Problem z głowicą ?!?!
-
Autor tematuMarcel RX
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 maja 2006, 17:13
- Motocykl: Yamaha YZF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: świdnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Problem z głowicą ?!?!
Juz 2razy z rzędu wydmuchało mi uszczelke pod głowicą. Dawałem do mechanika-niby głowica była planowana ale nic to nie dało.(jedna jazda i znowu ciesnienie w ukladzie itd) Obawiam sie ze to głowica(słyszalem o takiej wadzie jak mikropekniecia) a wiec tak czy znacie jakis dobry zaklad albo kogos kto moglby sprawdzic sprawnosc tej glowicy i jakby sie dało to zregenerować??
czekam na wasze sugestie..
czekam na wasze sugestie..
Enduro Team Wiry..
Młode Chlopaki wielkiej pasji z ogromnymi marzeniami...
Młode Chlopaki wielkiej pasji z ogromnymi marzeniami...
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
Możesz poszukać czy gdzieś w okolicy ktoś nie zrobi ci "DEFEKTOSKOPII" jeżeli podejrzewasz mikropęknięcia to jedyny sposób na potwierdzenie diagnozy. Druga opcja to może trzeba dać cylinder do planowania? być może on jest krzywy i kij uszczelkę?
Mam nadzieje że szybko rozwiążesz problem pzdr Fifi.
Mam nadzieje że szybko rozwiążesz problem pzdr Fifi.
ADV/Adventure
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
no to jak splanowana głowica to kaplica.
U mnie w WR 426 była splanowana głowica, a dodatkowo nawet cylinder... efekt - kompresja taka, że mocy aż nadmiar, ale strach wyjeżdżać, bo uszczelkę moment wydmucha... poprostu w tych motorach się nic nie splanowuje, bo tu wszystko jest dokładnie spasowane niemal na styk.
Pozostaje ci dużo mocniej dokręcić głowice - po tym u mnie uszczelka wytrzymała jakieś 3-4 miesiące. Ale strach, że gwinty pourywa się.
Na koniec wymyśliłem, że będzie trzeba grubszą uszczelke dać pod cylinder - automatycznie całość pójdzie do góry i zmniejszy kompresję, ale nie wdrożyłem planu do realizacji bo prędzej motor sprzedałem, więc nie wiem jakie tego by były efekty.
U mnie w WR 426 była splanowana głowica, a dodatkowo nawet cylinder... efekt - kompresja taka, że mocy aż nadmiar, ale strach wyjeżdżać, bo uszczelkę moment wydmucha... poprostu w tych motorach się nic nie splanowuje, bo tu wszystko jest dokładnie spasowane niemal na styk.
Pozostaje ci dużo mocniej dokręcić głowice - po tym u mnie uszczelka wytrzymała jakieś 3-4 miesiące. Ale strach, że gwinty pourywa się.
Na koniec wymyśliłem, że będzie trzeba grubszą uszczelke dać pod cylinder - automatycznie całość pójdzie do góry i zmniejszy kompresję, ale nie wdrożyłem planu do realizacji bo prędzej motor sprzedałem, więc nie wiem jakie tego by były efekty.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 258
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
- Motocykl: zielona kawa :))
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nysa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
dokrec dokladnie glowie kluczem dynamometrycznym, i po skreceniu moto odrazu nie piecuj go ostro, niech to wszystko dobrze sie "sklei" u mnie bylo podobie, ze po 2 wyjazdach uszczelke w yzf wydmuchiwalo, dlatego odpowiednie skrecenie i dogrzanie moto po skreceniu - powinno pomoc
#97
-
Autor tematuMarcel RX
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 maja 2006, 17:13
- Motocykl: Yamaha YZF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: świdnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
jest jeszcze taka sprawa ze jeden mechanik rozregulowal calkowicie gaznik(mysle ze specjalnie) a drugi nie potrafil tego wyregulowac i zrobil tylko niby ta uszczelke. Ja przywiozlem moto do domu i sam to ustawialem wieczorem w garazu poniewaz tak sie grzal ze kolanko wydechowe bylo czerwone na maxa po 20s . slyszalem ze od tego mogla sie odksztalcic głowica ponownie i dlatego nie trzyma /to czy teraz ponowne odkrecenie i dokrecenie cos da??
Enduro Team Wiry..
Młode Chlopaki wielkiej pasji z ogromnymi marzeniami...
Młode Chlopaki wielkiej pasji z ogromnymi marzeniami...
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
nie swiruj kolanko ma byc czerwone... gaznik trzeba tak ustawic zeby dobrze reagowal na gaz nie strzelal itp ... wartosci skladu miesznaki przyblizone do tych z serwisowki ale nie identyczne napewno... poza tym widze ze masz konkretnych mechanikow skoro nie umieja wyregulowac gaznika haha
I think I can fly! MX it's my life <3
-
Autor tematuMarcel RX
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 maja 2006, 17:13
- Motocykl: Yamaha YZF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: świdnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
no człowieku szczyca sie nawet jakas licencja Europejska ;/ smiech na sali ale takie sa realia juz nigdzie nie dam motoru tutaj.. banda darmozjadów. Pytanie jeszcze czy jak juz ma przedmuchy ta uszczelka to ponowne dokrecenie cos da;/?
Enduro Team Wiry..
Młode Chlopaki wielkiej pasji z ogromnymi marzeniami...
Młode Chlopaki wielkiej pasji z ogromnymi marzeniami...
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
jak uszczelka padla to nic to nie da najwyzej mozesz sobie gwinty pozrywac... glowice trzeba dokrecac na krzyz najlepiej kluczem dynamometrycznym a jak robisz to na wyczucie to jest to nawet duza sila... jesli uszczelka padla to mozesz dokrecac az glowica peknie i tak uszczelka bedzie puszczac. Poza tym jak bedziesz to skladal jeszcze raz wez dobrze benzynka oczysc glowice i cylinder wytrzyj dokladnie zeby to tluste nie bylo przejedz delikatnie cienkim papierkiem i nie mow nawet ze cos puszcza xD
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Mistrz prostej
- Posty: 105
- Rejestracja: sob, 7 cze 2008, 12:44
- Motocykl: yzf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: wa-wa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
uszcelka tylko z ORYGINALU podrobki sie na h.... nadaja .. juz to przerabialem kilka razy.. kolo 90zl oryginal wiec nie oplaca sie brac jakiegos badziewia z podrobi i 3 razy to samo robic.
I TYLKO KLUCZEM DYNAMOMETRYCZNYM!!!!!!! na bol w lokciu to mozesz sobie zuka albo nyse skladac..
I TYLKO KLUCZEM DYNAMOMETRYCZNYM!!!!!!! na bol w lokciu to mozesz sobie zuka albo nyse skladac..
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
nie boj zaby poskladasz i bez klucza xD dla chcacego nic trudnego ;D xD zawsze to jest gorzej ale da sie zrobic jak sie ma leb na karku ;>
I think I can fly! MX it's my life <3
-
Autor tematuMarcel RX
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 maja 2006, 17:13
- Motocykl: Yamaha YZF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: świdnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
ok dzieki za rady powiedzcie mi jeszcze czy dawac ta glowice do sprawdzenia? ( czesto proponuja planowanie) moze razem z cylindrem.. Czy poprostu kupic nowa uszczelke i poskladac od nowa?
Enduro Team Wiry..
Młode Chlopaki wielkiej pasji z ogromnymi marzeniami...
Młode Chlopaki wielkiej pasji z ogromnymi marzeniami...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 17
- Rejestracja: pt, 7 sie 2009, 20:54
- Motocykl: deeerr
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z głowicą ?!?!
sprawdź sam,tafla szkła,smarujesz delikatnie olejem gdzie przylega głowice,kładziesz na szkło i od dołu widzisz gdzie przylega a gdzie nie ;]