Dysze

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Joker
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 217
Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Pszczyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Dysze

Post autor: Joker » czw, 24 cze 2010, 21:43

mam pytanie zrobiłem remont w mojej YZF 250 05r. wymienione : łożyska wał, tłok, korbowód, łańcuch zawory idealnie wyregulowane itd. Motor pali ale czasami od szczału a czasami trzeba ssanie zaciagnąc nawet na rozgrzanym zeby zapaliła, po odpaleniu ma problem z wkreceniam na obroty, potem już chodzi fajnie. Jak jade na 5 trzymie równy gaz to czuje lekkie przerywanie i ciche strzały z tłumika.
I teraz w zwiazku z tym mam pytanie, motor przyszedł z USA nikt nic nie kopał przy gaźniku, wszystko ustawione wg serwisówki.
Które dusze mam wymienić zeby moto jeździło jak należy ? Jaki rozmiar jest standardowo w europejskich YZF 250 ?

Pozdrawiam :)
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."

Emil.

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysze

Post autor: Mateusz_MX » czw, 24 cze 2010, 21:56

Trzeba dostosować maszynę do Europy:



Jest inna iglica oraz należy odkręcić dodatkowo o 2/8 obrotu śrubę regulacji składu mieszanki biegu jałowego. Leak jet - to dysza przelewowa.
Ostatnio zmieniony czw, 24 cze 2010, 22:42 przez Mateusz_MX, łącznie zmieniany 3 razy.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
Joker
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 217
Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Pszczyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysze

Post autor: Joker » czw, 24 cze 2010, 22:12

no to powiedz mi ile mam tych dysz zamówić ? tylko te 3 + iglice ? noo nie lubi jak narazie pb95. A co mam rozumieć 2/8 czyli wkrecić na maxa i odkrecić 2 odroty ? :)

A co to jest to I.D Mark ? gdzie to jest, bo wszystki inne dysze znlazłem :)
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."

Emil.

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysze

Post autor: Mateusz_MX » czw, 24 cze 2010, 22:29

I.D. Mark to chyba tylko jakieś oznaczenie. Najważniejsza z tego wszystkiego jest iglica. Zamów ją. Śrubę regulacji składu mieszanki musisz odkręcić o 400 stopni od pełnego wkręcenia. Leak jet to dysza przelewowa - myślę, że mniej istotne.

Proszę, oto serwisówka:

http://ymenvom.nl/manuals/M5XC31.PDF
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
Joker
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 217
Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Pszczyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysze

Post autor: Joker » pt, 25 cze 2010, 20:25

noo jutro zadzonie do Yamahy i pozamawiam wszystko :)

Dzieki !!! :)
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."

Emil.

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysze

Post autor: pytlar » pt, 25 cze 2010, 20:33

tylko się nie zdziw, jak Ci zaśpiewają niemałą sumkę za tą iglice :twisted: mi jak do XT powiedział ile kosztuje iglica, to wolałem już swoją starną naprawić :twisted:
:)

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysze

Post autor: Mateusz_MX » pt, 25 cze 2010, 20:48

60-80zł Ten element jest za bardzo precyzyjny, by przy nim majstrować.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
Joker
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 217
Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Pszczyna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysze

Post autor: Joker » pt, 25 cze 2010, 20:53

niestety jak trzeba to trzeba :) jak 2000 zł. wydałem na remont bo nie wiem ile miała godz przelatanych a napewno nie wiej niż 100 mth to te 100 zł. jeszcze wydam jak bd potrzeba :)
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."

Emil.

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysze

Post autor: pytlar » pt, 25 cze 2010, 22:43

Mateusz_MX pisze:60-80zł Ten element jest za bardzo precyzyjny, by przy nim majstrować.
hmmm... ja jak sprawdzałem ceny to tak 4 razy tyle conajmniej
;)
:)

konon312
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dysze

Post autor: konon312 » sob, 26 cze 2010, 11:56

Kiedys zamawialem iglice do starej sety kata, to zaplacilem podajze 30zl u Aunera.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”