Problem z przepalaniem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pt, 15 gru 2006, 23:22

witekCRM pisze:A ja mam rade dobrą. Oczywiście można zalać oleju do skrzyni od 4T silnikowego ale proponuje nalać ATF od skrzyń automatycznych. Super olej . Mi sie tarczki kleiły a jak zalałem ATF to malinka wszystko. Naprawde dobry patent z tym ATF-em i duzo ludzie tak na nim śmiga.
pozdro
ATF jest dobry do czasu, do kiedy Ci sie tarczki sprzęgła nie rozsypią w drobny mak. Testowane przezemnie i innych doświadczonych raiderów MX. Lej lepiej to co książka zaleca. ATF robi się jak woda po rozgrzaniu i sypią się tarczki w (...).
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » sob, 16 gru 2006, 00:13

Kafka, już koledzy odpowiedzieli na twoje pytanie. Ważne, żeby olej był do mokrego sprzęgła. Sam mam zalany teraz motor Castrolem R4, ale następny już czeka Midland, też 10W50.
Ja bym oleju typu ATF nie lał, dodawane są do niego jakieś modyfikatory tarcia, Bóg wie co jeszcze, i o ile łożyskom to nie zaszkodzi, o tyle sprzęgłu pewnie nie będzie to obojętne. Także posłuchaj MXroola, i zalej sprzęt czymś przeznaczonym do motoru.

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » sob, 16 gru 2006, 09:54

Tak tylko ATF jest do automatu stworzony, zalewa nim się tarczki ale w samochodzie, tam troche inaczej to wszystko jest skonstruowane i na mniejszym obciązeniu chodzi. Nikt normalnie nie leje ATFu to motocykli, bo to się kończy źle na tarczkach. Nie, żebym sobie wymyślał, ale swoje przeżyłem i jakoś dziwnym trafem jak później zalewałem książkowym olejem to nic się nie działo. Na ATFie fajnie się tylko dźwignie od sprzęgła łapało. Kiedyś już był ten temat poruszany, wiec koniec OFF Topa
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Padi CR125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: >>>KMC <<<
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Padi CR125 » sob, 6 sty 2007, 20:05

Też muszę przepalić i rozgrzać, leje zwykły olej husqvarna 2t do mieszanki ,trzeba lać syntetyczny olej żeby nie trzeba bylo przepalać ?
CR125R czy CRF250R

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”