Problem ze startem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Problem ze startem

Post autor: Kafka » śr, 6 gru 2006, 16:55

Mianowicie dzisiaj sobie trenowałe starty i zauważyłem coś dziwnego. Przyjmuje pozycje startową, daje gazu, energicznie puszczam sprzęgło - czyli robie tak jak zawsze. Tylko że dzisiaj zamiast wyrwać ochoczo do przodu, maszyna zaczęła buczeć i 0 mocy. Dopiero po kilku sekundach złapała moc i zaczęła ciągnąć. Coś jest nie tak. Świeca? Zawsze lałem 100 paliwko, dzisiaj zmieszałem nowe paliwo 98 i martwie sie że to wina tego paliwa.

tomaszek100
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: tomaszek100 » śr, 6 gru 2006, 17:14

Też tak miałem i czasami mam i nie wiem co jest tego przyczyną poprostu daje gazu nawet już jadąc na większym biegu a on zamiast ciągnąć to tylko jak Ty to nazwałeś buczy ...

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 6 gru 2006, 17:26

kwestia świecy ... Ja juz kiedys mówiłem. Trzeba świece wypalić. Ja do cRM wkładałem nową swiece i nic, a wkrecałem wypalaną i jeździłem i wszystko ok było .
Ewentualnie gaźnik przeczyścić i filtr.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » śr, 6 gru 2006, 19:09

Tak jak mówi Witek,kup lub wypal świece,wyczyść filtr i powinno być ok.I jak startujesz to 5 sekund trzymaj manetke na 3/4 gazu i wtedy max i wtedy puszczasz sprzęgło.Nie wiem jakie masz moto,ale jak 125 2t to powinna Ci lekko pójść z 2 biegu.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » śr, 6 gru 2006, 19:59

a może "zamuliłes sprzęta" bo nie puszcza sie odrazu sprzegła --> trzymasz na max gaz a sprzegło tak że zaczyna szarpać troche i podczas startu puszczasz troche a gdy czujesz ze obroty sie wyrównały puszczasz do końca sprzęglo :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Sokół
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: czw, 18 maja 2006, 20:00
Motocykl: YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sokół » ndz, 10 gru 2006, 00:08

Możliwe, że to wina świecy też miałem takie komedie tylko u mnie najpierw muliło a potem silnik całkiem gasł. Działo się tak na świecy NGK BR9EG zmieniłem ją na B9EG czyli bez opornika przeciwzakłuceniowego i jak ręką odją.

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » ndz, 10 gru 2006, 11:18

Sokół pisze:Działo się tak na świecy NGK BR9EG zmieniłem ją na B9EG czyli bez opornika przeciwzakłuceniowego i jak ręką odją.
Nie wiem co ma tu współnego opornik przeciwzakłuceniowy. Ja za czasów gdy miałem setke jeździłem na różnych świecach i z opornikiem i bez. Nie było czuć różnicy, tylko taką, że jak wkręciłem świece Irydium to motor kręcił jeszcze lepiej.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

yogi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 361
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuchola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: yogi » ndz, 10 gru 2006, 11:25

A ja bym radził zerknać do gaźnika. Oblukać jak dysze wyglądają i czy są dobre rozmiary (zależy od pogody).

fgh98
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 142
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: fgh98 » pn, 11 gru 2006, 11:44

Siemanko

A moze ktos mi w ludzki sposob wytłumaczyc co to jest taka swieca z opornikiem przeciwzakłuceniowym???

Pozdrawiam
FGH98

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”