Tłok w RM250 - 1 czy 2 pierścienie?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » czw, 30 lis 2006, 10:29

Zazwyczaj ktoś, kto jest początkujący w temacie, dostaje kopa w dupę. Chyba że jedzie oglądać i sprawdzać z dośwaidczonym, nienapalonym kolegą. Także potraktuj to jako naukę na przyszłość. Co do rocznika, to może być OK, bo z przodu USD, i plastiki by się zgadzały - takie są w przedziale '93-'95. Ale nie wiem, czy w Suzuki możan sprawdzić po numerze ramy rocznik. Zadanie dla Cross-demona :) .

cross-demons
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 112
Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
Motocykl: Suzuki RM 250 K2
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: cross-demons » czw, 30 lis 2006, 11:49

Na pewno jest to model 93-95, nie mam wątpliwości. Tylko były jeszcze drobne zmiany między modelem 93 a 94-95, minimalnie blok silnika pod cylindrem się różnił, dekle troche inne, przednia zawiecha z zewnątrz ta sama w środku z małymi różnicami, chyba cewka. Kiedyś jak kupowałem jakieś zębatki u mielocha to podawałem nr silnika bo koleś chciał, ale nigdy nie sprawdzałem roczników więc na 100% nie wiem czy się da. Możesz spróbować zadzwonić do mielocha w poznaniu, raidera w krakowie albo poland position w piasecznie, oni zajmują się suzuki i może będą mieli możliwość sprawdzenia.

Autor tematu
RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: RafQ » czw, 30 lis 2006, 14:21

Ok dzięki,już myślałem że dałem się zrobić na roczniku z 10 lat.
Może nie jest jeszcze tak źle.
Jakby nie silnik to reszta nadaje się do jazdy tylko wszystko troche zaniedbane było.
Korba w silniku jest nowa,łozyska też.Gość zajechał moto na suchym filtrze chyba,bo jak rozebrałem wahacz i reszte to wszystko suche,0 smaru czy oleju,z filtra się kurzyło,mnóstwo pyłu.
Jak nie będzie jakiegos innego bubla w silniku to zrobie moto i będe śmiagał,lub sprzedam ale oczywiście za normalną cene i bez wałków.
Mówią że mądry polak po szkodzie i tak jest w moim przypadku,w ciągu tych 2 tygodni odkąd kupiłem moto dowiedziałem się masę rzeczy na temat motocrossu i drugi raz tego samego błędu nie popełnie.Człowiek uczy się całe życie i głupi umiera,a za naukę często słono płaci.
Dobrze że są takie miejsca jak to forum,na którym można dowiedzieć się praktycznie wszystkiego.

Dzięki i pozdro dla wszystkich.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

jasio07
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: pt, 6 paź 2006, 08:22
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: jasio07 » pt, 1 gru 2006, 10:23

moim zdaniem ta rm jest z 93 roku, nie wiem czy dobrze widzę ale jeżeli na lewym deklu jest napis AETC to na pewno 93. 94-95 maja napis suzuki.
CZ 125-516
RM 125 '92
RM 250 '95
DR 650R '94
VFR 800 '98
RM 250 '2000
YZ 426 2001 - super fura

Autor tematu
RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: RafQ » pt, 1 gru 2006, 10:48

Chodzi Ci o dekiel na silniku zakrywający magneto?

Napis to MAGNESIUM jeżeli dobrze pamiętam,ale na pewno nie AETC.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”