Husaberg 500 tłok cięzko się porusza.
-
Autor tematukrzakx
- Mistrz prostej
- Posty: 74
- Rejestracja: wt, 7 paź 2008, 18:27
- Motocykl: Huska TE 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: www.endurox.pl
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husaberg 500 tłok cięzko się porusza.
Tak domyslam się. Ale na magnecie mam 2 kreski a w okienku kontrolnym 1 kreske. To jak mam to skalibrowac ?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husaberg 500 tłok cięzko się porusza.
Prawy znak (prawa kreska) na magnecie (Flywheel) musi pokrywać się z tą na statorze (pokrywie). Przyrząd, który jest nakładany na świecę zapłonową, wskazuje moment kiedy dochodzi do zapłonu (przeskok iskry). Wtedy mamy suw sprężania (GMP tłoka).
Bez przyrządu:
Montujesz pokrywę magneto oraz głowicy. Obracasz wałem za pomocą kick-startera. Będą dwa momenty, kiedy tłok będzie w GMP, tym samym w okienku kontrolnym będą widziane kreski. Jednak prawidłowemu momentowi towarzyszą przymknięte zawory, wtedy możesz wsunąć między trzonek zaworu, a śrubę regulacyjną szczelinomierz.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematukrzakx
- Mistrz prostej
- Posty: 74
- Rejestracja: wt, 7 paź 2008, 18:27
- Motocykl: Huska TE 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: www.endurox.pl
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husaberg 500 tłok cięzko się porusza.
OK, no to tak zrobiłem jednak pewny nie byłem. Dziś sprawdzę, czy uda mi się odpalić. A jak nie to biorę się za mechanizm kopki.
Jeszcze raz dzięki i do uslyszenia !
Jeszcze raz dzięki i do uslyszenia !