Jaki tłok kupic??
-
Autor tematuJODLO
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz, 13 sie 2006, 16:45
- Motocykl: Honda cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Góa Kalwaria
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jaki tłok kupic??
Tak jak w temacie, jaki tłok kupić PROXA , WOSSNER , VERTEX czy moze jakis inny radzicie?? Najbardziej to mnie ineresuje jaki do cr 125
-
Autor tematuJODLO
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz, 13 sie 2006, 16:45
- Motocykl: Honda cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Góa Kalwaria
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
tłok
Szukałem, lecz nie znalazłem(dlatego załozyłem nowy temat) Czekam na rady. Jakie sa wady i zalety poszczegolnych tłoczkow:D
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Proxa tłok pracuje niestety z góry do dołu. Natomiast pozostałych dwóch firm z dołu do góry, i to ich zaleta . Zarcik taki oczywiście.
Prox jest uważany za mniej trwały, szczególnie w wyczynie. Nie wiem, czy to kwestia zastosowanych materiałów, czy technologii. Można go instalować do bardzej lajtowych sprzętów.
Jest pewna specjalizacja producentów jeśłi chodzi o rodzaj motocykla. Np Polini robi zestawy do skutrów, i są dobrzy w tym.
Moim zdaniem na podobnym poziomie są Vertex, Wossner i Wiseco (to ostatnie z naciskiem na 4suwy). Ale tez bardzo dobre tłoki robiło MAHLE, stosowane na pierwszy montaż w LC4.
Poza tym każdy z producentów ma różne grupy tłoków: takie jak oryginał, podnoszace osiągi, do zestwaów BB (big bore), odkuwane.
Wchodź na strony producentów, i poczytaj sobie. Duzo łatwiej będzie ci podjąć decyzję.
Pozdrawiam.
Prox jest uważany za mniej trwały, szczególnie w wyczynie. Nie wiem, czy to kwestia zastosowanych materiałów, czy technologii. Można go instalować do bardzej lajtowych sprzętów.
Jest pewna specjalizacja producentów jeśłi chodzi o rodzaj motocykla. Np Polini robi zestawy do skutrów, i są dobrzy w tym.
Moim zdaniem na podobnym poziomie są Vertex, Wossner i Wiseco (to ostatnie z naciskiem na 4suwy). Ale tez bardzo dobre tłoki robiło MAHLE, stosowane na pierwszy montaż w LC4.
Poza tym każdy z producentów ma różne grupy tłoków: takie jak oryginał, podnoszace osiągi, do zestwaów BB (big bore), odkuwane.
Wchodź na strony producentów, i poczytaj sobie. Duzo łatwiej będzie ci podjąć decyzję.
Pozdrawiam.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie da rady. Tam produkują tylko tuleje do samochodów, i niektóre tłoki do samochodów. Te do motocykli były na pewno robione w fabrykach Mahle w Niemczech lub Austrii.
Nie ma w katalogach Mahle tłoków do LC4. Czyli były najprawdopodobnie tylko na pierwszy montaż. Czy jeszcze są teraz wkładane, nie wiem.
Nie ma w katalogach Mahle tłoków do LC4. Czyli były najprawdopodobnie tylko na pierwszy montaż. Czy jeszcze są teraz wkładane, nie wiem.