągło, żadnego blokowania kół, narzucania tyłu czy ścinania zakrętów - jeździj ładnie, płynnie, na okrągło, trzymając prędkość a zobaczysz, że zaczniesz jechać szybciej.

Autor tematu
Hammer5
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: pn, 27 paź 2008, 14:09
Motocykl: Yamaha YZ 450 F