yz 125 wzery na cylindrze

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3257
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: yz 125 wzery na cylindrze

Post autor: Majster128 » ndz, 29 maja 2011, 12:00

A myslisz, że temperatura i cisnienie w komorze spalania mają w każdym miejscu mają taką samą wartosc?

Awatar użytkownika
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: yz 125 wzery na cylindrze

Post autor: WLD_Wlodi » ndz, 29 maja 2011, 13:15

-wymiar tłoka to 53,65-53,70 a więc tu jest masakra bo oznaczenia na tłoku pokazują, że powinien mieć kaliber 53,95 (a przynajmniej pierścień bo chyba jego wymiar wybijają producenci na tłokach) Tłok wyraźnie ma spory luz w cylindrze...
Tłok jest stożkiem, zależy w jakim miejscu był przeprowadzony pomiar.
54.00 - 53.70 = 0.3.... Wątpie żeby takie moto w ogóle chodziło, u mnie był taki przypadek że SX 65 miał luz 0.17 i jeszcze w miare chodził, ale 0.3 to porażka.
Pomierz tłok w różnych miejscach, u mnie było tak że tłok w jednym miejscu miał wybicie 0.01, a troche niżej miał 0.08(Co jest raczej niemożliwe).(po 10mth).


Twoja głowica wygląda na taką z bogatą przeszłością.

Awatar użytkownika
lysy5g1
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: wt, 19 kwie 2011, 00:12
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: yz 125 wzery na cylindrze

Post autor: lysy5g1 » ndz, 29 maja 2011, 14:14

Majster128 pisze: Zjebi.... się, nie wytrzyma. Widać w głowicy już ślady po jakimś ciele obcym. Chcesz tam wsadzić kolejne ? Wierzysz, że nie odpadnie?
W takim razie co radzisz z tym zrobić Majster?
WLD_Wlodi pisze:
-wymiar tłoka to 53,65-53,70 a więc tu jest masakra bo oznaczenia na tłoku pokazują, że powinien mieć kaliber 53,95 (a przynajmniej pierścień bo chyba jego wymiar wybijają producenci na tłokach) Tłok wyraźnie ma spory luz w cylindrze...
Tłok jest stożkiem, zależy w jakim miejscu był przeprowadzony pomiar.
54.00 - 53.70 = 0.3.... Wątpie żeby takie moto w ogóle chodziło, u mnie był taki przypadek że SX 65 miał luz 0.17 i jeszcze w miare chodził, ale 0.3 to porażka.
Pomierz tłok w różnych miejscach, u mnie było tak że tłok w jednym miejscu miał wybicie 0.01, a troche niżej miał 0.08(Co jest raczej niemożliwe).(po 10mth).


Twoja głowica wygląda na taką z bogatą przeszłością.
No bez kitu, mierzyłem w dwóch płaszczyznach jakiś milimetr pod rowkiem na pierścień i wychodzi nic innego jak 53,65 i 53,70. Tłok w cylindrze masakrycznie lata na wszystkie strony. Szczelina zaś na samym pierścieniu włożonym w cylek nie przekracza 0,4-0,5mm, czyli nie wykluczone że poprzednik wsadził sam nowy pierścień z okazji sprzedaży... :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”