Problem Honda XL 600
-
Autor tematuFriDay
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2007, 11:54
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Problem Honda XL 600
Mam problem z moja Hondą XL 600 z 87r. otóż jak kręce tłokiem, tłok w górnej pozycji się blokuje, jak rozkręciłem pokrywe okazało sie że tłok blokuje się gdy zawory ssące są wciśnięte. Nie wiem czy jest to wina ustawienia luzów zaworowych czy czego;\ Nie wiem też jak powinno wyglądać ustawinie rozrządu. Może ma lub miał stycznośc z tym motocykle i wie w czym może tkwić problem lub posiada do niego serwisówke.
Yamaha YZ 125 '03
"Bez ryzyka... Nie ma zabawy;D"
"Bez ryzyka... Nie ma zabawy;D"
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem Honda XL 600
może poprostu tak źle jest ustawiony rozrząd, że akurat jak tłok na górze to zawory się otwierają w pełni... czyli wręcz odwrotnie - jak tłok jest na górze, to zawory powinny być całkowicie schowane i wtedy mierzysz luz zaworowy.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz, 28 paź 2007, 14:41
- Motocykl: HONDA CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem Honda XL 600
na 99% masz wyswistany lancuszek rozrzadu i przeskoczyl ci (na tych silnikach zjadlem zeby)
rozrzad ustawia sie tak:
po lewej stronie silnika masz srobke w ktorej musisz ustawic znak "T" a znaczki na trybie walka rozrzadu musza sie zgadzac z krawedzia glowicy przy czym krzywki walka rozrzadu musza byc skierowane do gory i to cala filozofia
a i zdejmij glowice i zobacz czy zawory nie sa zgiete
te silniki sa rewelacyjne nie do zajechania maja tylko jedna wade czesto trzeba wymieniac lancuszek rozrzadu
rozrzad ustawia sie tak:
po lewej stronie silnika masz srobke w ktorej musisz ustawic znak "T" a znaczki na trybie walka rozrzadu musza sie zgadzac z krawedzia glowicy przy czym krzywki walka rozrzadu musza byc skierowane do gory i to cala filozofia
a i zdejmij glowice i zobacz czy zawory nie sa zgiete
te silniki sa rewelacyjne nie do zajechania maja tylko jedna wade czesto trzeba wymieniac lancuszek rozrzadu
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem Honda XL 600
Przyznam szczerze, że konstrukcja głowicy XL'ki jest zdecydowanie lepsza niż tej w Suzuki DR 350. Tutaj wałek rozrządu jest łożyskowany. W DR'ce panewki są aluminiowe, tworzą całość z głowicą. Brak oleju, głowica do kosza.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 17
- Rejestracja: pt, 7 sie 2009, 20:54
- Motocykl: deeerr
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem Honda XL 600
ledek
jak krzywki będą skierowane ku górze to będą napierać na dźwigienki,krzywki ku dołowi
;]
jak krzywki będą skierowane ku górze to będą napierać na dźwigienki,krzywki ku dołowi
;]
-
Autor tematuFriDay
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2007, 11:54
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem Honda XL 600
Dzięki wielkie:P ledek mógłbyś wyjaśnić mi krok po kroku jak sie ustawia zawory bo nie bardzo rozumiem tego opisu powyżej Chodzi mi też o to w jakiej pozycji tłoka zarowy powinny byc wciśniete a w jakiej nie żebym mógł uzgodnić potem wynik z tym co robie
Yamaha YZ 125 '03
"Bez ryzyka... Nie ma zabawy;D"
"Bez ryzyka... Nie ma zabawy;D"
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem Honda XL 600
zauwaz prosze ze wal obraca sie 2 razy szybciej od rozrzadu i raz jest tak ze zawory sa pozamyka a drugim razem jest przykrycie zaworow i jak jest cos nie tak z lancuszkiem czy cos zle ustawione to po prostu tlok walnie w zaworki. I wcle to nie musi byc az tyle moze nawet zabak wystarczycpytlar pisze:może poprostu tak źle jest ustawiony rozrząd, że akurat jak tłok na górze to zawory się otwierają w pełni... czyli wręcz odwrotnie - jak tłok jest na górze, to zawory powinny być całkowicie schowane i wtedy mierzysz luz zaworowy.
kolego FriDay wez serwisowke tam jest wszystko ladnie narysowane i nie bedziesz musial sie meczyc chociaz pewnie probowales go odpalac to wedlug mnei stan zaworow pozostaje pod znakiem zapytania xD
I think I can fly! MX it's my life <3
-
Autor tematuFriDay
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2007, 11:54
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem Honda XL 600
no właśnie z serwisówką mam problem bo nie mogę znaleść takiej gdzie to by było opisane:P dlatego potrzebuje radz specjalisty;P a zawory sprawdziłem są w porządku.
Yamaha YZ 125 '03
"Bez ryzyka... Nie ma zabawy;D"
"Bez ryzyka... Nie ma zabawy;D"
Re: Problem Honda XL 600
Ja bym polecil Ci przywiesc jakiegos kumpla co to ogarnia i niech to zrobi, bo duzo roboty niema, albo zawiez to do serwisu i za ustawienie rozrzadu duzo kasy nie wezma, bo jak to zle zlozysz i zapalisz to mozesz sie w powazne koszta zaciagnac.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz, 28 paź 2007, 14:41
- Motocykl: HONDA CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem Honda XL 600
przy ustawianu musi byc na znaku "T" i zawor zamkniety i wtedy ustawiasz zawory
radze przylozyc sie do ustawiana zaworow bo w tym sprzecie to podstawa zeby ladnie odpalal niepamietam dokladnie jakie powinny byc luzy ale luknij w serwisowce jak masz jakies pytania pisz ledekjunak@wp.pl
radze przylozyc sie do ustawiana zaworow bo w tym sprzecie to podstawa zeby ladnie odpalal niepamietam dokladnie jakie powinny byc luzy ale luknij w serwisowce jak masz jakies pytania pisz ledekjunak@wp.pl
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem Honda XL 600
w kazdym sprzecie cross/enduro prawidlowe luzy i ustawienie walkow to podstawa... Tutaj nie ma nic trudnego z ustawieniem tego walka bo jest tylko jeden + prosta budowa...ledek pisze:przy ustawianu musi byc na znaku "T" i zawor zamkniety i wtedy ustawiasz zawory
radze przylozyc sie do ustawiana zaworow bo w tym sprzecie to podstawa zeby ladnie odpalal niepamietam dokladnie jakie powinny byc luzy ale luknij w serwisowce jak masz jakies pytania pisz ledekjunak@wp.pl
I think I can fly! MX it's my life <3