Rm 250 problemy
-
Autor tematupytlar
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
wszystkie 3 zawory rozkręcałem, wyciągałem, czyściłem, smarowałem... wszystko działa i nic nie brakuje aaa i nic nigdzie nie cieknie - szczelne...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 189
- Rejestracja: wt, 26 sty 2010, 20:38
- Motocykl: Kxf 250
- Styl jazdy: Cross Country
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
Witam. Moim zdaniem przyczyna leży po stronie gaźnika lub elektryki. Coś podobnego przerabiałem ze swoją rm 125 na luzie moto się nie chciało wkręcić podczas jazdy wkręcała się ale przerywała w górnym zakresie obrotów a na full gazie gasła takie buu jedzie buuu. Wyregulowałem gaźnik nie ten motor na koło z gazu idzie :finga: . Zmieniaj poziom paliwa w komorze pływakowej może ktoś tam grzebał i źle zrobił ale w sumie jak piszesz że przy 45* leci przelewem to powinno być ok ale spróbować warto i ustawiaj gaźnik. Najlepiej jak byś miał okazje przełożyć gaźnik od chodzącego moto i elektrykę. Jeśli to elektryka to czytałem gdzieś na forum że mogą być cewki do przewinięcia ale zacznij od podstawowych rzeczy takich jak wymiana fajki tego kabla który łączy fajkę z cewką. Dobrze by było gdybyś zmierzył oporność kabli, cewki dane powinieneś mieć w serwisówce.Pozdrawiam
Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca"
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca"
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath
-
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
Czytałem, dlatego napisałem "jednak mimo wszystko".pytlar pisze:czytałeś od początku??? wydech sprawdzony cały, zawór sprawdzony i chodzi.
Fakt, to chyba najlepiej robić ze ściągniętym cylindrem, bo to jest kilka sekund kiedy po wyjęciu z zamrażarki, oring wraca do dawnego rozmiaru.pytlar pisze:leży już tam któryś raz i nie za wiele to daje a gdzie ja kuźwa w weekend to teraz kupie
-
Autor tematupytlar
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
udało się wsadzić przynajmniej uszczelniacz :] wsadziłem zmrożonego, szybko głowice wsadziłem i szczelinomierzem dociskałem go, żeby wskoczył do rowka tam gdzie nie chciał siedzieć sam...
-
Autor tematupytlar
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
dzisiaj dalsze grzebanko - jednak najlepiej moto chodzi jak jest iglica całkiem opuszczona... więc pozostaje mi kupić dysze główną mniejszą, tylko jaką polecacie?? teraz mam 168, a iglica jest ~2,72. Jaką wsadzić, 165? 160? a może 155 :> nigdy nie zmieniałem dysz to nie wiem jaka różnica jest odczuwalna... przeważnie moto chodziło na ustawieniach fabrycznych
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
Nie przyszło Ci może na myśl, że ktoś rozwiercił dyszę i motocykl dostaje za dużą dawkę paliwa i go zalewa. Numer dyszy może być zgodny z ustawieniami fabrycznymi, ale będzie ona rozwiercona i kaszana.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematupytlar
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
też o tym myślałem... ale wątpię. Komu do cholery by się w ogóle chciało takie coś robić i po jaką cholerę?? toż to nie WSK, żeby takie coś kombinować... gościu od którego brałem, twierdził, że motor w Niemczech miał jednego właściciela, później kupił go jego kolega ale on mu go serwisował i później odkupił od niego go.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
Jeśli aktualna dysza nie jest rzeźbiona, to zmiana na mniejszą owszem trochę pomoże, ale niewiele.
Na tych niskich i średnich obrotach moc jest normalna?
Piszesz że na luzie wkręca się normalnie, a jak z górki na biegu?
Na tych niskich i średnich obrotach moc jest normalna?
Piszesz że na luzie wkręca się normalnie, a jak z górki na biegu?
-
Autor tematupytlar
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
jak dysza nie pomoże to nie wiem co ma pomóc...
niskie i średnie jest teraz ok na najniżej ustawionej iglicy.
Nie wiem jak z górki bo właściwie nie miałem okazji sprawdzić :]
niskie i średnie jest teraz ok na najniżej ustawionej iglicy.
Nie wiem jak z górki bo właściwie nie miałem okazji sprawdzić :]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
Ma takie cos w RMX 50 .
To jest zapłon/elektryka .
Zalewa sie jak dostanie wiecej mieszaniki i tyle.
U siebie bede szukał przyczyny w pn/wt. Zobaczymy co znajde. Ale podejrzewam lekkie uszkodzenie cewki indukcyjnej na stojanie.
Tej która produkuje prad do inst zapłonowej.
To jest zapłon/elektryka .
Zalewa sie jak dostanie wiecej mieszaniki i tyle.
U siebie bede szukał przyczyny w pn/wt. Zobaczymy co znajde. Ale podejrzewam lekkie uszkodzenie cewki indukcyjnej na stojanie.
Tej która produkuje prad do inst zapłonowej.
-
Autor tematupytlar
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
no i dysze wymienione na takie, jakie FMF zaleca pod swój wydech w danym roczniku i poprawa jest znaczna. Wszystko ustawione jak napisali - dysze 158 i 48, iglica 2 ząbek, powietrze na 1,5 obrotu. Motorek fajnie ciągnie z dołu, elegancko w połowie i na koniec znowu jakby mu czegoś brakowało!! :axe: nie wiem jak z tym pokrętłem na ssaniu - mechanikor co sie zajmuje motorami, głownie crossówkami powiedział, że reguluje się ten gaźnik też tym pokrętłem na ssaniu, ale jakoś wielkich popraw nie widze jak bym to nie ustawił...
motorek dalej czasem zachowuje jak by mu brakowało do pełni szczęścia z 2tys obrotów!! na luzie nawet czasem jak manetke odkręci się to idzie na wysokie obroty, jakieś zadyszki dostaje przez moment i wtedy wskakuje na obroty do końca - nie dymi przy tym jakoś przesadnie więc go nie zalewa...
świeca po jeździe - zastanawia mnie ta maź dookoła... mieszanka ok 1:30, na oleju motulu i na midlandzie to samo...
a i ostatnio motorek na nowych dyszach porządnie przepaliłem na prostych leśnych po wyjeździe z toru to z tłumika dym leciał z 15 min i strasznie śmierdziało moto ale już sie chyba przepaliło tłumik
motorek dalej czasem zachowuje jak by mu brakowało do pełni szczęścia z 2tys obrotów!! na luzie nawet czasem jak manetke odkręci się to idzie na wysokie obroty, jakieś zadyszki dostaje przez moment i wtedy wskakuje na obroty do końca - nie dymi przy tym jakoś przesadnie więc go nie zalewa...
świeca po jeździe - zastanawia mnie ta maź dookoła... mieszanka ok 1:30, na oleju motulu i na midlandzie to samo...
a i ostatnio motorek na nowych dyszach porządnie przepaliłem na prostych leśnych po wyjeździe z toru to z tłumika dym leciał z 15 min i strasznie śmierdziało moto ale już sie chyba przepaliło tłumik
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 217
- Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
- Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pszczyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Rm 250 problemy
hmm to nie wiem co tam masz jak masz gaźnik ustawiony pod serwisówke FMF to zostaw go tak i szukaj dalej, ja dalej trzymie na swoim ze to zawór u mnie regulacja zaworu pomogła, ale nie pytaj sie mnie jak to zrobiłem ile obrotów itd. bo robiłem to metodą prób i błędów aż motor szedł na 5 biegu na koło u mnie zawór wydechowy na luzie sie otwierał a podczas jazdy sie zacinał, pogrzebałem przy nim i przeszło chodziła strasznie.
druga opcja to wina ze strony elektryki
druga opcja to wina ze strony elektryki
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."
Emil.
Emil.