WR 400 problem z kompresja
-
Autor tematumario1989
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 23 kwie 2008, 13:41
- Motocykl: YZF 426
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: zawiercie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
WR 400 problem z kompresja
Witam
Mam mały problem ponieważ moja WR-ka straciła kompletnie kompresje , a tłok był zmieniany możne z 10 mth temu , olej na czas był wymieniany nic nie poprzycierane ani nic . Dodam ze był razem z tłokiem robiony nowy nicasil, rozebrałem wszystko dałem do pomierzenia i ponoc wymiar tłoka do cylindra jest OK , dałem tez głowice do sprawdzenie i ciekly wszystkie 3 zawory ssace ,
Jutro będę dopiero skręcał silnik i teraz mam dwa pytania , po pierwsze czy przez nieszczelne zawory silnik może tracić aż tak kompresje żeby nie odpalić ?? i drugie pytanie odnośnie pierścieni , ponieważ kiedy wsadzę pierścień do cylindra to po zmierzeniu szczeliny pomiędzy zamknięciem pierścienia wynosi 0,8 mm !!! Czy taki wymiar to norma ??
Mam mały problem ponieważ moja WR-ka straciła kompletnie kompresje , a tłok był zmieniany możne z 10 mth temu , olej na czas był wymieniany nic nie poprzycierane ani nic . Dodam ze był razem z tłokiem robiony nowy nicasil, rozebrałem wszystko dałem do pomierzenia i ponoc wymiar tłoka do cylindra jest OK , dałem tez głowice do sprawdzenie i ciekly wszystkie 3 zawory ssace ,
Jutro będę dopiero skręcał silnik i teraz mam dwa pytania , po pierwsze czy przez nieszczelne zawory silnik może tracić aż tak kompresje żeby nie odpalić ?? i drugie pytanie odnośnie pierścieni , ponieważ kiedy wsadzę pierścień do cylindra to po zmierzeniu szczeliny pomiędzy zamknięciem pierścienia wynosi 0,8 mm !!! Czy taki wymiar to norma ??
Ostatnio zmieniony ndz, 23 maja 2010, 13:33 przez mario1989, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: WR 400 problem z kompresja
jak najbardziej traci kompresje przez nieszczelne zawory bo cała kompresja ucieka przez nie
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 400 problem z kompresja
w 4t wszystko musi byc dopiete na ostatni guzik juz nie mowiac o zaworach. A co do pierscienia to jest chyba podane w manualu ale tam jest duza szczelina wiec nie przejmuj sie tym
I think I can fly! MX it's my life <3
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 400 problem z kompresja
pisales ze nowy tlok (10mth) nowy nicasyl wiec czym sie przejmujesz? Cylek byl wymiarowany i tlok pasowany do cylindra. Wiec taka szczelina ma byc u mnie w rm-z tez jest duza jak patrzylem ale nie mierzylem bo po co jak nowy tlok...
I think I can fly! MX it's my life <3
-
Autor tematumario1989
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 23 kwie 2008, 13:41
- Motocykl: YZF 426
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: zawiercie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 400 problem z kompresja
ehhh sam juz nie wiem moze spróbuje kupić nowe pierścienie , bo znowu wziąłem jeszcze sprawdziłem drugi pierścionek i na nim luz jest tylko 0,33 widać gołym okiem różnice , nie wiem moze jakis felerne pierscienie dostalem do tloka ...