Huska TE 610 - umarła kopajka

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
grestr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
Motocykl: Honda XR600R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Huska TE 610 - umarła kopajka

Post autor: grestr » czw, 23 lis 2006, 19:11

Witam ponownie wszystkich!
Padła mi wczoraj kopajka, tzn po kapnięciu została na dole, pewnie jakas sprężyna nie dała rady, bo dalej można było kopać, tylko ręcznie najpierw podnośić kopkę.
Ale do rzeczy.
Wyczyściłem dzisiaj świece kopnałem z 5 razy i ql Huska odpaliła be zproblemu!Poczekałem chwile żeby sie zagrzała po czym delikatnie dodałem gazu a tu nagle coś strzeliło i silnik zgasł!!!!
:cry: Mam nadzieje że nie wymielkiło mi połowy silnika, bo dopiero co zrobiłem remont!
Czy ktoś ma pojęcie co mogło paść?

Za wszelkie rady będę wdzięczny!
Pzdr
Grzegorz

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » czw, 23 lis 2006, 19:51

strzelilo z wydechu czy chrupnelo w silniku ?

Heiduk
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 21:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: no właśnie skąd???
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Heiduk » czw, 23 lis 2006, 20:37

Wydaje mi sie że to może być winna świeca.
Husqvarna wr125 01
Husqvarna wr250 01

Autor tematu
grestr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
Motocykl: Honda XR600R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Kopajka

Post autor: grestr » czw, 23 lis 2006, 20:59

Chrupnęło w silniku i moto zgasło:((

Autor tematu
grestr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
Motocykl: Honda XR600R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: grestr » czw, 23 lis 2006, 21:03

Jakiś pomysł co mogło się stać?
Kawałek sprężyny w tryby poszedł?

Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ciechu » czw, 23 lis 2006, 23:16

ROzbierz i sprawdź, z tego co wiem na forum nie ma etatowego wróżbity.
Coś tam gajowy wspominał o jednym czarodzieju nad morzem ale jeśli do niego się nie zgłosisz to pozostaje tylko rozebranie silnika.
No i nie widzę związku między świecą a chrupnięciem w silniku :roll:

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » czw, 23 lis 2006, 23:27

A moze po czyszczeniu elektroda sie odłamała ??? i wpadła do cylindra ???
Oby nie- wykręc świece i sprawdź .
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
grestr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
Motocykl: Honda XR600R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Kopajka

Post autor: grestr » pt, 24 lis 2006, 08:47

Wróżbite zostawie s ena później jak już nie będe miał innej opcji.
Dodatkowo dodam że jak moto zgasło to wyłączyłem zapłon i chciałm kopnąc jeszcze raz ale kopajka sie zblokowała!
To wrzuciłem dwójkę pchnąłem moto kawałek żeby sie wszystkie tryby obróciły po tym zabiegu, kopajka już chodziła!
Podejrzewam że ta sprężyna mogła gdzieś tam coś zblokować?
Aświece sprawdze dla świętego spokoju!
pzdr
i dzięki za pomoc
G.

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » pt, 24 lis 2006, 09:17

Mam nie miłą wiadomość.:-( Tak mi się kiedys stało w DT. TYlko jak odpalałem to kawałek uszczelki pod głowice ( uszczelka do 50 cmm a ona było tuning na 70 cmm) mi odłamała się i jak kopnęłem dostała się między tłok a cylinder. I zablokowało tak jak u ciebie. Wrzuciłem bieg, podepchałem i pdblokowało. Rozebrałem i zatarty na cylindrze- nicasil zdarło :(
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » sob, 25 lis 2006, 14:22

Może tłok jest źle spasowany? Motor był ostatnio w serwisie?

fgh98
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 142
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: fgh98 » śr, 29 lis 2006, 19:10

Siemanko.

Sadze ze kwestia zwiazana z tłokiem, swieca bedzie mało prawdo odobna.

Z faktu:
Ze moto był u mechanika najprawdo podobniej bym obstawiał na cos z ta kopka.Mianowicie nie wiem jak jest zbudowany ten silnik od tej strony i jak wyglada mechanizm pol-ksiezyca i odbicia kopki,ale na pewno jakis lelement z niej wlecial Ci miedzy tryby.

Niepotrzebnie go pchałes potem,mogłes tylko po****rzyc inne rzeczy.Zacznij od kopki.

Pozdrawiam
FGH98

A i jak bedzie wiadomo co i jak to informuj nas na bierzaco bo ciekaw jestem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”