Yamaha WR426f - strasznie duzo pali - dlaczego?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Yamaha WR426f - strasznie duzo pali - dlaczego?

Post autor: pytlar » śr, 23 cze 2010, 23:29

człowieku, toż to co jest na filmiku to normalne!! każdy 4t z pompką przyspieszającą tak będzie miał... motor po odkręceniu manetki poprostu jest zalewany paliwem, a jeżeli odkręcisz mu całkiem manete na wolnych obrotach to albo sie zdławi, albo jak na filmie zaleje aż zgaśnie... poprostu nie gazuj go tak z wolnych obrotów!! wtedy silnik nawet ma największe przeciążenia na układzie korbowym. To jest silnik wyczynowy i on ma jechać na wyższych obrotach, do niskich obrotów to sobie kup jakieś enduro...
:)

Awatar użytkownika
Autor tematu
nms007
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: pn, 21 cze 2010, 20:57
Motocykl: KTM EXC 450 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Równe k. Dukli
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Yamaha WR426f - strasznie duzo pali - dlaczego?

Post autor: nms007 » czw, 24 cze 2010, 08:51

no dobra, tego nie wiedziałem :? ale wydaje mi sie ze wczesniej nie dławił sie az tak - dlatego zapodałem filmik... :roll:

no ale suma sumarum, moto na 99% dostaje za dużą dawkę benzyny, czy nie??
http://www.kreation.pl - Strony internetowe, dtp, logotypy i wiele więcej!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”