Husaberg 500 tłok cięzko się porusza.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
krzakx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 74
Rejestracja: wt, 7 paź 2008, 18:27
Motocykl: Huska TE 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: www.endurox.pl
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Husaberg 500 tłok cięzko się porusza.

Post autor: krzakx » pt, 2 lip 2010, 22:10

Tak domyslam się. Ale na magnecie mam 2 kreski a w okienku kontrolnym 1 kreske. To jak mam to skalibrowac ?
...............
Gulf One Mile at a Time

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Husaberg 500 tłok cięzko się porusza.

Post autor: Mateusz_MX » sob, 3 lip 2010, 08:35





Prawy znak (prawa kreska) na magnecie (Flywheel) musi pokrywać się z tą na statorze (pokrywie). Przyrząd, który jest nakładany na świecę zapłonową, wskazuje moment kiedy dochodzi do zapłonu (przeskok iskry). Wtedy mamy suw sprężania (GMP tłoka).

Bez przyrządu:

Montujesz pokrywę magneto oraz głowicy. Obracasz wałem za pomocą kick-startera. Będą dwa momenty, kiedy tłok będzie w GMP, tym samym w okienku kontrolnym będą widziane kreski. Jednak prawidłowemu momentowi towarzyszą przymknięte zawory, wtedy możesz wsunąć między trzonek zaworu, a śrubę regulacyjną szczelinomierz.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
krzakx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 74
Rejestracja: wt, 7 paź 2008, 18:27
Motocykl: Huska TE 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: www.endurox.pl
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Husaberg 500 tłok cięzko się porusza.

Post autor: krzakx » sob, 3 lip 2010, 14:27

OK, no to tak zrobiłem jednak pewny nie byłem. Dziś sprawdzę, czy uda mi się odpalić. A jak nie to biorę się za mechanizm kopki.
Jeszcze raz dzięki i do uslyszenia !
...............
Gulf One Mile at a Time

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”