KX 250 89 rok - wolne obroty

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
dtfuns
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 24 maja 2009, 21:12
Motocykl: DR-z 400 E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. wałbrzycha
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KX 250 89 rok - wolne obroty

Post autor: dtfuns » pt, 18 cze 2010, 15:02

Siemka .
Piszę post w imieniu mojego kolegi : Ma on trajke Kawasaki Tecate 250 z silnikiem od KX-a 250 z rocznika 89 i ma problem ponieważ niema wolnych obrotów wcale jak ją odpala to nie może ją spuścic z gazu w czasie jazdy tak samo jest to poprostu denerwujące . Gdzie tam się reguluje te wolne obroty może ktoś wie?? jesli będzie to konieczne to dodam zdjęcia gaźniora . Będę bardzo wdzięczny za udzielenie informacji (kolega tym bardziej heh) Pozdro 8)

Awatar użytkownika
andy2208
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 385
Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 16:23
Motocykl: '05 YZ 250
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Zagwiździe
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KX 250 89 rok - wolne obroty

Post autor: andy2208 » pt, 18 cze 2010, 15:55

Regulujesz śrubką 16021 ze schematu i kontrujesz ją po wyregulowaniu nakrętką 92015A.
Obrazek
Istnieje chyba też możliwość regulacji pokrętłem od ssania, ale tego nie jestem pewnien...
Obrazek

Awatar użytkownika
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KX 250 89 rok - wolne obroty

Post autor: grayfox » pt, 18 cze 2010, 17:31

Poszukaj śruby która wchodzi pod kątem w stronę przepustnicy i już będziesz wiedział. 90% gaźników w ten sposób działa.

Awatar użytkownika
Autor tematu
dtfuns
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 24 maja 2009, 21:12
Motocykl: DR-z 400 E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. wałbrzycha
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KX 250 89 rok - wolne obroty

Post autor: dtfuns » pt, 18 cze 2010, 20:00

Jednak sie okazuje że to nie ten gaźnik niż ten co kolega wyżej wysłał mi ;) oto zdjęcia tego co jest tam : Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
sebamx72
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 225
Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KX 250 89 rok - wolne obroty

Post autor: sebamx72 » pt, 18 cze 2010, 20:16

wymien kruciec. to prawdopodnie ta sruba na krzyzak.
Way of Life !

Awatar użytkownika
GALA
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 65
Rejestracja: pt, 15 sty 2010, 17:22
Motocykl: rm 125 95'
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KX 250 89 rok - wolne obroty

Post autor: GALA » pn, 21 cze 2010, 11:49

dtfuns pisze:Jednak sie okazuje że to nie ten gaźnik niż ten co kolega wyżej wysłał mi ;) oto zdjęcia tego co jest tam : Obrazek Obrazek

Zaluz filtr powietrza, silnik pewnie igła :p
Jeżeli miały by być w tej samej cenie, z takim samym / tej samej jakości osprzętem wybrałbym pewnie KTM
- to jeżeli chodzi o cross
Enduro - crf, ale SM to byłaby na bank Aprilia ;)

LOL !!!! Z motodriver.eu :d

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”