Jak poprawic dól w 4T?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Jezu71
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 280
Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: Jezu71 » sob, 5 cze 2010, 12:39

Siema
Mam pytanko bo słyszałem ze da sie poprawić oddawanie mocy w dolnym zakresie w 4T moze wiecie jak to zrobic?
Bez zmieniania uklady wydechowego... tym bardziej kolektora
pozdro
Yamaha YZ-F 250 2002, 2006LE, 2008, 2009.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: grayfox » sob, 5 cze 2010, 13:40

Boysen X-Wing

boczek59
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: pt, 1 sty 2010, 18:06
Motocykl: narazie brak
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: boczek59 » sob, 5 cze 2010, 17:16

grayfox pisze:Boysen X-Wing
a ze tak zapytam to co to ??
byl rm 250, w planach enduro

Przewóz osób na lotniska, rozwozenie z wesel, kawalerskie, imprezki, koncerty, przewozy na dyskoteki do pobliskich czech itp samochód siedmio osobowy z kierowca

superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: superpimp » sob, 5 cze 2010, 17:40

http://www.motorcycle-superstore.com/pr ... X-Wing.jpg

gogle wiedzą wszystko :) , poprawia to przepływ powietrza przez gaźnik i naprawdę dużo daje.

boczek59
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: pt, 1 sty 2010, 18:06
Motocykl: narazie brak
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: boczek59 » sob, 5 cze 2010, 20:44

wisz co dzieki za google a powiedz mi jeszcze ile to kosztuje i gdzie to idzie kupic ? i az tak duzo daje ? kupuje sie to pod gaznik czy jak ? jest to z jakiegos plastiku ?
wpisalem w google skopiowana nazwe i tylko jedna strona po polsku wyskoczyla wiec jeszcze raz dzieki
byl rm 250, w planach enduro

Przewóz osób na lotniska, rozwozenie z wesel, kawalerskie, imprezki, koncerty, przewozy na dyskoteki do pobliskich czech itp samochód siedmio osobowy z kierowca

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: Mateusz_MX » sob, 5 cze 2010, 20:46

Proszę:

viewtopic.php?f=20&t=6669

Nazwa firmy to Boyesen, nie Boysen :?
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

gadzina
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 17:49
Motocykl: Crf 450'08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: gadzina » sob, 5 cze 2010, 23:19

Można założyć inny wałek rozrządu. Na rynku jest hot rods. Ale nie wypowiem się co i jak bo nie próbowałem (450 CRF ma i tak sążny dół :shock: )

Autor tematu
Jezu71
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 280
Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: Jezu71 » pn, 7 cze 2010, 12:18

O boyesenie słyszałem ale w PL jest nie dostępny trzeba bylo by ściągać a dolar nie stoi jakos teraz super :P
Co do walkow rozglądałem sie juz za nim tutaj napisałem ale niestety widziałem tylko do japoncow a do kata musial bym brac z power-partsa co za tym idzie duza kwota :/

Myslalem ze sa jakies sposoby ( tansze ) np regulacja gaznika czy cos ale widze ze pozostaje mi tylko wyłożenie kasy :D szkoda ze moduły tuningowe nie sa tańsze :P
pozdro i dzieki za odpowiedzi
Yamaha YZ-F 250 2002, 2006LE, 2008, 2009.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.

dtfuns
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 24 maja 2009, 21:12
Motocykl: DR-z 400 E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. wałbrzycha
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: dtfuns » pn, 7 cze 2010, 13:09

Dół możesz także poprawic zmieniajac przełożenia tzn. z przodu zmniejszasz a z tyłu zwiekszasz np. ja zmieniłem 1 ząb z przodu w dół i 1 z tyłu do góry i efekt jest mocno odczuwalny dół zrobił sie o wiele mocniejszy lepiej moto sie zbiera i przyspiesza tylko wiadomo prędkośc MAX zmalała jak jechałem wczesniej ok 120 to teraz tak ok 90 coś za coś . Ale myśle że warto jeśli ci nie zalezy na Vmax. Pozdro :)

Awatar użytkownika
bandogge1980
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 138
Rejestracja: ndz, 2 mar 2008, 19:24
Motocykl: Husqvarna TE610IE
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. woj. Lubuskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: bandogge1980 » pn, 7 cze 2010, 13:52

Doł silnika poprawił się dzieki zmianie przełozenia - hmm ciekawe... ;)
Jesli chcesz zrobic to tanim sposobem to akurat do KTM z katalogu Power Parts są dostępne uszczelki pod głowice w 3 grubosciach, mozna kupic cienszą co poprawi "dół" planowac głowicy nie polecam bo to nie odwracalne. Pozatym wymiana obudowy pompki przyspieszenia na Boyesen Quick Shot lub Quick Shot II z regulowaną dyszą leak jet. Do tego charakterystykę silnika mozna zmienic poprzez dobór innej iglicy ( ma inne stozki przez co skład mieszanki jest zmieniany w zaleznosci od uchylenia przepustnicy. Wogule wszelkiego rodzaju tuning ( nie ubieranie Calibry w niebieskie neonki ale strojenie silnika z ang. tune ) zaczyna sie od elementów najmniej ingerujących w mechanikę silnika. Czyli Układ dolotowy, paliwowy oraz wydechowy. Chciałbym zaznaczyc ze wszelkiego rodzaju modyfikacje ciągną za sobą zaraz nastepne i $..
Tel: 792 808 123

wardzioch
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 266
Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 16:42
Motocykl: ...?
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: wardzioch » wt, 8 cze 2010, 14:11

Jezu71 pisze:O boyesenie słyszałem ale w PL jest nie dostępny trzeba bylo by ściągać a dolar nie stoi jakos teraz super :P
Co do walkow rozglądałem sie juz za nim tutaj napisałem ale niestety widziałem tylko do japoncow a do kata musial bym brac z power-partsa co za tym idzie duza kwota :/

Myslalem ze sa jakies sposoby ( tansze ) np regulacja gaznika czy cos ale widze ze pozostaje mi tylko wyłożenie kasy :D szkoda ze moduły tuningowe nie sa tańsze :P
pozdro i dzieki za odpowiedzi
http://www.24mx.com/motocross/Engine_tu ... KTM/ss660/
Tu kupisz a z wysyłką do polski nie robią problemu 3-5 dni i masz w chacie.
Jeździj na okrągło, żadnego blokowania kół, narzucania tyłu czy ścinania zakrętów - jeździj ładnie, płynnie, na okrągło, trzymając prędkość a zobaczysz, że zaczniesz jechać szybciej.

Autor tematu
Jezu71
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 280
Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Jak poprawic dól w 4T?

Post autor: Jezu71 » wt, 8 cze 2010, 16:17

Dzieki wardzioch za linka ;)

mam zamatowanego boyesen quick shot i on nie poprawia dolu tylko poprawia reakcje na gaz nie muli go po gwałtownym dodaniu gazu...
pozdro Radek
.
Yamaha YZ-F 250 2002, 2006LE, 2008, 2009.
Kawasaki KX-F 250 2008, 2010, 2012.
Suzuki RM-Z 250 2011.
KTM SX-F 250 2008, 2010, 2011.
KTM EXC 450 2012.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”