Tłok w RM250 - 1 czy 2 pierścienie?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zazwyczaj ktoś, kto jest początkujący w temacie, dostaje kopa w dupę. Chyba że jedzie oglądać i sprawdzać z dośwaidczonym, nienapalonym kolegą. Także potraktuj to jako naukę na przyszłość. Co do rocznika, to może być OK, bo z przodu USD, i plastiki by się zgadzały - takie są w przedziale '93-'95. Ale nie wiem, czy w Suzuki możan sprawdzić po numerze ramy rocznik. Zadanie dla Cross-demona .
-
- Mistrz prostej
- Posty: 112
- Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Na pewno jest to model 93-95, nie mam wątpliwości. Tylko były jeszcze drobne zmiany między modelem 93 a 94-95, minimalnie blok silnika pod cylindrem się różnił, dekle troche inne, przednia zawiecha z zewnątrz ta sama w środku z małymi różnicami, chyba cewka. Kiedyś jak kupowałem jakieś zębatki u mielocha to podawałem nr silnika bo koleś chciał, ale nigdy nie sprawdzałem roczników więc na 100% nie wiem czy się da. Możesz spróbować zadzwonić do mielocha w poznaniu, raidera w krakowie albo poland position w piasecznie, oni zajmują się suzuki i może będą mieli możliwość sprawdzenia.
-
Autor tematuRafQ
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ok dzięki,już myślałem że dałem się zrobić na roczniku z 10 lat.
Może nie jest jeszcze tak źle.
Jakby nie silnik to reszta nadaje się do jazdy tylko wszystko troche zaniedbane było.
Korba w silniku jest nowa,łozyska też.Gość zajechał moto na suchym filtrze chyba,bo jak rozebrałem wahacz i reszte to wszystko suche,0 smaru czy oleju,z filtra się kurzyło,mnóstwo pyłu.
Jak nie będzie jakiegos innego bubla w silniku to zrobie moto i będe śmiagał,lub sprzedam ale oczywiście za normalną cene i bez wałków.
Mówią że mądry polak po szkodzie i tak jest w moim przypadku,w ciągu tych 2 tygodni odkąd kupiłem moto dowiedziałem się masę rzeczy na temat motocrossu i drugi raz tego samego błędu nie popełnie.Człowiek uczy się całe życie i głupi umiera,a za naukę często słono płaci.
Dobrze że są takie miejsca jak to forum,na którym można dowiedzieć się praktycznie wszystkiego.
Dzięki i pozdro dla wszystkich.
Może nie jest jeszcze tak źle.
Jakby nie silnik to reszta nadaje się do jazdy tylko wszystko troche zaniedbane było.
Korba w silniku jest nowa,łozyska też.Gość zajechał moto na suchym filtrze chyba,bo jak rozebrałem wahacz i reszte to wszystko suche,0 smaru czy oleju,z filtra się kurzyło,mnóstwo pyłu.
Jak nie będzie jakiegos innego bubla w silniku to zrobie moto i będe śmiagał,lub sprzedam ale oczywiście za normalną cene i bez wałków.
Mówią że mądry polak po szkodzie i tak jest w moim przypadku,w ciągu tych 2 tygodni odkąd kupiłem moto dowiedziałem się masę rzeczy na temat motocrossu i drugi raz tego samego błędu nie popełnie.Człowiek uczy się całe życie i głupi umiera,a za naukę często słono płaci.
Dobrze że są takie miejsca jak to forum,na którym można dowiedzieć się praktycznie wszystkiego.
Dzięki i pozdro dla wszystkich.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen