Jaki tłok kupic??

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
JODLO
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 13 sie 2006, 16:45
Motocykl: Honda cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Góa Kalwaria
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Jaki tłok kupic??

Post autor: JODLO » czw, 30 lis 2006, 19:11

Tak jak w temacie, jaki tłok kupić PROXA , WOSSNER , VERTEX czy moze jakis inny radzicie?? Najbardziej to mnie ineresuje jaki do cr 125 :)

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » czw, 30 lis 2006, 19:14

Ja bym brał vertexa, ale temat już chyba był :/
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » czw, 30 lis 2006, 19:25

Prox robi dobre korby, ale tłoki są lepsze od Wossnera czy Vertexa.

Autor tematu
JODLO
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 13 sie 2006, 16:45
Motocykl: Honda cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Góa Kalwaria
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

tłok

Post autor: JODLO » czw, 30 lis 2006, 20:34

Szukałem, lecz nie znalazłem(dlatego załozyłem nowy temat) :P Czekam na rady. Jakie sa wady i zalety poszczegolnych tłoczkow:D

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » czw, 30 lis 2006, 20:52

co ty masz za problem z wyborem tłoka ??
kup obojetnie jaki wossner, vertex czy prox to przeciez dobre firmy.

I tak tłok musisz wymienic za 30 motogodzin. Wiec co za roznica czy ten czy ten ? Przeciez na kazdym z tych tłoków mozesz jezdzic z 30 godzin i sie zuzyje :P.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » czw, 30 lis 2006, 21:00

tylko jak bierzesz proxa to musiz dobrze spasowac bo on ma slaby punkt jeden ze jak zle jest spasowany to sie szybciej przytrze
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » czw, 30 lis 2006, 21:11

Proxa tłok pracuje niestety z góry do dołu. Natomiast pozostałych dwóch firm z dołu do góry, i to ich zaleta :) . Zarcik taki oczywiście.
Prox jest uważany za mniej trwały, szczególnie w wyczynie. Nie wiem, czy to kwestia zastosowanych materiałów, czy technologii. Można go instalować do bardzej lajtowych sprzętów.
Jest pewna specjalizacja producentów jeśłi chodzi o rodzaj motocykla. Np Polini robi zestawy do skutrów, i są dobrzy w tym.
Moim zdaniem na podobnym poziomie są Vertex, Wossner i Wiseco (to ostatnie z naciskiem na 4suwy). Ale tez bardzo dobre tłoki robiło MAHLE, stosowane na pierwszy montaż w LC4.
Poza tym każdy z producentów ma różne grupy tłoków: takie jak oryginał, podnoszace osiągi, do zestwaów BB (big bore), odkuwane.
Wchodź na strony producentów, i poczytaj sobie. Duzo łatwiej będzie ci podjąć decyzję.
Pozdrawiam.

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » czw, 30 lis 2006, 21:46

MAHLE w krotoszynie ? ?

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » czw, 30 lis 2006, 22:22

Nie da rady. Tam produkują tylko tuleje do samochodów, i niektóre tłoki do samochodów. Te do motocykli były na pewno robione w fabrykach Mahle w Niemczech lub Austrii.
Nie ma w katalogach Mahle tłoków do LC4. Czyli były najprawdopodobnie tylko na pierwszy montaż. Czy jeszcze są teraz wkładane, nie wiem.

luCZas
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: śr, 24 maja 2006, 20:31
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: luCZas » czw, 30 lis 2006, 23:53

BartekJ pisze: Prox jest uważany za mniej trwały, szczególnie w wyczynie. Nie wiem, czy to kwestia zastosowanych materiałów, czy technologii.
Vertex pokrywany grafitem , Woessner teflonem, Prox niczym.

pzdr lucas

Kilo1000g
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 20
Rejestracja: czw, 3 maja 2007, 18:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kielce
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kilo1000g » ndz, 10 cze 2007, 23:12

Witam
A co sądzicie o tłokach firmy Meteor? są tanie.
Motór jest wieczny. Czy Suzi ts 125r jest wieczne???????????

maciosmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 124
Rejestracja: czw, 22 lut 2007, 19:24
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bieszczady
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: maciosmx » pn, 11 cze 2007, 14:31

gdzie najtaniej dostane vertexa ??
..::YZ 125 `01::..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”