Domowe sprawdziany tłoka 4T

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Domowe sprawdziany tłoka 4T

Post autor: renner250 » śr, 30 cze 2010, 11:20

no tak jezeli tlok straci wymiar jest to oczywiste ze trzeba go wymienic ale wlasnie tu chodzi o to ze tloka powinno sie wymienic powiedzmy przy tych 80mth a dobry tlok nawet do 150 nie straci swojego wymiaru...
I think I can fly! MX it's my life <3

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Domowe sprawdziany tłoka 4T

Post autor: WLD_Wlodi » śr, 30 cze 2010, 11:39

MXrool pisze:No u mnie pierścień po 50 mh złużył się do zera i nic nie dymiło. Poprostu ubywało oleju odmą. Kompresja też w miarę była dobra, ale wyszło jak wyszło. Jadło tyle oleju, że nie mogłem startować II biegu na zawodach.

Joker
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 217
Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Pszczyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Domowe sprawdziany tłoka 4T

Post autor: Joker » śr, 30 cze 2010, 12:42

zalezy jaki tłok :) i jaki olej, Każdy robi jak chce ale 100 mth to już dość dużo i tłok też chce cały iść na emeryturę
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."

Emil.

Autor tematu
spartan
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 17:13
Motocykl: Husaberg FE600,KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wałbrzych->Sokołowsko
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Domowe sprawdziany tłoka 4T

Post autor: spartan » śr, 30 cze 2010, 14:49

Ale się rozkręciła rozmowa...:)

Cylinder z tłokiem został zwymiarowany, jeszcze będzie żył:)
Póki co założę nowe pierścienie dla spokojności ducha żeby miesiąc-dwa pośmigać a po tym czasie nowy tłok.

Wossner ma pasowanie 0,06mm także jak wcześniej pisałem i inni pisali że tłok ma mieć pasowanie na 0,05mm, jak widać Wossner daje ciutke lużniej

Sprawa byłaby jasna gdybym wiedział ile mh przelatałem, ogólnie to nawet nie poczułem że jeżdziłem myślę że będzie coś lekko ponad 50mh,z tym że w zimę wyleciał płyn z chłodnicy i troszkę się moto zagrzało,myślę że wtedy tak tłok z cylindrem dostał po tyłku:/
HUSABERG 4 STROKE FORCE

Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Domowe sprawdziany tłoka 4T

Post autor: Lanrets » śr, 30 cze 2010, 14:58

Wossner ma luźniejsze pasowanie ponieważ bardziej puchnie.

Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Domowe sprawdziany tłoka 4T

Post autor: renner250 » śr, 30 cze 2010, 21:30

a tam puchnie... zalezy jaki sprzet. U mnie w serwisowce jest pasowanie od 0.03 do 0.057 i wossnera mam spasowanego zgodnie z pudelkiem od tloka 0.04
I think I can fly! MX it's my life <3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”